Ikäkysymyksiä!:)

No etkä oo yksin vanhimmasta päästä sitten [:D] Itse olen nyt 36, mutta ehdin kyllä täyttää 37 ennen kuin esikoinen syntyy.
 
Mä oon 21 ja täytän ens toukokuussa 22. Laskettu aika meillä on helmikuun 5. mutta alkaa vakaasti tuntua, että vaavi tulee maailmaan jo tammikuussa. [:D]
 
Olen 33v ja toivottavasti 34v, kun lapsi syntyy (täytän 2vkoa ennen laskettua aikaa 34v). Ensimmäistä odotan.
rv. 31+5
 
24v ja esikoista odotetaan. En ihan kerkiä varmaan täyttämään 25. LA 10.5 ja omat synttärit 15.5 :)
 
30v ja esikoinen tulossa. Mies 31v ja kolmas lapsi hänelle.
Myös minun vanhemmat olivat 30v kun synnyin n. 7 vuoden yrittämisen jälkeen...
Meillä onnistui kyllä ensimmäisellä yrittämällä.
 
 
 
Ja vanhemmassa päässä mennään täällä myös. Elikkäs 36:s ikäpalkki ehtii tulla mittariin (juuri ja juuri) ennen vauvan syntymää ;D ja ensimmäinen kyseessä.



 
minä olen 25 ja mieheni 27. menimme naimisiin vuonna 2005 ja odotamme nyt esikoistamme. laskettu aika on 31.3.2010. eli nyt on meneellä viikko 28 + 3. meille on poika tulossa ja asustamme espoossa[:)]
 
Ensimmäisellä sivulla Emilia kirjotti melkein minun tarinani :D Minä oon 18 vuotias ja täytän tänä keväänä 19v. Esikoinen tuolossa ensi syksynä elosyys vaihteessa.
 
Takaisin
Top