Huhuuu..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sheidi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie taisin innostua plussasta liian aikaisin. Tänään alkoi aamupäivällä kirkkaan punainen vuoto joka nyt alkaa olla jo yhtä runsasta kuin menkkojen aikaan. Kipuja ei oo oikeastaan ollut yhtään, mutta alan pikku hiljaa uskoa siihen, että kyllä tää nyt tais olla kemiallinen raskaus. :( Tein tänään raskaustestinkin ja se näytti ihan puhdasta negaa. Kävin hcg-mittauksissa tänään, saan tulokset huomenna, toivottavasti se kertoisi mistä tässä nyt on kyse.

Täällä ois nyt rv 4+3 tai 4+4, kp 32/27-31.

Voi Salamanteri, kuinka mälsä juttu. :( Jos tämä osoittautuu nyt kemialliseksi, niin älkää lannistuko, katse ylös ja tulevaisuuteen! Tsemppiä!

Kyllä minäkin nyt tänne uskaltaudun! Plussa napsahti tänään; yk1, tosin takana kkm 10/15.
Plussasta olen onnellinen, mutta samalla tietty pelottaa, enkä varmaan koko alkuraskaudesta erityisemmin nauti.
Edellisessä raskaudessa kävin varhaisultrassa 7+1, jossa syke vielä näkyi, seuraavassa ultrassa 8+4 ei enää mitään. Tämän vuoksi aion tällä kertaa mennä ultraan vasta jollain viikolla 9 - parempi, ettei nää sykettä ollenkaan, kuin että ensin näkee ja innostuu ja sitten pettyykin.

Tulipas nyt positiivista tekstiä! Kaiken kaikkiaan yritän nyt ottaa tämän alkutaipalen ihan rauhallisesti, miettimättä suuntaan tai toiseen :) Onnea ja iloa kaikille alkuraskauteen!

Mantunen rv 3+6

Mantunen: Mulla heittää kans fiilikset päivittäin laidasta laitaan. Yritän nauttia, mutta en pysty. Pelkään pahinta kokoaika, koska keskenmenoja niin monta takana. Mut toisaalta, nyt ensimmäistä kertaa, on raskaus oireiden kera. Pelottaa vaan nämä, jo kolmatta viikkoa kestäneet menkkajomot ja kivut. Välillä tuntuu ihan, että ei happea saa kun kipu iskee. Kestää tosin vaan sen 10-30sekunttia kerrallaan, joten uskon olevan ihan normaaleja kohdun kasvukipuja. Mulla siis nyt 4+6 :)

Mantunen tervetuloa ja onnea! Meillä onkin sitten hyvin vastaavanlaiset taustat, mulla kans kkm 9/15. Syke löytyi 6+ ja nt-ultrassa todettiin että on kuollut heti tuon ekan ultran jälkeen. tosi kurja kokemus, toivon sydämeni pohjasta että tällä kertaa homma etenee hienosti, myös sinulla. :)

Tervetuloa Mantunen :)

Onko muuten joku tehnyt jo digitestiä? Minulla Cb:n digi tuolla vessassa pyörisi ja mietin joko huomenna näyttäs jotain muuta kuin ei raskaana. Dpo taitaa olla 16.

Entäs jokos olette ajatelleet milloin kerrotte uutisesta muille? Meillä miehen sisko ihmetteli tänään kun heillä kyläillessäni mua alkoi palella ihan vietävästi ja sittenpä hän hoksasi kysyä mun menkoista kun on kierrot menneet samaa rataa ja tiesi että yritetään vauvaa.. No mitäs siihen muuta sanomaan ku että eipä oo näkyny :D Ajattelin että näin perheen sisällä kerrotaan tässä suht heti ja muille sitten joskus kun alkavat ite ihmetellä.

Mä tein digitestin Dpo13 ja pamahti nätisti raskaana 2-3. Dpo11 otettiin hcg total verestä, joka oli jo sillon 69,5*. :) ekan kunnon plussankin tein jo Dpo 9. :p

Jennyhannele, kyllä kasvukivuilta kuulostaa. Mulla edellisessä raskaudessa en joskus saanu yöllä untakaan menkkajomojen takia, olivat aika pitkäkestoisia - kauratyynyllä hoivailin. Tietty sen 10-30 sekunnin aikana ei ehdi ees tyynyä lämmittää! :bored:

Kyllähän sitä väistämättä alkaa heti miettiä, kun sen plussan näkee, että milloin laskettu aika on, ja mitä sitten jne. Mutta nyt täytyy jotenkin tietoisesti ottaa etappi kerrallaan! Mulla ensimmäinen etappi on neuvolaan soitto ensi viikolla :) Ehkä siksi oon jo nyt pätkinyt tän alkuraskauden pieniin osiin, niin ei tunnu niin pitkältä odottaa niitä "turvallisia" aikoja. Helppo sanoa näin ekana päivänä :angelic:

Meillä raskaudesta tietää vaan mun Äiti ja tulevat kummit, kun ollaan lähes päivittäin tekemisissä. Jouluna tuli kyllä kummia katseita, kun punkuista ja tervetuliais skumpista kieltäydyin.

Miten muuten, onko täällä muilla jotain kotieläimiä? Me ollaan pantu merkille, että meijän 5vuotias kisuherra on viimisen 2vkon aikana ängenny kokoaika mun vatsan päälle nukkumaan. Yleensä se nukkuu aina mun jalkopäässä, tai on ainakin nää kaikki muut vuodet nukkunut ;D Samoin toi 7kk ikäinen kisupoitsu on alkanu hengailee vatsan päällä, ensimmäisiä kertoja koskaan. Hassua miten eläimet voi vaistota alkaneen raskauden. Ompaha papu-vahteja :D

Enkö mä ollutkaan kirjoittanut tänne? No, yksi uusi syyskuinen ilmoittautuu! Mulle osuu laskettuaika ihan syyskuun alkuun, mutta johtuen kahdesta aiemmasta sektiosta leikattaisiin tämä jo varmasti elokuun puolella. Oon pk-seudulta ja ikää on 31v.
Oireista sen verran, että oon myös ihan syväjäässä lähes koko ajan ja iltapäivästä iskee valtava väsymys. Muuten oireet aika vähäiset. Rintoja pistelee välillä. Laskettuaika neuvolan mukaan 1.9, mutta oviksesta laskettuna ennemmin 4.9. Varhaisraskauden ultra on 15.1, jolloin varmaan tuo laskettuaika sitten varmistuu. :)

Mä tein kans digin dpo 14 ja tuli 2-3 viikkoa. Kuten myös jennyhannele, niin mäkin sain selvän plussan dpo 9 iltapissasta. Mistähän moiset korkeat hcg-pitoisuudet johtuu? Ilmeisesti asiast ei voi päätellä oikeasti mitään, mutta silti mietityttää. :)

Omalle perheelle kerrottiin heti, sillä ovat täysin (ehkä vähän liiankin) tietoisia meidän tilanteesta. Omat vanhempani ovat kokeneet tuulimunan, joten kukaan ei liiakseen rupea vielä hössöttämään. :)

Pahoittelut salamanterille :( <3

Mä varasin tänään nyt sen ultran viikolle 7+0, eli se on 20.1. Nyt jo mietityttää että onkohan liian aikainen ajankohta? Kamalaa jos ei näykkään vielä syke. Toisaalta jos on jotain pielessä niin saispa ainakin tietää ajoissa. Joo lista olis kiva. :)

Takaisin