Huhuuu..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sheidi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kaikille :) ehkäpä uskallan liittyä tänne. Eli 26v esikoisen odottaja, yritys aloitettiin vasta joulukuun alusta eli tärppäsi ekasta kierrosta. Maanantaina (dpo 11) tein ekan haamun ja tänä aamuna jo selkeä plussa, nyt olis menossa 4+0. :) la 7.9. Toivotaan että kaikilla pysyy kyytiläiset loppuun asti mukana! <3

Neuvolaan en oo vielä soittanut. Ultraan ajateltiin mennä 7+ viikolla yksityiselle että näkee ajoissa onko kaikki kunnossa.

Muokattu viimeksi:
Moikka! Voisin liittyä mukaan. La näyttäisi olevan nettilaskurin mukaan syyskuun alussa. Testaan vielä huomenna uudelleen kun pääsen kotiin reissusta.

Esikoinen on kolmevuotias häärääjä. :) Tätä raskautta yritettiin vajaa puoli vuotta. Jännittää ja samalla tosi onnellinen olo!!!

Salamanteri, mulla oli kohdunulkoinen toisen ja kolmannen lapsen välissä, enkä päässyt varhaisultraan kuopusta odottaessa.. Eli tuskin pääsen nytkään. :/ Mä soittelin eilen neuvolaan ja sain ajan muutaman viikon päähän, eli viikoille 7+ :)

Heippahei, minäkinpä tänne liityn. Täällä tehtiin sunnuntaina hailura haamu, joka on nyt punaiseksi viivaksi vahvistunut :) Meneillään 4+5 ja la 2.9.

Neuvolaan ajattelin olla ensi viikolla yhteydessä.

Toista odotellaan nyt, meidänkin esikoinen 3v. neiti.

Heippaheeei!
Täällä onkin jo tuttuja. Täällä plussattiin 20.12.2015 ja laskettu aika olis 01.09.2016 :) Tänään alavatsan ultraus muista syistä, mutta katsovat samalla kohdun tilan. Jänskättäääää....
Ensimmäinen neuvolakerta olis 14.01.2016.

Jennyhannele ja Papu Rv4+6 <3

Tervetuloa kaikki uudet ja onnea plussasta :)

Mä en oo vielä neuvolaan soitellu, eikä täs vaaan kiire ole vielä :)

Haamu plussan sain mielestäni tosi aikasin 3+3, edellisissä raskauksissa plussa tullut vasta kun menkat on jääneet pois.

Päänsärkyyn oon koittanu juoda paljon mutten oo huomannu eroa.

Emböy ja "nimetön" 4+2 menkoista laskettuna

Tervetuloa uusille ja huimasti onnea! Ehkä hölmö kysymys, mutta oletko Emböy koittanut ulkoilemista päänsärkyyn? Mulla joskus se yhdessä sen vedenjuonnin kanssa saattaa auttaa. :)

Soittelin äsken neuvolaan ja sain ajan tammikuun loppuun. Ultrakin varattiin ja se on helmikuun puolessa välissä. Neuvolantäti sanoi että jos nämä kivut mitä olen nyt alkuraskauden ajan kokenut, voimistuu parin päivän sisään, niin voisin soitella uudestaan niin he laittavat lähetteen ultraan. Tottakai tämä loi minulle taas stressiä siitä että onko kaikki hyvin, ärgh. :sad001

päästiin aikasemmin ultrattavaksi! Pieeenen pieni sikiöpussi ja sen sisältä musta möllykkä löytyi ja viikkoihin nähden näytti just siltä kun pitääkin. Hihii! :) olisvat kattoneet alakautta, mut hänel ei ollu sellasta anturia siinä koneessa.

Jennyhannele ja Papu rv4+6 &lt;3

Rouvaskainen, minkälaisia kipuja sulla on ollut?

Ihanaa jennyhannele, että kaikki näytti hyvältä :)

Moi,

Vahva plus saatu maanantaina (28.12).
Laskettuaika laskurin mukaan 30.8 mut ovulaatiosta laskien tulis syyskuun alkuun.

Minulla on ennestään yksi lapsi, joka on reilun vuoden ikäinen. Ensimmäinen ei ollut itsestäänselvyys ja tämä toinen raskaus alkoi luomusti. Nyt jännitetään, että onko tämä todellista. Neuvola on tammikuun lopulla ja varhaisultra kiinnostaisi kovasti. Asun pk-seudulla.

Lilium, sellaisia menkkajomoja ja välillä pistoja. Sekä kohdussa että munasarjoissa. Ei ihan kokoajan, mutta joka päivä ja varsinkin iltaisin. Ei niin pahoja että joutuisi särkylääkettä ottamaan, ja ilmeisesti jos kivut etenisi särkylääkettä vaativiksi, niin sitten voisivat tuon lähetteen tehdä. Hyvä että he sanoivat näin, mutta tottakai sitä muutenkin hysteerinen mieleni rupeaa stressaamaan entistä enemmän. :sour:

Tervetuloa evegirl ja onnea!

Rouvaskainen, mulla on ollut ihan samanlaista dpo 6 lähtien. Ei niin pahoja et pitäis lääkettä ottaa mutta sen verran juilii ajoittain että tuntuu ihan kunnolla. Mutta ilmeisesti aika yleisiä menkkamaiset jomot? Yksi mun ystävä on nyt viikolla 20 ja hänelläkin oli alussa kovastikin "menkkajomoja".

Lilium 4+0

Lilium, kiitos kun rauhoitit mieltäni! Kyllä mäkin olen kuullut että monella muullakin on alkuraskaudessa tuntuviakin kipuja, joten olen aina ajatellut että se on normaalia. Siksi tavallaan yllätyinkin tuota neuvolan kommenttia, mutta ehkä se on juuri varman päälle pelaamista. Kiitos ja voimia kipuiluihin!

...ja lisäisin vielä että minullakin on ollut kipuja dpo 3 eteenpäin. Käytännössä ovis oli kans tosi kivulias, sitten kivut katosivat pariksi päiväksi ja tulivat tuolloin dpo 3 takaisin. :D Olen muutamaankin kertaan jo diagnosoinut jotain endometrioosia ja pms:ää itselleni...

Mulla kans oviksesta asti sattunu vatsaan. Viimepäivinä tullut välillä tosi koviakin kipuja, mut menee yleensä muutamassa minuutissa ohi. Menkkamaisia kipuja mut ei sit ihan kuitenkaan :) mun ymmärryksen mukaan kuuluvat alkuraskauteen.

Itse jotenkin olen ollut ihan tyytyväinen että jotain tuntuu, suurempi huoli olisi varmaan jos ei olis mitään tuntemuksia :D täytyy vaan yrittää olla rauhallisin mielin ja ajatella että ne on "hyviä" kipuja :)

Minulla myös pian ovulaation jälkeen menkka maisia jomotuksia alaselässä ja välillä alavatsassa. Etominen alkoi myös ennen plussaamista ja se yltyy iltaa kohden. Myöskin muutamia tunneryöppyjä olen ehtinyt kokea, joista jo ounastelin, että testi tulee näyttämään plussa.
Mut noista kivuista olen lukenut, että kuuluisivat asiaan ja ovat ns. Kiinnitymskipuja. Mulla oireet tuntuu vahvemmilta entä ensimmäisessä raskaudessa. Enteiliskö tyttöä ?

Tosta pahoinvoinnista: Mullakin alkoi ennen plussaa ja iltaisin. Edelleenkin joka ilta siinä 22:00-23:00 välillä alkanut kuumat aallot ja etominen :D
Kahvi ei aamusin oikeen maistu ja banaanist tuli ehdoton EI! Ei mene alas, ei sit millään. Harmi, kun oon aina aamusin tottunut puuron kylkeen vetäsee banskun ja mandarinin.. Mrrr

Takaisin