Huhtikuun hulinat

Pitäis varmaan trampoliinikin keritä kasata lähipäivinä..se on aina semmoinen pieni "joulu" lapsille:),
oon vastustanut sitä härpäkettä vuosia kun kaikki oli vielä pieniä, mutta nyt oon sen ehdoton kannattaja! Harva leikkiväline on aktiivikäytössä 1-10vuotiailla!
Kun kaiken vaan kerkeis..
 
Kaikkea tuollaista aktiviteettia on hyvä olla. Nykypäivänä lapset liikaa tuijottaa milloin mitäkin ruutua (mun mielestä ainakin).
Jos voisin niin trampoliinin hankkisin tosiaan myös, itsekin kun tykkäisin siinä pomppia :grin
Toistaiseksi asutaan vielä noin pari vuotta kerrostalossa omaan asuntoon säästäen ja sitten olisi tarkoitus ostaa oma talo, jossa ikioma piha, jossa voi touhuta :Heartred

Meillä on pyörä ja potkulauta kesäisin se juttu, joita lapset täällä päin tykkäävät käyttää :)
Ja onneksi on lähikenttä, jossa päästään tytön kanssa palloa potkimaan :p
 
Onnea valmistuneille/valmistuville!

En ole ehtinyt pariin viikkoon kirjoittelemaan, kun aika meni niin tiiviisti sijaista opettaessa töissä... Ja illoillekin oli puuhaa jos jonkinlaista. Mutta nyt jäin äitiyslomalle!!! Ihan uskomatonta.

Oma olo on mielettömän hyvä tällä hetkellä, mikä on ihan outoa. Esikoisesta olin tässä vaiheessa ollut jo pari viikkoa saikulla enkä päässyt suurin piirtein ylös sohvalta. Tämä vauva ei tosiaan varmaan aio syntyä ikinä, kaikki supparit, myös ne harkkarsupparit on loppuneet kokonaan...

Sain jäätävän kokoarvion neuvolasta (reippaasti yli 3 kg jo rv 34+1) joten saatetaan vielä joutua kokotarkkailuun. Isänsä on tosiaan ollut lähes 5 kg, joten liekö samanlainen tuloillaan... :oops: Aika näyttää.

Mutta kohta siivoilemaan ja ruoanlaittoon.

Ihanat ilmat, toivottavasti kaikilla oli kiva pääsiäinen! :)

rv 35+0
 
Täällä poksahti 35. viikko käyntiin ja aika hurjaa, että nyt se vaavi käytännössä sitten saa tulla, jos haluaa :eek:


Pinniskin on vielä Ikeassa, vaatteet pesemättä, kodin kevätsiivous + ikkunanpesut tekemättä, pakastimen sulatuksesta puhumattakaan, kääk:schoked025

Ja supistelut on sitä luokkaa, että max yhen asian kykenee päivässä, mitähän tässä jää vielä tekemättä...
 
Voi että! Täällähän alkaa ihan jännittämään jo teidän puolesta :smiley-bounce013
Mulla 31+, mikä kuulostaa jo hurjalta.. Aika on mennyt älyttömän nopeasti..:oops:
 
Pakko oli ihan kalenterista tarkistaa, kun tuntui, että valehtelen, mutta tosiaan on se jo viikko 31+ menossa. :grin

Hitto, kun pitää näitä kouluhommia netissä nykyään tehdä.. Ei tässä saa mitää aikaseksi, kun pompin vaan muilla sivustoilla tekemässä kaikkea ei niin tärkeää. Ei oikein keskittymiskykyä ole nykyään.. :rolleyes:
 
Skylar hei, luovuta mulle muutamat supparit niin tasaantuu vähän. :grin Voisin jo huolia muutamia suppareita per päivä, että alkaisi jotain tapahtua hiljalleen, mutta mulla ei tosiaan enää tässä vaiheessa ole tullut yhtään supparia, ovat tyystin kadonneet...

rv 35+1
 
mua alkaa kans ahistaa tekemättömät työt.pitäs auto siivota sisältä ja ulkoo,ikkunat pestä,terassi pestä ja öljytä,grilli siivota,piha laittaa,vauvan kamat pestä ja laitella paikalleen,koulu hoitaa loppuun jajaja :eek: ja kun ei tässä ny ihan kaikkeen enää irtoo.kohta se on mies joka tekee ja mä oon vaan seuraneitinä :p
 
Mä just metin samaa, miten kohta alkaa veto loppua- vielä hetki menee!
yks karitsointi enää edessä, valvomiset siis loppuu pian! mutta oikein hyvin ajoittui nuo hommat-kun vielä on jotenkin taipunut kätilöintiin..
Mutta jos olis pitäny nää viikot olla vielä pakkatöissäkin, niin huhuh, ei olis onnistunut, tai ainakaan mitään hyötyä ei olis itsestä siellä toimistolla ollut:coffee..nytkin kyllä taas päikkärit maistuis.

Lapsilla ollut nyt jos jonkinmoista iho-häikkää, yhdellä märkärupi naamassa, toisella ärhäkät ontelosyylät, ja repinyt kainalonsa ihan rikki-mutta mikäs tässä lomalta on heitä hoidella lääkäriin ja takas- onni olla kotona!
eilen mietittiin hvittuneena pojan kans mitä vielä vois olla tarjolla - vaikka niitä täitä, kihomatoja, ehkä kirppujakin..:whacky059
 
Mulla painaa nuo kouluhommat.. Pakko saada kaikki tehtyä ennen kuin aika loppuu kesken.. muuten en valmistu ja sitä en kestäisi..
Nyt kyllä jätän nämä kotihommat vähän taka-alalle. Pitää asiat laittaa tärkeysjärjestykseen.
Kauhean stressaantunut kyllä oon, kun alkaa ihan supistelemaan jo pelkästään kouluhommien ajattelemisesta..
Saisi vaan ajatukset jotenkin pidettyä kasassa.. :sad001
 
Töissä tuntui monella olevan päikystä saatuna lapsilla matoja ja täitä nyt kevään aikana - pojalla pari päikkypäivää jäljellä ja toivon, että mitään ei sieltä saada :)

Ja ikkunoita kannata vielä pestä! Pari viikkoa vielä, niin pahimmat siitepölyt menneet. Mä ajattelin tuossa toukokuun puolella kyllä niitä kanssa ihmetellä, kun ovat ihan laittoman likaisiksi päässeet...
 
Mä kanssa toppuuttelin miestä, kun se alkoi jo maaliskuun lopulla touhottaa ikkunoiden pesemistä. Noh, se sai tahtonsa läpi ja nyt on alakerran ikkunat pesty... Katotaan kuinka paskaisiks ne ehtii ennen kesää muuttua.
 
Mä koitan kestää myös noita likaisi ikkunoita toukokuun alkuun asti :grin
Odotan muutenkin ensi kuuta, kun sitten päästään tekemään kunnon suursiivous, kun taloyhtiön puolesta tulee noi lajittelulavat, johon saa vähän isompaakin huonekalua laitettua.
 
Geminille tsemppiä kouluhommiin; samassa veneessä ollaan!vähän jo helpotti kun sai gradun painoon,mut viä olis jokunen rästiessee kasattavana ym kivaa...
 
Kiitti!
Jaksamisia sinne myös! Täytyy vaan pitää se katse kohti maalia :hello2
 
Kuka haluais ilmoittautua ensimmäiseksi?
Mä en vaan osaa kuvitella vielä synnyttäväni-asennoitunut enempi siihen ylimennään ja pitkästi. luulen että tulis kauhea shokki jos meinaiskin vaikka jo toukokuussa syntyä:scared001
 
Mä voisin mielelläni ilmottautua ensimmäiseksi synnyttäjäksi vauvan ison koon takia, mutta koska minkäänlaisia merkkejä asian etenemisestä ei ole, uskon vakaasti että tämä tulee täältä vasta käynnistettynä! :grin

Ja kyllä täällä vaan on pestävä ikkunat nyt jo, tai ne jää pesemättä. :p

35+2
 
Mä en kyllä ensimmäinen tule luultavasti olemaan, mutta en kyllä viimeinenkään, kun eivät anna radin takia mennä yliaikaiseksi :)

1.6. alkaen voisi alkaa tulemaan, niin oon ehtinyt saada paperit käteen ja vähän juhlistaa valmistumista ystävien ja perheen kanssa :p
 
Mä oon valmis ensimmäiseksi jo äsköisen puntarikäynnin perusteella mutta saas nähdä mitä lääkäri tänään meinaa. Pari viikkoa olisi kyllä vielä hyvä pysyä kyydissä, niin saisi sen 37 viikkoa täyteen.
 
Takaisin
Top