Aiotko käydä alkuraskauden ultrassa vai odottaa nt-ultraan?2 keskenmenoa takana, molemmat rv8 paikkeilla.
nyt tän kanssa rv4 ja ei oikein osaa asennoitua siihen että sadaan vauva, enemmänkin siihen että kesken taas menee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aiotko käydä alkuraskauden ultrassa vai odottaa nt-ultraan?2 keskenmenoa takana, molemmat rv8 paikkeilla.
nyt tän kanssa rv4 ja ei oikein osaa asennoitua siihen että sadaan vauva, enemmänkin siihen että kesken taas menee.
Digin tein eilen ja olis pitäny tulla jo 3+, ei tullu kun 2-3.. Eihän se nyt ihan satavarma oo..
Kuten joku jo sanoikin, älä luota niihin. Mäkin stressasin, kun ei tullut oikeita viikkoja ajallaan. 3+ pärähti ruutuun vasta muutaman päivän viiveellä ja nimenomaan aamuvirtsasta.:)
Mulla on varhaisultra ensi ke, eli vielä 4 päivää pitäisi kärvistellä. Pelottaa jotenkin ihan hirveästi, että kaikki ei ole ok. Mulla on ollut kahteen otteeseen pientä vuotoa, lähinnä beigeä tullut paperiin pyyhkiessä, mutta nuo oli kertaluontoisia ja nyt jo loppuneet kokonaan. Lisäksi mulla on ollut jonkin verran kipuja ( nekin meni ohi). Soitin neuvolaan, ja sanoivat että harmittomalta kuulostaa ja kivut sopisi ajallisestikin olemaan normaaleja kohdun kasvukipuja. Pelottaa vähän silti. Pahoinvointia, tissikipua jne on kyllä ollut ihan kotitarpeiksi, eli luulis kaiken olevan ihan hyvin.