Huolet ja murheet

Tänään ultran mukaan, huomenna menkkojen mukaan, pyörähtää yhdeksäs raskausviikko käyntiin. Silloinhan hcg:n pitäisi olla huipussaan. Pelottaa ja ahdistaa jo valmiiks oireet. :hilarious:
 
Oon nyt viikon googlannut sitä rv5+2 tyhjää 10mm raskauspussia ja oon jo melkein varannut ajan kaavintaan. Oon melkein heittänyt toivon normaalista raskaudesta ja mietin vaan miten selviän torstaihin asti näiden oireiden kanssa kun ajattelen ettei nämä edes ole mitään oikeita oireita vaan johtuu tuulimunasta... siis tottakai istukka toimii normaalisti ja oireet on ihan todellisia, mutta ahdistaa kärsiä niitä ns. Turhaan.
 
Tänään ultran mukaan, huomenna menkkojen mukaan, pyörähtää yhdeksäs raskausviikko käyntiin. Silloinhan hcg:n pitäisi olla huipussaan. Pelottaa ja ahdistaa jo valmiiks oireet. :hilarious:

Mulla kanssa tänään lähti 9.viikko liikkeelle. Viime viikolla hehkuttamani zen-olo on tipotiessään. Keskiviikkona seuraava ultra, että pääsee katsomaan, onko siä kukaan hengissä. Oon niin onnellinen näistä extra-ultrista, tulisin hulluksi näiden keskenmenojen jälkeen, jos niitä ei olisi.

Meillä oli viikonloppuna juhlat ja tuntuu, että siitä sitten maksaa velkoja vähintään koko alkuviikon. Kauhee touhu koko viikonlopun tarjottavien ja ohjelman kanssa. Hankalaa vähän oli, kun piti piilotella omia alkoholittomia juomia muun väen silmiltä. Kauhee univelka jäi jäljelle kun itse olin kuitenkin eilen virkeimmästä päästä (kiitos alkoholittomien juomien), joten oli pakko antaa tuon isännänkin vähän levätä. Mutta nyt kyllä tuntee olossa :sad001
 
Tänään olin varhaisultrassa, alkio kuollut... Aloitan lääkkeellisen tyhjennyksen kotona. Onko tästä kokemuksia?
 
Saitko mitään vahvempia särkylääkkeitä mukaan? Mä oon yleensä saanut mukaan panacodia tms., jotka pitänyt ottaa ennen cytotecin laittoa.
 
Tänään olin varhaisultrassa, alkio kuollut... Aloitan lääkkeellisen tyhjennyksen kotona. Onko tästä kokemuksia?

Oon pahoillani, voimia. :Heartred Mulla oli joulukuussa kkm ja tyhjennyksen tein kotona. Kyllä sitä kipua oli, mut panacodia kun veti niin ei tuntunu missään. Seuraavana aamuna oli vaan vähän humalainen olo kipulääkkeistä johtuen, mutta muuten tyhjennys onnistui hyvin. Ensimmäisinä päivinä vuotoa tuli todella reippaasti, mut sit tuli enää pientä vuotoa. Eikä vuotoa kestänyt kuin 5-6 päivää muistaakseni, sit tärppäskin heti uudestaan. Sulla varmaan on toinen aikuinen koko ajan läsnä ja apuna? Kovasti tsemppiä vielä. :Heartred Ei oo helppoja nää asiat...
 
Minä kyselin asiasta toisessa ketjussa. Kun näitä kokemuksia mahtuu tänne nyt näköjään ihan liikaa, niin olisiko järkevää perustaa tänne joku ”ketju niille lokakuisille joiden matka jäi kesken tms” jossa ketjun kohtalotoverit voisi vaihtaa kuulumisia ja muut käydä niitä lukemassa ilman että välttämättä tarvii poimia viestejä ns.onnellisempien odotusviestien seasta.
 
Tänään olin varhaisultrassa, alkio kuollut... Aloitan lääkkeellisen tyhjennyksen kotona. Onko tästä kokemuksia?
Olen pahoillani :sad001
Tein vuosi sitten kotona. Särkylääkettä kannattaa tosiaan varata kotiin. Kehoittivat että vaikka väsyttää, niin hyvä olla liikkeellä ja pystyssä. Mulla nousi pieni lämpö siinä illan aikana, 37.8 muistaakseni, mutta sanoivat sen olevan normaalia.

Tsemppiä! :Heartred
 
Kiitos neuvoista! Juu, en ole yksin kotona... Yhden Panacodin sain mukaan, täytyy ottaa se heti aamulla.
Pahoittelut ikävistä uutisista ja voimia! Foorumilla on muuten "enkelien vanhemmat" osiossa keskenmenon kokeneiden ryhmä (myös salainen osa), sieltä löytyy myös paljon apuja ja tukea tilanteen läpikäyntiin.
 
Tänä aamuna iski huoli taas päälle ihan rytinällä. Mulla on nyt viikon sisään kadonnu kaikki raskausoireet. Tänä aamuna tunnustelin kohtua, eikä se ole pyöristynyt ollenkaan! Nyt ollaan kuitenkin jo viikolla 9 ja yleensä tässä vaiheessa en ole saanut enää omia housuja ihan tuosta vaan kiinni, nyt menee. Liian pitkä aika ens maanantain ultraan!
 
Eetla samat murheet tosiaan täälläkin.. Mulla ois tänään kuukautisista laskettuna 7+0, ultran mukaan 6+4. Mietin kovasti, että pyytäisin päästä ultraan. En millään halua vaan odottaa ja ihmetellä alkaako verenvuoto vai ei.
 
Tsemppiä ja voimia epätietoisuuteen! Se on kyllä syvältä kun murehtii ja pelkää... Mua kyllä helpotti eilen kun ultraaja sanoi että just näillä viikoilla voi käydä niin että oireet heittelee laidasta laitaan ja on täysin normaalia. Sekä se että oireita ei saata muutamiin päiviin olla ollenkaan. Vähän huojens kun mustakin välillä tuntunu ihan kuin muutama oire ois laantunu, mut todistetusti oli elämää kohdussa siitäkin huolimatta.
 
Mullakin on parin päivän lievempiä kausia ja oon jopa energinen välillä. Sitten oireet taas palaavat. Mä yritän hillitä mun huolta, ei ole enää montaa viikkoa ns. turvallisemmille vesille. (Huomenna 8+6 eli edellinen raskaus päättyi tai oli se jo päättynyt, mutta tuolloin jouduin päivystykseen kkm vuodon takia).
 
Mua ahdistaa lisäksi vielä sekin, että yks kkm oli 9+4. Nyt ultra on ensi maanantaina eli 9+0. Sitte pitää jännittää nt-ultraan asti, et miten nyt kävi. :banghead:
 
Takaisin
Top