Olin kolme päivää saikulla, kun meinas ottaa vähän koville toi pahoinvointi. Maanantaina piti töissä oksentaa kolmesti (vkoloppuna ei pysyny mikään sisällä kuin vasta illalla). Lepääminen kuitenki auttoi ja tänään ei ole töissä ollut huono olo. On tämä ihmeellistä, kun sitten kun ei ole huono olo, niin huolestuttaa, että onhan kaikki hyvin..
Matalan profiilin pitäminen tästä raskaudesta tyssäsi sitten tuohon saikkuun. :) Pomollekin ilmoitin asiasta, kun olisihan hän sen sairauslomalapusta huomannut. Pomon sihteeri sitten tänään soitti onnitellakseen ja antoi neuvoja pahoinvointiin.. :P Viikkoja siis nyt 8+5. Sukulaisille aiomme kertoa siis vasta ultran jälkeen eli varmaan loppukuusta.
Paino on tippunut vähän vajaa pari kiloa. Viikko meni ettei tehnyt mieli syödä oikeastaan mitään. Ruokavalio ei siis ole tosiaankaan ollut kohdillaan, vaan olen syönyt mitä olen pystynyt. Toivottavasti pahoinvointi alkaa vähenemään ja voin alkaa liikkumaan ja kiinnittää ruokavalioonkin taas huomiota (suklaa ja pitsa ei taida olla pitemmän päälle paras ruokavalio.. ;)
Haluattako te muut tietää lapsen sukupuolen etukäteen, jos siihen mahdollisuus tulee? Meillä on ollut jotenkin itsestäänselvyys, että halutaan. Mukavampi sitten ostella tavaroitakin. Ja luulen, ettei se mikään salaisuus tule sitten (muille) olemaan, jos ei mies ole aivan eri mieltä asiasta..
Matalan profiilin pitäminen tästä raskaudesta tyssäsi sitten tuohon saikkuun. :) Pomollekin ilmoitin asiasta, kun olisihan hän sen sairauslomalapusta huomannut. Pomon sihteeri sitten tänään soitti onnitellakseen ja antoi neuvoja pahoinvointiin.. :P Viikkoja siis nyt 8+5. Sukulaisille aiomme kertoa siis vasta ultran jälkeen eli varmaan loppukuusta.
Paino on tippunut vähän vajaa pari kiloa. Viikko meni ettei tehnyt mieli syödä oikeastaan mitään. Ruokavalio ei siis ole tosiaankaan ollut kohdillaan, vaan olen syönyt mitä olen pystynyt. Toivottavasti pahoinvointi alkaa vähenemään ja voin alkaa liikkumaan ja kiinnittää ruokavalioonkin taas huomiota (suklaa ja pitsa ei taida olla pitemmän päälle paras ruokavalio.. ;)
Haluattako te muut tietää lapsen sukupuolen etukäteen, jos siihen mahdollisuus tulee? Meillä on ollut jotenkin itsestäänselvyys, että halutaan. Mukavampi sitten ostella tavaroitakin. Ja luulen, ettei se mikään salaisuus tule sitten (muille) olemaan, jos ei mies ole aivan eri mieltä asiasta..
Ihana kuulla, että olit hengessä mukana! Tää on kuitenki niin yksinäistä, kun vaan miehelle ja täälä voi puhua näistä asioista..
Siis uskomatonta... No, tätä se varmaan on sitte vielä 7 kuukautta :D Nyt jos näkyis Kadonneen jäljillä, niin en varmaan pystyis kahtoon sitä, kun aikasemminki itkin melkeen koko jakson ajan!
käytiin tänään Rajalla niin ostin sieltä H&M:n liikkeestä äitiyshousut ja vauvalle valkoset potkuhousut joissa on pandan kuva... oi että, kun aika nyt vaan kuluis nopeemmin... onneksi pian on jo kesä.
Mukava kuulla, että miehesi on tukenasi, etkä ole keskenmenon myötä heittänyt lusikkaa kaivoon. Plussaonnea sinulle ja miehellesi sitten kun sen aika taas koittaa.
Ite en oo hirveemmin ehtiny mitään kirjottelemaan, vaikka oon kyllä välillä käyny teiän jutteluita seurailemassa pikaisesti. Syy tähän on se, että meille tulee suhtkoht nopea muutto, tämän kuun lopussa...
mut ihanaa, me päästään lähemmäs isovanhempia, joista on sitte varmaan aika paljonkin apua ku pikkukakkonen syntyy. jee!
mut ei ehkä kerrota muille, saa nähdä sitten pystytäänkö pitämään salassa..
!!
Jotenkin vaan kivempi kun voi "varautua" siihen etukäteen ja vähän miettiä millasia vaatteita yms. ostaa. Ei kyllä taideta kertoa sitä muille... aattelin aikasemmin että ois kiva saada toinen tyttö, mutta viime aikoina oon alkanu ajatella että se oiskin poika, ja ehkä jollain lailla alkanu toivomaankin... rakas ja haluttu vauva tulee olemaan joka tapauksessa, jos vaan suostuu meille tulemaan.