Huhuuu..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sheidi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei kaikille, täällä yksi uusi odottaa 5+0 ja la olis vaun laskurilla 2.9.

Takana on yksi kkm joka havaittiin vasta viikolla 10+ ja se on nytkin yksi pahimmista peloista. 2 syntynyttä lasta, 1 ja 5-vuotiaat joista nuorempaa yritettiin monta vuotta ennen kuin clomeilla tärppäsi. Tämä kolmas on saanut tulla jos tulee ja koko joulukuun olin sellaisessa flunssassa ettei mitkään vauvanteot käyneetkään mielessä ja kuinkas kävikään. Nyt kaikki sormet ristissä että tyyppi pysyisi loppuun saakka matkassa. Niin joo ja molemmat lapset on syntyneet viikkoa ennen la joten luulisin jotta tämäkin tulisi jo elokuun puolella.

Hei, täällä yksi ilmoittautuu varovasti mukaan. Olen kohta 4-vuotiaan maailman suloisimman pojan äiti. Lisäksi meillä on 03/14 rv17 viikolla synnytetty enkelipoika. Toiveikkaina uutta vauvaa odotetaan ja la menkkojen mukaan 6.9. Sen verran historia on opettanut, että varhaisultraan ei mennä, koska se ei takaa mitenkään onnistunutta raskautta tai tervettä vauvaa. Rakenneultraan asti ollaan toiveikkaita (jos sinne asti siispäästään), mutta liikaa ei uskalleta vielä luottaa perhekoon kasvavan ihan oikeasti. -Viveka

Muokattu viimeksi:
Onnea Viveka ja tervetuloa! Kurja kuulla menneistä vastoinkäymisistänne. Voi kunpa kaikki menisi hyvin ja pääsisitte myös nauttimaan odotuksesta. :)

Kiitos rouvaskainen. ❤️ Paljon onnea teillekin matkaan. Yllättävän monella on täällä ollut vastoinkäymisiä raskauksissa ja siksi uskallauduin myös jo nyt mukaan.

Varovasti hiivin tänne mukaan.. Tällänen testattu tänään.
1451722707316.jpg
La ois 6.9 menkoista laskettuna :) kävin jo kääntymässä huhtikuisissa ja heinäkuisissa, et nyt tosiaan toivon et tää pysyy mukana.. Meillä on ennestään 2/15 syntynyt neiti :)

Moi kaikille!

Jokohan sitä uskaltaisi tänne ilmoittautua...Täällä siis ensimmäistään odottava vähän reilu 30-kymppinen. Ensimmäinen haalea plussa tehty jo viikko sitten, ja maanantaina testistä ei voinut enää erehtyä. Viikot 5+0 ja laskettu aika 3.9.

Plussa oli kovin toivottu, joskaan en uskaltanut odottaa sen tulevan ihan näin nopeasti! Toisesta yrityskierrosta tärppäsi. Minä perusnegatiivisenä ihmisenä (:D) tietysti ajattelin, että ainakin vuosi menee! Nyt täällä tietysti toivotaan koko sydämen pohjasta, että pieni pysyisi kyydissä loppuun saakka ja kaikki menisi muutenkin hyvin. Edellä mainittu perusnegatiivinen luonne tosin ei tee sitä helpoksi ja monenmoisia pelkoja liittyy tähän projektiin. Onneksi mies rauhoittelee ja on varsin järkevä asian suhteen, joten kunhan tässä viikkoja kertyy, niin eiköhän se rauha tule omaankin mieleen.

Tsemppiä meille kaikille odotukseen <3

Tekiskö joku koneella kävijä erillisen ketjun la listalle? Vähän samaan tyyliin kuin aiemmissakin ryhmissä. Listassa vois olla tiedot esim näin:
La/nimimerkki/ikä/mones lapsi/synnytyssairaala

Sen ketjun olemassaolo ja sinne liittyminen on ehtona salaiseen ryhmään pääsylle.. Itse käyn vaan puhelimella, ni en viitti tehä sitä kun päivittäminen ois liian hankalaa..

Mä hyppään pykälään kans, jouluaattona tein haamu ja tänään sit testailin uusiks ja niin selkeät viivat kuin vain voi tulla. Ennestää on tyttö 9/2012 ja poika 06/2014 ja tän LA ois mitä ilmeisimmin syyskuun ekoina päivinä :)

Täällä on tänään tehty selkee plussatesti ja vähän epäluuloinen olo ku ei ehtiny niin selkeet oireet ku esikoisesta. Sillon kyllä vaan lykkäilin testin tekoa :D Esikoinen toisiaan syntyny 2/2015 niin mulla on kierto ollu vähä epäsäännöllinen vielä mutta sinne syyskuun alkuun se laskettu varmaan menee :) Oiskohan jotain 5-7.9 :D

Tervetuloa!

JamSu meillä onkin sit saman ikäset esikot :)

Tervetuloa uudet ja onnea!! :)

Mä voin listan tehdä kunhan pääsen koneelle illalla, ellei joku kerkeä ensin. Eli pistelkää tietoja :)

Takaisin