Ikäkysymyksiä!:)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Babaytoy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on yllättävän paljon nuoria. Minäkin olen 19, ja mieheni 21 ja esikoista odotamme saapuvaksi toukokuussa -10. <3 :) Pääsisipä siihen 3d vai 4d ultraan, olisi tosi kiva käydä siellä, saa nähdä ehkä innostummekin maksamaan siitä :) Oletteko te käyneet sellaisessa? 

Minä olen 24 ja mieheni 28. Vaavan laskettu 11.7, joten miekkonen ehtii ehkä täyttämään vielä 29 ennen, kun pirpana saapuu. Hänellä synttärit 8.7, joten ehkäpä yritän antaa hänelle maailman parhaan synttärilahjan.[:)]

taidan olla joukon vanahus ensisynnyttäjäksi... eli 33v ja mieheni samanmoinen... kolme vuotta "yritystä" takana ja nyt yllättyneitä ja hämmentyneitä kun natsasikin vaikka toivo oli jo mennyt [:)]

Täytän marraskuussa 22-vuotta ja mies täyttää 35 heinäkuussa. Ikäeroa on pikkuisen, mut eipä se meitä ole haitannut. Kesäkuun 18.pvä olis esikoisen laskettu aika.

Täällä on 23 vuotias esikoista odotteleva äiti Pirkanmaalta :)
Täytän reilu kuukausi vauvan syntymän jälkeen 24...Ei malttais odottaa, vielä 8vko[:D]

Äitini ystävä sai kolmannen lapsensa 46v ja nyt neljännen 48v. En ota kantaa asiaan, mutta HUH! Kaikista riskeistä huolimatta moelmmat raskaudet meni hyvin ja kympin lapsia tuli. Minusta melkein jo ihmelapsia... en tunne ihmisiä, mut hyvää olen kuullut. Vauvojen mummo on nyt 74v.

yrityksessä

moikka [:)] Olen kans 19 vuotias mimmi, MUTTA en vielä raskaana! [:(] mut yritetty on ny tjo 6kk avomieheni kanssa, et toivottvasti kohta "tärppää". [;)]

Takaisin