Huhuuu..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sheidi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä sykkeen pitäis näkyä viikolla 7, ainakin jos alakautta ultrataan!

Mä kerroin plussasta heti parhaille ystäville, ketkä olleet tukena koko matkan ajan. Muille ei kerrota vielä. En kyllä aio valehdellakaan, jos joku kysyy, mutta jos ei kysy, niin tarkoitus ois olla hiljaa nt-ultraan asti. Anopilla ainakin viimeksi oli vähän vaikeuksia pysyä hiljaa, joten yritetään tällä kertaa pitää hänet pimennossa vähän pidempään.. :shifty:

Meillä kans anoppi huuteli väärille ihmisille liian aikaisin viime kerralla. Tällä kertaa päätettiin, et vasta Np-ultran jälkeen kerrotaan sit muille.

Tuntuu kovin aikaiselta tulla mukaan kirjoittamaan, kun vasta kolme päivää sitten plussannut, mutta huomasin, että täällä on muillakin keskenmeno taustaa. Täällä kkm 8/15 ja se oli todella rankka paikka. Alkuraskauden ultrassa kaikki hyvin, mutta nt- ultrassa sikiön sydän pysähtynyt ja kasvu lakannut pian ton ekan ultran jälkeen. En siis varmasti osaa tästä raskaudesta riemuita ennen kuin ollaan turvallisilla viikoilla eli joskus puolessa välissä :shy: Vaikka voihan senkin jälkeen tapahtua vaikka mitä. Huh, siis pelottavin mielin ilmoittauduin mukaan kirjoittelemaan!

Mä plussasin tosi aikaisin myös. Dpo9 sain jo haamun ja nyt vasta dpo12 ja melkein tasavahvat viivat. Laskettuaika on 9.9.

Lilium: Minne varasit? Mä kans tänään tutkin netistä, et mikä yksityinen olis edullisin... Laitoin neuvolatädille kyl viestiä, et onko mahollista saada kunnan kautta. Tosiaan on niitä keskenmenoja ja gynegologisen syövän taustaa, niin voi olla et käy tsägä ja kunta tarjoaa ;)

jennyhannele, oon käynyt aina yhdellä ja samalla gynellä yksityisellä, kaikissa rutiinitarkastuksissakin niin hänelle varasin :) ei mitään hajua hinnasta mutta tarkastukset papan ja ultraäänen kanssa ollut jotain 100€ että vois kuvitella että samaa luokkaa? Kela korvausta tokikaan ei saa nyt varmaan..

Tervetuloa uudet ja paljon tarrasukkia kaikille että pysyy pienet matkassa!

Ulkoilen joka päivä minimissään 3krt koiralenkit joten sekään ei pään särkyyn ole auttanut. Ehkä tää on nyt jostain hormooneista johtuvaa ja menee ohi. Tosi jännä kyllä että tässä raskaudessa oireita on tosi aikasin ja plussakin tuli aikasin... mistä lie tuo johtuu

Lälly, onnea ja tervetuloa! Kylläpä on kurja tarina. Ja taas hyvin vastaava kuin itsellänikin. Sama plussa-dpo:kin. :) Olen lukenut, että joidenkin tutkimusten mukaan jos sikiöllä on todettu sydänäänet, niin sen jälkeen km:n riski on vain jotain 3-5% luokkaa. Näköjään sitä kuitenkin tapahtuu. Parempi onni Lälly tälle kerralle! :)

Mä en myöskään halua kertoa vielä liian aikaisin tästä odotuksesta. Mun vanhemmat tietää nyt, mutta puolison ei.
Ekan ultran jälkeen kerron varmaan ystävilleni.

Moikka, täällä ilmoittautuu yksi syyskuisen odottaja. :hello Kolmas lapsi ois nyt toivottavasti tuloillaan, isommat lapset on 4 ja 5-vuotiaat.

Ensimmäisen testin tein dpo 12 ja vaalea viiva näkyi, tänä aamuna dpo 14 testasin uudelleen ja nyt viiva oli jo voimakkaampi. Niin ja laskettu aika olis 9.9.16.

Onnea kaikille ja toivottavasti kaikilla pienet pysyy matkassa loppuun asti! ☺

Muokattu viimeksi:
Me syyskuiset:

Nasunina LA 29.8.
Evegirl LA 30.8
Jennyhannele LA 1.9.
Bobcat LA 1.9.
Miuna LA 2.9.
Hiivatti LA 4.9.
Emböy LA 5.9.
Lilium LA 7.9.
Lälly LA 9.9.
Desiree84 LA 9.9.

Wiivis LA ?
Rouvaskainen LA ?
Sheidi LA ?
Kärpänen LA ?
Mantunen LA?
----------------------------
En kaikkien laskettua aikaa löytänyt täältä, niin lisäilkää kun sen saatte selville tai arvioitte. :)

Kiitos jennyhannele! Pitäisikö tälle(kin) luoda oma ketjunsa? :) mun laskettuaika taitaa nyt olla suunnilleen 4.9. :)

Ja hienoa että pääset varhaisultraan! Jee!

Moikka! Kai sitä uskaltaa tänne jo liittyä mukaan. Näillä näkymin olisi siis toinen lapsi tulossa. Esikoinen täytti marraskuussa 2 vuotta :)
Eilen tein testin kun menkat oli kaksi päivää myöhässä ja sain haalean viivan, tänään testasin uudelleen ja viiva on vahvistunut. :) Laskurin mukaan laskettuaika olisi 5.9.

Mulla on 1.9 laskettu aika. Tosin ollu insuliini hoitonen diabetes aikasemmissa alusta asti ja varmaan nytkin eli synnytys menee varmaan elokuun puoleen väliin. Mutta saa nähdä

Mulla oli kans viime raskaudessa r-diabetes, joka pysyi ruokavaliolla aisoissa. Edellinen syntyi 42+1 ja painoi 4475g joten jo silloin synnärillä puhuivat että seuraava luultavasti käynnistellään aikaisemmin.

Takaisin