Huhtikuun hulinat

No mutta se väärän rasvan tai suklaan tuominenhan osoittaa, että mies ei TAASKAAN ole kuunnellut ja kyllähän siitä kuuluu kiukkuitkut vetää. :wink
 
mua ahdistaa kouluasiat kans...niin lähellä valmistumista,mutta niin kaukana...iskee kisaväsymys,ei enää yhtään huvittas näitä rästejä rämpiä.hyi. :mad::sad001 tänäänkään en oo saanu viä mitään aikaan,ja deadline perjantaina.ja välissä vappu,jollon ei tietenkään voi mitään tehdä.eli huomenna ja perjantaina tiedossa itkua,huutoa ja hammasten kiristystä.... o_O
 
Täällä mennään toisiaan Heidi ihan samoilla fiiliksillä..
Mä tiedän, että tuun varmasti itkemään, jos saan tämän ja ensi viikon hommat hoidettua..
Itkulla se mulla purkautuu kaikki nykyään o_O

Sitten on enää muutamaan kurssiin liittyvä asia ja sitten olisi siinä!
Hajooo ihan pää, kun ajattelen kuinka lähellä oon valmistumista ja jos mokaan niin jää niin pienestä valmistuminen kiinni.. :sad001 Inhottaa, että nämä mulle hankalimmat kurssit jäi ihan viime tippaan ja sitten kun oon muutenki tässä tilassa ettei aivot vaan toimi. Haluaisin vaan nauttia raskaana olemisesta, mutta stressaan vaan..

Sori, valitan taas koulujutuista täällä! :confused:
 
joo siis ihan sama mulla.pahin on joku 4vuoden takanen rästi,jonka armosta saan ees viä palauttaa. o_O kiva yrittää muistutella mieleen aihetta josta ei juuri nyt oo mitään hajua -eikä kyllä kiinnostakaan.mut pakko tää on vaan rämpiä nyt,et vois sit vihdonkin keskittyä johonkin ihan muuhun.kesken en enää suostu jättään,kun viisvuotinen koulu on jo muutenkin venähtäny seittemään...äh. :mad:
 
Tulipa tossa varattua kirpparipöytä.. Jostain pitäis saada inspiraatiota, että sais noi kamat lauantaiks hinnoiteltua. Just nyt ei yhtään kyllä jaksas... :angry1


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä en ole koskaan jaksanut vaivautua, kun on jäänyt tytöltä pieneksi vaatteita.
Jaellut vaan ihmisille kuin mikäkin joulupukki :p

Voisi ehkä sitä tulevaisuudessa koittaa jaksaa, kun on äitiyslomalla eikä muutakaan tekemistä. :rolleyes:
Tytöltä jäämässä taas kasavaatteita pieneksi.

Voisi edes hetkeksi lopettaa kasvamisen :Heartred
Tossa viime kuussa nimittäin, kun otin niitä pieneksi jäänneitä vaatteita niin hormonien valtaamana vaan nyyhkytin, kun viikkailin niitä pusseihin :grin
Ja sitten kun otin tytön äitiyspakkauksenkin esille varastosta, niin eihän siinä nyt voinut olla liikuttumatta, kun katseli niitä pieniä vaatteita, jotka on mennyt tuolle mun kohta 120cm vauvalle :Heartred

Täytyykin tässä alkaa ajattelee muuta, kun kohta alan nyhkyttää..
 
Huomenta!
Ja hyiiii, kun on huono olo...:sick009
Puolikkaan banaanin ja muutaman lusikallisen rahkaa sain alas.
En nyt sitten tiedä onko aamupahoinvointia vai ihan jännitystä, kun oon menossa kohta koululle tekemään mun urakan ensimmäistä koetta..
Hyvällä fiiliksellä kuitenkin mennään, vaikka väsymys on kova :thumleft

Viime yö meni todella katkonaisesti. Näin vähän outoa synnytysunta (outo, mutta positiivinen synnytys) ja sitten jossain vaiheessa heräsin supistuksiin :rolleyes:

Esikoista odottaessa muistan nähneeni, vaikka mitä ihme synnytyspainajaisia, mutta tässä raskaudessa en ole ainakaan vielä nähnyt. Toi taisi oikeastaan olla ensimmäinen uni, jossa oli synnytystilanne. Yleensä se jää välistä ja alkaa kohdasta, jossa vauva on jo syntynyt ja puen sitä :)

Ihanaa, aurinko paistaa :Heartred

EDIT: Ai, niin... Hyvää vappuaattoa! :hello2
 
Mäkin olen viime aikoina kokenut valtavaa haikeutta, kun tajuan kuinka iso tyttö meillä jo onkaan. Vaikka tavallaan on ihanaa kun tyttö kasvaa, mutta silti, mihin se aika on kadonnut...?! :Heartred

Mutta ei tähän hätään muuta, kun oikein ihanaa vappua kaikille!
 
Yhdyn opiskelukriiseilijöihin. Gradun haastattelut pitäs saada toukokuun aikana tehtyä ja sitä ennen vielä monta tehtävää ja selviteltävää asiaa. Miehen pitää palauttaa oppari parin viikon päästä ja tunnelma on ihan yhtä kireä meillä molemmilla. Ja vappu tuottaa vain yhden vapaapäivän lisää panikoida... no jos siskon syndet vähän tois muuta ajateltavaa.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mä kans just katselin pojan vaatteita ja haikeudella siirsin loputkin 86 cm syrjään. Pari siirtyy seuraavalle ja loput kirppiskassiin. Mä en siis ihan niin aktiivinen ollut, että olisin varannut kirppispöydän, mutta vein jo Ikean kassillisen lastenvaatteita läheiselle lastenvaatekirpulle - hoiavat hinnoittlun jne ja ottavat sitten 40% provikkaa. Eipä tarviimiettiä pöydän siivoamista, hinnoittelua eikä pöytävuokria. Menee mitä menee ja loput laitan uffiin. Samalla periaatteella menossa omia kuteita pari säkillistä ensi viikon maanantaista eteenpäin ihan normikirpulle.
 
Täällä olis vielä 3 viikkoa ekaan lomapäivään. Plaah! :cool:
 
Takaisin
Top