Odecca, kuvaa ei näy..
Onpa krapulainen olo, vaikka mitäähän en tietenkään ole ottanut

Tuli eilen mussuteltua aika paljon makeaa, menin myöhään nukkumaan, nukuin tosi huonosti ja heräsin tosi aikaisin, joten sen takia on nyt luultavasti huono olo ja päätä särkee.
Väsyttää kamalasti, mutta ajattelin jatkaa mun siivousprojektia, jonka toissa päivänä aloitin. Eilen en saanut mitään aikaiseksi, kun oli jokin ihme jumitus päällä.
Tänään voisi käydä myös ulkoilemassa. Mietin, että kun asutaan ihan metsän vieressä niin miksi en menisi sinne kävelylle. Eipähän tarvitse pelätä törmäävänsä tuttuihin ihmisiin. Siis, sellaisiin, joita oon joskus tavalla tai toisella tuntenut, mutta ajan kanssa suhde ihmiseen vain hiipunut ja unohtunut.
Oon siis asunut lapsuuden ja teinivuodet tässä samassa paikassa ja esikoista odottaessani muutin pois muutamaksi vuodesi, jonka jälkeen "kohtalo" puuttui peliin ja päädyin takaisin samaan paikkaan asumaan. Ikinä ei pitänyt tännekään palata muuta kuin oman perheen ja kavereiden takia ja tässä sitä ollaan asuttu kohta neljä vuotta.
Mä en tiedä miksi mua ärsyttää, kun ihmiset alkaa kyselemään mun raskaudesta. Tai jokin siinä on, kun sitä ei voi enää olla näkemättä niin se ei ole enää pelkästään mun henkilökohtainen asia vaan se tuntuu olevan kaikkien asia.
Tänä kesänä olisi tosiaan siinä lasketun ajan kohdilla on muutto ihan uuteen paikkaan, jossa me ei miehen kanssa tunneta ketään ja pääkaupunkiseudullekin on yli 100 km. Vaikka ärsyttääkin asua välillä täällä, jossa on kaikki samat vanhat naamat, niin meidän perheitä ja ystäviä tulee kyllä ikävä. Ei ole enää tuossa kävelymatkan päässä..