Huolet ja murheet

Mulla eka kunnallinen ultra 12+1, joka on siis nt-ultra. Lääkärinla on siitä vasta reilun viikon päästä... Ärsyttää. :D

Vatsa kipuilee ja välillä tulee isoja keltaisia limalönttejä. Odotan vain milloin vuotoon ilmestyy myös verta :(

Mulla tullut kaikissa raskauksissa valkovuodon mukana limaa ja ns. kokkareisuutta, yleensä tulee hiivatulehduskin.

En tiiä, jotenkin vaan huolestuttaa ja tekisi mieli mennä katsomaan onko sikiö enää elossa. Mutta edellisestä ultrasta viikko joten eihän siellä joka päivä voi käydä.

Mua huolestuttaa kans. Tänään on yhden kkm:n rajapyykki... Ja jos nytkin huonosti käy, tulemme tietämään sen vasta kolmen viikon päästä! :inpain: Tänään 9+3.

Kirjoitin huolestani jo tuonne löpinä ketjuunkin, mut laitan nyt tänne huolia ja murheitakin ketjuun..
Oon seuraillut taustalta, nyt uskaltauduin liittymään ryhmään. Ollaan puoltoista vuotta yritetty kakkosta ja nyt se saattaa sieltä tulla. ❤️ Vähän vaan onnea varjostaa eilinen varhaisultra, johon menin menkkojen mukaan luullen olevani vk 8+ mut lääkärin mukaan sikiö vastasi vk 6 ja sydämen sykkeet eivät näkyneet varmaksi, nyt sit odotellaan epätietoisena kaks viikkoa seuraavaan ultraan. Onko täällä kenelläkään kokemusta näin pitkästä heitosta hedelmöittymisaikaan, ajatellen edellisten kuukautisten alkamista. Edelliset menkat alkoi 6.1 ja haamu plussan tein 10.2 ja ihan vahvan plussan siitä viikonpäästä. Jotenkin kalvaa tää epätietoisuus :sad001

Kirjoitin huolestani jo tuonne löpinä ketjuunkin, mut laitan nyt tänne huolia ja murheitakin ketjuun..
Oon seuraillut taustalta, nyt uskaltauduin liittymään ryhmään. Ollaan puoltoista vuotta yritetty kakkosta ja nyt se saattaa sieltä tulla. ❤️ Vähän vaan onnea varjostaa eilinen varhaisultra, johon menin menkkojen mukaan luullen olevani vk 8+ mut lääkärin mukaan sikiö vastasi vk 6 ja sydämen sykkeet eivät näkyneet varmaksi, nyt sit odotellaan epätietoisena kaks viikkoa seuraavaan ultraan. Onko täällä kenelläkään kokemusta näin pitkästä heitosta hedelmöittymisaikaan, ajatellen edellisten kuukautisten alkamista. Edelliset menkat alkoi 6.1 ja haamu plussan tein 10.2 ja ihan vahvan plussan siitä viikonpäästä. Jotenkin kalvaa tää epätietoisuus :sad001

Mulla oli joulukuussa tilanne että menin varhaisultraan rv 7+5, mut ultran mukaan alkio vastas rv 6+1 eikä sykettä löytyny. Ultraaja yritti moneen kertaan laskea mun kiertoa josko olis mahdollista että olis vaan myöhemmin hedelmöittyny, mutta ei se osunu yks yhteen mun plussa testien kanssa. Mun viesti ei valitettavasti mikään positiivinen oo, mut ajattelin jakaa oman kokemuksen. Sulla on kyllä piinaavat kaks viikkoa edessä, inhottavaa elää tollasessa epätietosuudessa noin pitkään. :sorry: Toivotaan parasta, tsemppiä kovasti! ❤️

Milloin plussasit? Oliko plussa heti kirkuvan tumma vai ihan haalea (olisko mahdollista että plussa ja ultran laskema ovis sopis yhteen?)

Anteeksi :sad001 luin huonosti! Ite tein haamuplussan 3.2 (3+3) ja tuolloin 10.2 viikkoja on ollut 4+2. Silloin varmaan selkeä plussa. Luulen siis että suht samoissa mennään ja mulla viikot tosi tarkat koska icsi-raskaus. Nyt rv 7+4

Minä kävin ultrassa 27.2 (rv6+5). Pakko sanoa, että vähän kuulostaa että jos viikkoja olisi ihan maksimissaan 6+2 (kun ei sykettä ollut) niin vähän huonosti sopisi yhteen tuon plussaamisen kanssa :sad001

Muokattu viimeksi:
Milloin plussasit? Oliko plussa heti kirkuvan tumma vai ihan haalea (olisko mahdollista että plussa ja ultran laskema ovis sopis yhteen?)

Anteeksi :sad001 luin huonosti!

Oletettu ovulaatio olisi ollut 5.2 ja todella haalea haamu 10.2 joka vahvistui sit noin viikonpäästä. Et jos aikaisin oon saanut haamun, nii vois kai olla mahdollista. Vai mitä ootte mieltä?

Joo nyt minäkin luin kunnolla! Jos ajatellaan että tulisit minua noin viikon myöhässä (minä sain haalean plussan 3+2) niin sitten vielä jotenkin voisi mennä siihen että olit eilen vasta 6+ jotain jolloin ehkä syke ei vielä näy.

Toki haamu 5pv oletetusta oviksesta on kyllä vähän. Minä sain sellaisen oikeasti haamuksi (ei viivan paikaksi) laskettavan viivan 10pv ”hedelmöitymisestä” (oikeasti siis tapahtunut vuonna 2012 :D) ja pidin kyllä aika aikaisin plussattuna tuota rv3+2 aikaa.

Te ketkä kokeneet kkm, onko ollut jotain oireita mistä olisitte arvanneet keskeytymisen? Vai tuliko ihan puskista niin että kärsitte silti raskausoireista? Itsellä ei ole kokemusta ku keskenmenosta niin että kohtu tyhjentyi itse. Tää on niin piinaavaa tää epätietoisuus.

Mulla loppui oireet kun seinään ja siitä viikon päästä alkoi niin runsas vuoto että jouduin päivystykseen. Kohtu ei tyhjentynyt itsestään vaan päivystyksessä tyhjennettiin.

Eli mulla siis ei tullut siinä kohtaa enää yllärinä keskenmeno kun vuoto alkoi... Mutta epäilykset tietty heräs jo siinä kohtaa kun oireet loppuivat.

Mulla ollut kaksi kkm:ää ja molemmat tullut puskista. Oireet jatkunut tyhjennykseen asti.

Mulla se yks kkm takana ja oireet jatkui tyhjennykseen saakka. Siinä raskaudessa mulla oli jopa enemmän raskausoireita kuin muissa (onnistuneissa) raskauksissa. Elikkä joo, täysin puskista tuli.

Kiitos vastauksista. Eli ei tässä auta muu kuin odottaa, toivoa parasta ja pelätä pahinta.

Minua kyllä nyt huolettaa ja ärsyttääkin nämä vatsakivut. Ei tietoa mihin nämä liittyy, mutta eivät kyllä tunnu normaalille vaan tosi ikävälle ja vähentävät osaltaan muutenkin vähissä olevaa jaksamista.

Takaisin