Huhuuu..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sheidi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huoh...Täällä tais olla toinen kemiallinen raskaus taas :( Jotenkin aattelin et eihän nyt kahta kertaa voi käydä näin, mut näköjään voi!
Eikai se auta kun jatkaa harjoituksia, toivon että edes tässä puolen vuoden sisään tärppäis.
Enää en kyllä innostu kun vasta sit kun raskaus on vähän pidemmällä, harmittaa!! :(
Toivotaan että muilla sujuu kaikki hyvin loppuun asti ❤

Voihan Dimsku, pahoitteluni :/ saanko kysyä että testasitko useampana päivänä? Tosi kurja juttu. Älkää kuitenkaan lannistuko, kohti uutta yritystä! :)

Yhtenä päivänä vaan, mutta plussa oli ihan selkeä, ei mikään arvailujen varaan jäävä haamu

Uskallankohan ilmottautua mukaan..? täällä tänään 5+0 ja takana varhainen km ja kemiallinen raskaus puolen vuoden sisään.
Kolme ihanaa tyttöä ( 9/08, 5/12 ja 10/14) vipeltää kotona
Toivotaan että syksyllä mukaan saatais tämä uusin tulokaskin. :) la taitaa olla 29.8 mutta uskon että menee yli (jos niin pitkälle päästään) niin olisin mieluusti tässä syyskuisissa mukana

Moikka Nasunina, ja onnea! Muistankin hämärästi sinut huhtikuisista, jossa käväisin itsekin. Sain syyskuussa siis kkm:n viikolla 12. Toivon mukaan kaikki menisi tällä kertaa hyvin, molemmilla! :)

Voi ei Rouvaskainen kylläpä on ollu huono onni molemmilla.. Nyt peukkuja ja tarrasukkia että nämä pienet saadaan syliin

Täällä etovaa oloa on ollut heti aamusta :/ äkkiä aina pitää jotain syödä että olo helpottaa.

Mä oon huomannu että mulla on kylmä kokoajan. Oonkohan tulossa kipeeks vai sainko mäkin nyt oireen? :D ja nälkä on kans kokoajan :D pakko tunnustaa että tein tänään uuden testin ihan vaan nähdäkseni kaksi selkeää viivaa

Mikä ihme tähän päänsärkyyn auttaa :/ en viittis koko aika särkylääkkeitä popsia..

Mä oon nähny unta tässä vähä aika sitten kaksosista :eek::eek: apua..
Ja oon yrittäny miettiä oisko tyttö vai poika olo mut en oikeen vielä tiedä :grin esikoisesta oli kyllä tosi vahva tyttö olo koko ajan ja niinhän se tyttö olikin. Vähän ehkä kallistuu enemmän tyttöön..

Voiko ne neuvolassa laskea hed.ajankohdasta LA:n? Mulla siis menkoista laskettuna 5.9 (nyt ois 4+1) ja oviksesta 3.9 (nyt ois 4+3.)

Emböy mulla lasketaan hedelmöittymisestä la näin alkuun.. Koska kierto ollut himppasen epäsäännöllinen ja ed.kuukautisista laskettuna oisin viikkoa pidemmällä kuin mitä todellisuudessa oon. :) Ps. Täällä myös ollaan syväjäässä iltaisin!

Mun paras ystävä oli nähny mun oviksen aikaan unen jossa mä olin synnyttäny kolme poikaa eilen muistin asian ja alko vähän naurattaan ja jännittään että olikohan enneuni :D

Sheidi, onpa hyvä et laskee hedelmöityksestä! Mulle viimeks ei annettu mitään muuta mahista kuin laskea menkoista, ja sen mukaan olin pidemmällä kun mulla on pitkähkö kierto.

Haluaisin kovasti päästä varhaisultraan kunnalliselle puolelle, kun jäi niin huono fiilis viimeisestä kkm -kerrasta, mutta enpä usko että pääsen.

Emböy ja Nasunina, hauska seurailla josko unet olisivat enneunia. :D

Onko Emböy sulla suvussa kaksosia? Mulla ei ole (paitsi miehen), mutta kieltämättä mullekin tuli hetkellisesti sellainen olo että voiskohan siellä masussa olla tuplat. Tää fiilis tuli siitä kun sain niin aikaisin melko vahvan plussan (dpo 9). Ja toisekseen olen lukenut että keskenmenon jälkeen olisi hieman suurempi todennäköisyys kaksosraskauteen, oletteko kuulleet vastaavasta? Mutta tuskin, katsotaan. :)

Ei oo suvussa kaksosia ainakaan tietääkseni. Mulla kans eka haamu plussa tuli tosi aikasin!
Mulle ois kyllä aika shokki kaksoset..

Mäki haluisin varhaisultraan mutta tuskimpa pääsen kunnallisella puolella.

Varhaisultraan mäkin toivoisin, koska ollut kohdunulkoinen (ja kaks km) Mutta tuskin pääsen minäkään. Mäkin näin unen (oviksen aikoihin), että saan kaksoset, tytön ja pojan.. :D En kyllä usko olevan enneuni! Ystävä tosin näki enneunen muutama kk sitten, että saan tytön ensi elokuussa. Jännällä ootettiin, että plussaanko joulukuussa. :D :D

Täällä (turussa) ainakin pääsee varhaisultraan kunnallisen kautta, jos on ollut kohdunulkoinen. Kannattaa siis ehdottomasti kysyä sitä mahdollisuutta! :)

Itse en kunnallisen kautta pääse varhaisultraan, mutta varasin sen nyt yksityiselle kolmen viikon päähän, silloin ois rv 7+2. Neuvola ois sit saman viikon perjantaina :P ootteko muut vielä neuvolaan soitelleet?

Mä pääsin ainakin kunnalliseen varhaisultraan kun en itekkään oo oikeen varma raskauden kestosta, ens maanantaina neuvola ja varhaisultra 7.1, jännittää kovasti vaikka onkin jo kolmas tulossa.

Takaisin