Huolet/murheet/paniikki

Meillä kanssa testataan liuskoilla ja sanoisin kanssa, että nuo on @Hapero ihan negaa. Tosiaan vaakasuorassa verrataan niin, että keltainen kohdistuu keltaiseen riviin ja sininen siihen sinisempään.
 
Samaa mieltä kuin Mörkki86 edellä, jos noita vertaisi vaakasuunnassa noihin purkissa oleviin väreihin niin tulokset on negatiivisia.
Täällä kans ite otetaan näytteet ennen neuvola-aikaa ja verrataan purkin väreihin, sitten oon vaan aina todennut että näytteet ok, ei meillä tarvi jättää tikkuja mihinkään tai ottaa kuvia niistä 😁. Kerran jossain näytteessä itseäni epäilin niin neuvolatätikin totesi että hän katsoo että kumpaa väriä muistuttaa enemmän, jos ei mitenkään selkeästi oo nähtävissä.


Ainiin, ja alkuraskaudessa kun mulla oli sitä verenvuotoa, mikä myös voi näytteen tulosta vääristää, niin selkeästi tuo testikin näytti proteiinit 1+, sen kyllä huomasi sitten siinä värissä että muuttui selkeästi. Siitä sanoin terkkarille ja kontrolloitiin vielä tarkempi pissanäyte mikä oli kunnossa.
 
Muokattu viimeksi:
Nyt vähän mietityttää. Eilen neuvolassa tein virtsatestin, niin kuin aina. Otin tikusta ja purkista kuvan ja yleensä neuvolatädin kanssa käydään läpi mikä oli testin tulos. Nyt kuitenkin tuon testin tekemisen jälkeen unohdin koko asian ja ei siitä keskusteltu mitään. Mutta eikös tässä vähän näytä siltä, että tikku on ihan tuonne ylärajan väreille värjääntynyt? Eli mitä tämä tarkoittaa? 🫣 Tiedän, että neuvola on se oikea paikka minne esitän tän kysymyksen, mutta purin nyt sitten huolen täälläkin 😅

Muokkaus: rupesin miettimään, että luenkohan tuota ihan oikein. Tosi epämukavaa koittaa tätä nyt tulkita kun ei ole hajuakaan miten päin tuo tikku pitää olla 🫣
Meillä kans tehdään itse testit ja jopa merkataan + tai - itse neuvolakorttiin. Negalta näyttää sinun testissä molemmat mittaukset, ei huolta 😊
 
Mä en oo joutunut itse ikinä tulkitsemaan noita, kun meidän neuvolassa on sellanen laite johon toi tungetaan ja se analysoi ja printtaa tulokset lapulle. Ja sit lapulla lukee että PROT neg/pos ja GLUK neg/pos. Apua en varmaan osais itse arvioida noita 😅 Joten musta ei nyt oikein oo apua! Onko teidän neuvolassa chattia johon voisi laittaa kysymyksen ja kuvan mukaan?
Vau, tällainen olis kyllä ihanan selkeä ja yksiselitteinen! Itsekin olen joskus jättänyt liuskan testikaappiin ja pyytänyt vielä telkkaria tarkastamaan tuloksen.
 
Takaisin
Top