Ikäkysymyksiä!:)

Babaytoy

Asioista perillä oleva
Heippa!

Mä tässä vaan mietiskelin,kun olen tänään uusi jäsen täällä,että minkä ikäisiä odottavia äitejä täällä on? [:)] Itse olen 19-vuotias ja kerkeän täyttämään 20 ennen kun vauva syntyy.
 
Hih no mä olen vanhimmasta päästä sitten, nyt oon 37 ja ehdin täyttää 38 just ennen laskettua. (Olin muuten 20 kun esikoinen syntyi, 24 kaksosten syntyessä ja 31 nuorimmaisen tullessa.)
 
:) Minust tuntuu että meitä on ihan laidasta laitaan täällä. On vaan mukava tietää minkä ikäisiä täällä on [:)] Aijemmin tunsin ja olo on vieläkin,että olen kauheen nuori,mutta on varmasti minuakin nuorempia.
 
minä olen 19-vuotias ja muutama kuukausi vauvan jälkeen täytän 20, saman ikäinen kuin äitini kun minut sai! [:)]
 
minä olen 30, odotan kolmatta [:)] Esikoisen saadessa olin nippanappa 20 ja tällä hetkellä vielä kuopuksen saadessa olin 23. Luova tauko pidetty [:)]
 
28v ja eka tulossa. Aikasemmin en ois ollu valmis (tai koska sitä on??), ja sillon oli aivan väärä mieskin! Nyt siis oikea löytynyt ja kaksin ehditty oleen tarpeeksi kauan ja tekeen kaikkea ja matkustelemaan.
 
Täällä 18-vuotias esikoisen odottaja, täytän keväällä 19 ja nyytti syntyy elokuussa :) Eli kyllä meitä taitaa tosiaan olla laidasta laitaan.
 
Itse olen 26-vuotias, mutta esikoiseni syntyessä 27 vuotias. Tänään rakenne-ultra tiedossa ja hieman meinaa jännittää![:)]
 
Täällä myös ikää 37 ja ehdin täyttää 38 v ennen kuin peikkoinen syntyy:)
Lapsi on neljäs..90,92,01 ja nyt sitten vuosimallia 10[:D]
 
Putoan sitten tähän muiden väliin, olen 24 ja rv 11 menossa. 25 v synttärit vietän tosin jo ensi kuussa. Ekaa lasta odotetaan. 
 
Takaisin
Top