Huolet/murheet/paniikki

En oikein tiedä kehtaanko edes purkaa tätä fiilistä, mutta vähän mieli tekee niin antaa mennä sitten.
Kerrottiin juhannuksena lopuille läheisimmille sukulaisille ja mies laittoi facebookiin myös julkaisun vauvasta. Mulla iski ahdistus. Tuntuu tosi väärältä, koska saatiin paljon onnitteluja ja ihmiset on iloisia jne. Nyt minun oma fiilis on vaan eniten se, että tämä koko homma on elämän isoin virhe. Tiistaina on nt-ultra ja sinnekin tuntuu vaikealta mennä. Jos siellä kaveri on kunnossa niin homma tuntuu taas entistä todellisemmalta ja ei tätä voi peruuttaa. Kamala ajatella näin 😟
Vähän samanlaisia fiiliksiä täällä. Joka kerta, kun on jollekin kerrottu raskaudesta mua on alkanut ahdistaa tosi paljon. Ja päässä pyörii vaan ajatus, et miks kerrottiin, kun kuitenkin jotain pahaa tapahtuu.
Meillä ens viikolla keskiviikkona nt-ultra. Se jännittää ja pelottaa.
 
Kyllä kaikenlainen vuoto jännittää varmaan aika pitkälti kaikkia odottavia "äitejä" 😕 (tuntuu oudolta sanoa tuota sanaa tässä vaiheessa)
Tänään mulla ei ole ollut vuotoa, kiitos siitä 🙏🏻 Pääsin ylimääräiseen ultraan tänään ja sain nähdä viikkoja vastaavan pikkuisen heiluttavan käsiä ja jalkoja!! 😍🥰😭🙏🏻💖 Tää peittosi 100-0 sen karmean varhaisultrakokemuksen 👍🏻👌🏻
Mut en oikein viittis laittaa enää noihin Laskettu aika ym. -listauksiin mitään ainakaan ennenkuin oon käynyt NT-ultrassa. Mut tän päivän ultrassa oli n.10+0 kokoinen sikiö ja niin sen pitikin olla 🥺💖💖💖
Ihana kuulla että siellä kaikki on hyvin! Mä varasin tänään (ensimmäisen neuvolakäynnin jälkeen joka oli siis aamulla) ajan toiseen varhaisultraan ensi viikolle mielenrauhan takia. Silloin pitäisi olla laskutavasta riippuen 9+4.
 
Ihana kuulla että siellä kaikki on hyvin! Mä varasin tänään (ensimmäisen neuvolakäynnin jälkeen joka oli siis aamulla) ajan toiseen varhaisultraan ensi viikolle mielenrauhan takia. Silloin pitäisi olla laskutavasta riippuen 9+4.
Joo se oli kyllä hieno tunne eilen, murheet väistyi hetkeksi 🙏🏻 Nyt voin katsella myös kännykällä kuvattua videota pikku murmelin potkunyrkkeilystä 🥰
Minun mielestä varhaisulrassa voi käydä ihan jokainen niin monta kertaa, kuin huvittaa ja talous sallii. Ei se ole keneltäkään pois, että haluaa varmistaa alkion/sikiön hyvän voinnin ja saada samalla itselleen paljon kaivattua mielenrauhaa ja jonkinlaisia yöunia edes vähäksi aikaa 🙏🏻❤️
 
Minä olen kanssa pitänyt tuota nt-ultraa ja ekan kolmanneksen päättymistä sellaisena etappina, että kun siihen selviää, niin ehkä sitten pahin pelko helpottaa😅 jospa sitten osattais alkaa jo vähän nauttiakin tästä raskaudesta, eikä niin stressaisi!
Kyllä se 12+0 ja nt-ultra (joka oli 12+6) teki ihmeitä. Ultra oli eilen aamulla ja oon ollut ihan erilailla onnellinen raskaudesta ja luottavainen. Toisin kuin tähän asti. Toki iski myös pakokauhu, että mitä mää oon tekemässä 🙈. Kun vauvan kanssa tulen kuitenkin olemaan yksin suurimmaksi osaksi ja ei vielä edes tietoa miten isänsä tapaa häntä.
 
Kyllä se 12+0 ja nt-ultra (joka oli 12+6) teki ihmeitä. Ultra oli eilen aamulla ja oon ollut ihan erilailla onnellinen raskaudesta ja luottavainen. Toisin kuin tähän asti. Toki iski myös pakokauhu, että mitä mää oon tekemässä 🙈. Kun vauvan kanssa tulen kuitenkin olemaan yksin suurimmaksi osaksi ja ei vielä edes tietoa miten isänsä tapaa häntä.
Ihana kuulla, että sulla on helpottanut huoli nt-ultran jälkeen😊 toivotaan, että itselläkin se helpottaa huolta ja ennen kaikkea saataisiin sieltä hyviä uutisia.
 
Takaisin
Top