Ikäkysymyksiä!:)

minä olen myös 19 ja yritetään saada lapsi, 2 km takana ja nyt jännäillään mitä tälle käy kun nyt taas raskaana :) olen aina halunnut nuorena lapsen, toivottavasti toive toteutuu ;D onnea myös kaikille muille iästä riippumatta :)
 
Hiawatha: Sullahan on laskettu aika sitten ummessa huomenna! [:)]
                Jännittääkö synnytys? :p
 
Täällä 20-vuotias nuori nainen odottaa ensimmäistä lastaan.
Yksi keskenmeno on jouduttu valitettavasti kokemaan, kesällä -09.
Jos hyvin käy, kerkeän täyttää 21-vuotta (heinäkuussa),
ennenkuin pienen olisi määrä syntyä (elokuussa).

[:)] 

Toivottelen kaikille oikein ihanaa ja onnellista raskausaikaa <3
 
Esikoista odotellaan ja ikää on 20v.Toukka syntyy elokuussa ja itse täytän lokakuussa 21v.
 
Täytin hiljattain 30v ja pikku kolmonen tulossa heinäkuussa. Kaksosprinsessat saimme kun olin 25. Omalla kohdallani juuri sopivasti menee nämä ikä asiat. Isi täyttää pian 31 ja meillä pian 12v yhteistä taivalta takana [:)]
 
täällä 37v kahdeksatta kuumeileva.
19v (2kk vaille 20) olin kun esikoinen syntyi.
Nuorin on 10/08 syntynyt.

Aivan upeaa että on vanhempaakin porukkaa,itsellä kun epäluulo valtaa usein,että näinköhän sitä vielä sikiää [8D]
 
Ikää 18 vuotta ja LA 6.2 (esikoinen) ja maaliskuussa on sitte omat 19 v:t nuorimmasta päästä mutta kuitenkin... onnea kaikille lapsia odottaville mammoille... 
 
Olen 30v ja laskettu aika menee lähelle omia synttäreitä. Toivottavasti tulevaisuudessa saa vielä toisenkin lapsen. Muutama vuosi sitten oikea mies löytyi, naimisiin mentiin viime kesänä eli 2009 ja nyt odotellaan esikoista tosin raskaus vielä aika alussa. Miehellä on kohta teini-ikäinen poika exänsä kanssa joka käy meillä joka toinen vkonloppu että tällainen uusioperhe.
 
Täällä juuri 43 vuotta täyttänyt vanhus. Laskettu aika 2.9. Lapset 17 ja 14 vuotiaat edellisestä liitosta. Iltatähti todella tulossa, uudella miehellä ei lapsia lainkaan, joten jotenkin iski vauvakuume...
 
34v. ja toista lasta yrittämässä, Otin kierukan pois tiistaina 12.1 ja huomenna olis ovu, saas nähdä miten käy [:D]
 
34-vuotias olen vielä vauvan syntymän aikaan, helmikuun puolivälissä. Huhtikuussa tulee 35 vuotta mittariin ja esikoinen täyttää 11 vuotta toukokuussa, pienellä välillä siis nämä lapset...
 
Takaisin
Top