Purri
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Minnuska: Ootko muistanu päivittää sen ritirimpsun tänneki? Ettet vaa lilypiessa käyny vaihtamassa päivää?
Mä oon jotenki ihan pihalla ollu täs viimeset pari päivää.. Mitää en saa aikaseks, vaikka pitäis tehdä sitä sun tätä
Uusia vaunuja sain sentäs katottua ja toivon, että sit ku tulee
lokakuu, ni saan ostettuaki ne vaunut suunnillee sillä hinnalla mitä
niitä myydään nyt. Ei siis ole tarjouksessa, että toivoa on. Sit saisin
laitettua noi mun nykyset yhdistelmät myyntiin.
Mulla on ens viikolla eka neuvola. Saas nähdä mitä se täti siellä sanoo, ku musta se laski puhelimessa mun viikot jotenki tooodella hassusti. Mut en edelleenkään luota muihin ku ultran antamaan päivämäärään, että sitä ennen en ees kauheesti yritä laskeskella, että koska olisi. Marraskuun lopussa joku päivä
mutta tuleeko lapsesta skorpioni vai jousimies, se jää nähtäväksi..
Mä oon jotenki ihan pihalla ollu täs viimeset pari päivää.. Mitää en saa aikaseks, vaikka pitäis tehdä sitä sun tätä
Uusia vaunuja sain sentäs katottua ja toivon, että sit ku tulee
lokakuu, ni saan ostettuaki ne vaunut suunnillee sillä hinnalla mitä
niitä myydään nyt. Ei siis ole tarjouksessa, että toivoa on. Sit saisin
laitettua noi mun nykyset yhdistelmät myyntiin.Mulla on ens viikolla eka neuvola. Saas nähdä mitä se täti siellä sanoo, ku musta se laski puhelimessa mun viikot jotenki tooodella hassusti. Mut en edelleenkään luota muihin ku ultran antamaan päivämäärään, että sitä ennen en ees kauheesti yritä laskeskella, että koska olisi. Marraskuun lopussa joku päivä
mutta tuleeko lapsesta skorpioni vai jousimies, se jää nähtäväksi..
Mä nimittäi itte saletisti unohtaisin päivittää tänne sen ritisimpsun, ni sen takia tuli heti mieleen yhtenä vaihtoehtona...
Kävin eilen kirpputorilla ja oli ihan pakko ostaa kun siellä oli semmonen vaalee vauvan toppapuku, lakki ja tossut <3 en tiiä minkä vuoden äitiyspakkauksesta lienee... mut maksovat yht. 2.50 € niin en voinu olla ostamatta...
Vähän mietin, että otanko äitiysavustuksen rahana kun siinä pakkauksessa on aika paljon semmosta mitä en luultavasti tarvii. Ja kirpputoreilta löytyy kuitenkin paljon vauvojen tarvikkeita halvalla. Niin jos sitä alkais pikkuhiljaa jotain sieltä ostelemaan... tuli vaan niin hyvä mieli siitä että nyt on tavallaan jo jotain vauvalle hankittuna
Toisekseen, esikoisen kohdalla jäi äitiyspakkauksen vaatteista aika paljo käyttämättä ja ovat varmaan ihan hyväkuntosia jos ne jostain tuolta löydän... Ootteko muut vielä miettiny aiotteko ottaa äitiyspakkauksen vai rahan?
Aivan ihana... ja tosiaan, eilen joskus puolenpäivän jälkeen tein tilauksen ja paketti tuli jo tänään, suoraan postilaatikkoon.
Ootin niin tätä perjantaita että saisin kuulla miten sun kävi...Oon niin onnellinen sun puolesta!! Tietysti sitä itse miettii kaikkein pahinta omalle kohdalleen, vaikka järjen mukaan muutkin vaihtoehdot pitäs aina ottaa huomioon... onneksi olit turhaan huolissasi!
mietin vaan, että kun muutenkin on kovasti noita tuntemuksia tuolla, ja niistä osa ainakin liittyy juuri siihen kun on ennenkin ollu raskaana ja synnyttäny, että johtuiskohan tämäkin. Ja kun on tikkejä edellisen synnytyksen jälkeen laitettu tuonne alakertaan niin voisko se kipu jotenkin säteillä sieltä... kiinnostais kovasti tietää jos jollakin muulla on tollasta.