Ikäkysymyksiä!:)

no minä se vasta vanhimmasta päästä olen .. olen nyt 43v ja raskaana 31+4... muiden syntyessä olen ollut 19v(hän siis nyt 23v ja kaksi lasta).. seuraavan syntyessä 27v ( hän nyt 16v ja opiskelee viikot muualla).. sitten olin 28v ( poika nyt 15v).. sen jälkeen 30v ( ja tuo nyt 12v).. sit tauko ja olin 41v ( juniori siis nyt 2v).. siinä sitä saldoa kertyny elämän aikana, mutta niinhän joku on sanonut että lapset ovat elämän ilo ( toisinaan harmi).. mutta kummasti nuo teinit hoitavat tuota 2vuotiasta saas nähä sitte kun tämä illan hämytähti syntyy...
 
Hienoa, että on kaikenikäisiä odottajia :)
Itse olen 19v, mieheni 5v vanhempi. Esikoinen tulossa. nyt 6vko:lla. LA 30.9. Ja itte täytän 20 sitten kun esikoinen on n. 3kk vanha. :)
 
Ikää 19, esikoista odotan ja vauvan syntymän jälkeen muutaman kuukauden päästä omat syntymäpäivät (:
 
meillä on menossa 32+6, minulla ikää 23-vuotta ja mieheni on 26-vuotias kun esikoisemme olisi tarkoitus syntyä :)
 
Meillä ollaan sitten tilastollisen keskiarvon mukaisia tällä erää: minä 28v ja mies 30v. Ensimmäinen tuli kun olin 25v.

meia: hurja tahti sinulla, en voi muuta kuin ihailla
 
Itelle ikää tuli 29 samana päivänä kun (omien laskelmien mukaan) meidän toukan sydän rupes sykkiin. Ja mies on minuu..ööö...neljä(?) vuotta vanhempi. 
 
mä täytän kuukauden päästä 22v ja kovasti on toivottu ensimmäistä lasta mutta ei sitä ole meille vielä suotu. Mies on 23v. 
 
Ite oon 18. Esikoinen synty 19.01.10, keväällä täytän 19. Mieheni on 25 ja täyttää keväällä 26 [:)] Huomenna tulee tytölle ikää 1kk [:D] Mietittiin täss mun miehen kaa että pitäiskö sitä täss sitte täss myöhemmin tän vuoden puolella yrittää hankki toinen napero [:D]
 
Takaisin
Top