Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minäkin itse tiedostan miten kohtuutonta tämä järjetön pelko ja stressi on. Haluaisin vaan, että joku vakuuttaa ja kertoo, että kaikki on hyvin. Ei yhtään lohduta tieto, että vain noin puolet sairauksista löytyy nt- ja rakenneultrassa, loput tulee sitten yllärinä. Tämä epätietoisuus ja epävarmuus on pahinta. Haluan tietää onko lapsi terve vai sairas, sitten voin henkisesti valmistautua. Nyt jo harmittaa paljon, kun on 15+2 menossa ja en ole voinut/osannut nauttia kuin muutaman hassun päivän. Ajattelin ottaa seuraavassa neuvolassa tämän murehtimisen puheeksi, kun itsellä jo pää hajoaa ennen puoliväliä tällä menolla!Maatuska83 puki kyllä hyvin sanoiks mitä me monet täällä varmasti mietitään! :) meilläkin yli vuoden yritys takana ja nyt esikoista odotellaan. Luulin aina että itken varmasti onnesta ku plussa tulee, ei olin skeptinen. Olen ollut koko raskauden skeptinen ja odotan koko ajan et jotain pahaa kuitenkin tapahtuu. En osaa enkä pysty nauttii ja se harmittaa. En tiedä olisko asiat toisin jos plussa olis tullu heti enkä olis ehtiny stressaa ja miettii niin kauan ja lukea kaikkee tietoo mikä lisää tuskaa. Nyt jännittää rakenne ja jos kaikki hyvin ni seuraavaks jännitän jos tuleeki kohtukuolema. Harmittelen ja pelkään myös sitä muutosta mikä elämään tulee ja eniten pelkään et menee vauva aika ohi silmissä ku en osaa elää sitä ku sit pelkään vaan kätkytkuolemaa tai jotain muuta vakavaa hmmm...pitäisköhä munki käydä juttelee sen neuvolapsykologin kanssa.