Huhuuu..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sheidi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä kans uskaltaudun varovaisesti liittyä mukaan :) Maanantaina tein testin ja näytti positiivista :D laskujeni mukaan syyskuun alussa ois LA vaikkakin kierrot on ollu mitä on välillä 30-40. Maanantaina oli kp 40 jolloin plussa tuli kp 38 ei vielä tikussa näkynyt mitään :O Mielenkiinnolla siis eteenpäin. Olen 27v ennestään 3 pojan äiti (8v,6v ja 4v) mies on 29v... Varovaisesti toivoen että kaikki menis hyvin :3 Meillä onkin sopivasti 8.1 kuopuksen neuvola ,jolloin ajattelin samalla varailla neuvolaa... Hirvittää vaan tavallaan vaikka aikasta onkin niin synnytys. Kuopuksen maailmaan tulo oli aika dramaattinen ja molempien henki oli heikoissa kantimissa mutta ripeällä toiminnalla selvittiin. Asiasta ei tiedä kuin mies ja yksi hyvä ystävä eikä kerrotakkaan ennen kuin kuka itsekkin asian huomaa :D

Tervetuloa uudet :)

Mulla etova olo pahenee, huono olo kun vatsa kerkeää tyhjäksi ja tulee nälkä. Huono olo myös jos vatsa on täynnä :shifty: mikään ei oo hyvä.
Päänsärkyä ja väsymystä myös havaittavissa joka päivä.

-Emböy 4+3

Me syyskuiset:

Nasunina LA 29.8.
Evegirl LA 30.8
Wiivis LA 1.9.
Jennyhannele LA 1.9.
Bobcat LA 1.9.
Miuna LA 2.9.
Hiivatti LA 4.9.
Emböy LA 5.9.
Toinentoiveissa LA 5.9.
Sheidi LA 5.9.
Lilium LA 7.9.
Lälly LA 9.9.
Desiree84 LA 9.9.

Rouvaskainen LA ?
Kärpänen LA ?
Mantunen LA?
MamaBeasty LA ?

Päivitin uudet LA:t ja tulokkaat

Just tuossa kahtoin et menkoista ois LA 30.8 mut oletetusta oviksesta 6.9 :)
Mulla päänsärkyä, röyhtäyttää (sitä ihanaa pahoinvointia odotellessa ,edellistä odottaessa alkuun paino laski 8kg pahoinvoinnin takia), oon äkänen (mies arvas tästä jo että paksuna ollaan :D kuulemma ihan eritavalla äkänen ku mitä PMS-äkänen :D) tissejä tikustelee ja vihloo, munasarjoissa ja kohdunkohdissa koviakin nipistelyjä ja jomotuksia ihan alaselkään saakka, eritoten iltasin... Väsyttää mut kaikesta huolmatta on kummallisen lehmänhermoinen ja seesteinen olo :D hymyilyttää kokoajan (ollaan perhelomalla kylpylähotellissa, siis minä ja lapset ,porukka varmaan katsoo mut ihan vajaaksi ku leijailen hölmö hymy naamalla :D)

Niin ja jatkuva jano! Ihan ku ois suolasilliä vetäny kaksin käsin, janottaa ,ihan kokoajan ja vaikka kuinka juo ni ei helpota ja sit saa pissalla ravata kokoajan...

Mun la:n voi päivittää listaan:

Kärpänen LA 9.9.2016

Täällä ei kummempia oloja. Turvotusta ja totesin, että näytän muumilta. :)

Me syyskuiset:

Nasunina LA 29.8.
Evegirl LA 30.8
Wiivis LA 1.9.
Jennyhannele LA 1.9.
Bobcat LA 1.9.
Miuna LA 2.9.
Hiivatti LA 4.9.
Emböy LA 5.9.
Toinentoiveissa LA 5.9.
Sheidi LA 5.9.
Lilium LA 7.9.
Mantunen LA 8.9.
Lälly LA 9.9.
Desiree84 LA 9.9.
Kärpänen LA 9.9.

Rouvaskainen LA ?
MamaBeasty LA ?

Kai sitä uskaltautuu meikäläinenkin ilmoittautumaan. Tein testin pari päivää sitten, L.A 6.9. Toinen lapsi nyt alulla, ensimmäiselle tulee kohta 1,5 vuotta ikää.

Hyhh, onko muilla ollut alkuraskauden verisiä vuotoja? Mulla tuli pikkuhousunsuojaan ihaaaan pienenpieni rusehtava tippa verta :0 paniikki alkoi hetiiiiii :(

Pienet vuodothan on yleisiä? Jostain luin et 1/3 alkuraskauksista niukkaa vuotoa on. Ei kannata vielä huolestua, yritä olla rauhallisin mielin :)

Olen Liliumin kanssa samoilla linjoilla. Tosi paljon kuulee että alkuraskaudessa on ollu pientä tiputtelua ja kaikki on menny hyvin. :) yritä relata!

Mulla tuli vähän vuotoa viime raskaudessa ja olin heti ihan paniikissa, mutta loppuun asti selvittiin :)

Me syyskuiset:

Nasunina LA 29.8.
Evegirl LA 30.8
Wiivis LA 1.9.
Jennyhannele LA 1.9.
Bobcat LA 1.9.
Miuna LA 2.9.
Rouvaskainen LA 4.9.
Hiivatti LA 4.9.
Emböy LA 5.9.
Toinentoiveissa LA 5.9.
Sheidi LA 5.9.
Elisinha80 LA 6.9.
MamaBeasty LA 6.9.
Lilium LA 7.9.
Mantunen LA 8.9.
Lälly LA 9.9.
Desiree84 LA 9.9.
Kärpänen LA 9.9.

Jennyhannele eiköhän kaikki sit ole hyvin :) oon kuullu monella että on tullut ja kaverilla tuli iha normaalisti menkatkin ja sit kun meni nt ultraan niin olikin 4viikkoa edenpänä raskaus :D

Täällä mukaan ilmoittautuu myös yksi syyskuinen. Laskettu aika 6.9. Lapsia ennestään kaksi 04/12 ja 09/13. Eli toinen syyskuinen olisi tulossa.
Mä testasin dpo 9 negan. Ja tuli pientä vuotoa. Ajattelin et olipa aikaiset ja oudot menkat.
Eilen tein clearbluen digin kun oli vahvat oireet ja se näytti et raskaana ollaan.
Maanantaina käyn vielä verikokeessa varmistamassa et kaikki on edennyt normaalisti.

Takaisin