Huhuuu..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sheidi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niinpä mannikka :) Mä en vaan tiedä miten aktiivinen täällä ehtii olla... Lukea nyt ainakin ehtii :)

Moikka, mä ajattelin nyt varovasti liittyä mukaan. Olen 28-vuotias, Helsingistä ja yksi lapsi ennestään syntynyt 12/2013.

Ainakin yksi todettu keskenmeno lokakuussa. todettu viikolla 11 ja kohtuun oli kuollut jo 5+6. Spontaanisti tuli n. 4 päivä sen jälkeen kun keskenmeno todettiin ultrassa. vielä 1kk päästä raskaustesti näytti plussaa ja jouduin kaavintaan. Keskenmeno oli mulle henkisesti aika raskas kun olin jotenkin niin valmistunut raskauteen ym. Epäilen, että myös nyt joulukuun kierolla olisi tullut keskenmeno, vuoto oli aika samanlaista kun ensimmäisessä. (En ollut tehnyt raskaustestiä)

Nyt toivon kovasti, että tämä kaveri pysyisi matkassa mukana. Plussan tein kierolla 25/25 eli nyt olisi viikot 3+6 ja laskettu 21.9

Oireita ei nyt ole hirveästi, rinnat arat ja ovat kasvanneet, ilmavaivoja , turvotusta ja vähän väsymystä.

Neuvolan ajattelin soittaa vasta viikolla 5-6 ja yritän saada varhaisultran aikaa, ettei tarvis koko ajan stressaa mitä siellä mahassa tapahtuu.

Onnea kaikille plussasta ja toivottavasti kaikilla pysyisi kaverit loppuun asti ❤️

Heips! Ajattelin tänne tulla mukaan. Tosiaan rv 3+6 (kai?). Esikoista odotan ja ikää on 28v. Vielä tosi epäuskoinen ja epäröivä olo, entä jos menee kesken ym pelot jauhaa takaraivossa. Lisäksi ahdistaa oma ylipaino ja mahdolliset raskauskilot. Mutta pääosin oon onneni kukkuloilla tästä ekasta plussauksesta ikinä! :)

Hei kaikki

Olen 28 vuotias keski-suomesta, Jyväskylän läheltä. Ennestään on keväällä 4 vuotta täyttävä tyttö. Ja ollut haaveissa toinen, ja nyt ehkä tärppäs. Raskaustestin tein ti jolloin tuli haamu ja samoin tänään tuli jo vähän tummempi viiva. Ostin vielä tänään kaksi testiä lisää. Ja laskettu aika menee jonnekkin 22-23.9 ajalle.

Olen jo pidemmän aikaa teijän juttuja lukenut, ollut se tunne että olisin raskaana. Eli pahoittelut teille joilla on menneet kesken ja onnea kaikille plussanneille. :)

Olen myös hengaillut täällä plussauksesta asti. Kuopuksen kohdalla seurasin tammikuu 2015 -ryhmää, mutta jostain syystä en saanut aikaiseksi sinne kirjoitella...

Mulla on plussauksesta asti ollut jostain syystä hyvin epäuskoinen olo, johtuu varmaan siitä, että kuopustakin tehtiin 4 vuotta ja oltiin jo lähdössä lapsettomuushoitoihin. Esikoinen (10 vee) on edellisestä liitosta ja nyt onkin yhtäkkiä tulossa miehen kanssa toinen yhteinen lapsi Sovittiin kuopuksen syntymän jälkeen, että tjottaillaan, kun ajateltiin, että kai siinä seuraavassakin menee vuosia

Mutta erittäin onnellinen olen tästä raskaudesta ja yritän ajatella, että kyllä siellä pieni toukka kasvaa ❤️

Ai kun kiva celien et nyt tulit helposti raskaaksi :) rohkeesti vaan puhumaan, ei myö purra ;)

Tervetuloa uusille; Celien, Sydänkäpynen ja Saike. Mukavaa saada lisää porukkaa tänne. Saike, meillä tuleekin lapset sitten samalla ikäerolla (jos pysyvät mukana loppuun asti), meillä on nyt tammikuun lopussa 4-vuotta täyttävä poika ja täällä poika kyselee viikoittain, voisiko saada vauvan meille. En malta odottaa, että pääsisimme niin pitkälle raskaudessa, että voisimme pojalle kertoa meille olevan tulossa vauvan. Ja todella toivomme, että vauva on tulossa syksyllä - toki olen ihan neuroottinen keskenmenon pelkoni yms pelkojeni kanssa - mutta toivotaan parasta.

Kysyn nyt täällä että pitääkö huolestua.. seksin jälkeen tuli paperiin verta, kirkasta ei hyytymiä eikä kovin paljon.

Sydänkäpynen, seksin jälkeen verenvuoto johtuu yleensä kuivista limakalvoista. Eli ei hätää :) mutta apteekista sais kosteuttavia voiteita/tabletteja niin ei tarvii säikähdellä..

Takaisin