Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään ultran mukaan, huomenna menkkojen mukaan, pyörähtää yhdeksäs raskausviikko käyntiin. Silloinhan hcg:n pitäisi olla huipussaan. Pelottaa ja ahdistaa jo valmiiks oireet.
Voi ei, voimia Pensasmustikka! Saitko nyt jo lääkkeet mukaan?
Tänään olin varhaisultrassa, alkio kuollut... Aloitan lääkkeellisen tyhjennyksen kotona. Onko tästä kokemuksia?
Olen pahoillaniTänään olin varhaisultrassa, alkio kuollut... Aloitan lääkkeellisen tyhjennyksen kotona. Onko tästä kokemuksia?
Pahoittelut ikävistä uutisista ja voimia! Foorumilla on muuten "enkelien vanhemmat" osiossa keskenmenon kokeneiden ryhmä (myös salainen osa), sieltä löytyy myös paljon apuja ja tukea tilanteen läpikäyntiin.Kiitos neuvoista! Juu, en ole yksin kotona... Yhden Panacodin sain mukaan, täytyy ottaa se heti aamulla.
Joo sain kyllä, huomenna pitää ottaa Cytotec 4kpl. Varoittelivat kivuista kovasti ja kiitos tsempeistä.
Olen pahoillani, voimia pensasmustikka [emoji22]Kiitos neuvoista! Juu, en ole yksin kotona... Yhden Panacodin sain mukaan, täytyy ottaa se heti aamulla.