Oon ollut mukana polttareissa missä oli tosi eläinrakkaalle ihmiselle järkätty emäntätesti kotieläintarhassa, tykkäs ihan sikana! Sen piti siellä tehdä kaikenmaailman tehtäviä elukoiden kanssa yms..
Viime kesänä oli polttareissa mm. naurujoogaa joka oli tosi hauskaa ja sitten kans sumopainia joka myöskin oli myyntitykki.
Omissa polttareissa mulle oli järkätty oma versio Amazing Race-kisasta. Sain vihjeitä ja tehtäviä aina ku olin selviytynyt edellisestä... Oli mm. tikkausta ( opiskelen hoitoalaa ja mua kiinnostaa ihan liiaksi kaikki haavat yms), vuoristorataa, speden spelejä, valmistin oman drinkin drinkkibaarissa(pullot lenteli ja sain jokaisen kiinni!) ja parasta oli kuitenkin varmasti saunabussi! Jos kellekään tulee ikinä mahdollisuus vuokrata se bussi niin suosittelen!
Ehkä tärkeimpänä ois löytää jotain joka oikeesti sopii morsiammelle ja jotain mistä se tykkäis, mun mielestä polttariporukkaa sitten sopeutuu siihen oli se mitä tahansa. Ite en perusta nolausjutuista eikä onneksi sellasta olekaan tullut vastaan...en usko et kauheen moni morsian nauttii siitä että joutuu tyhmässä asussa myymään jotain tuntemattomille samalla ku kaverit nauraa vieressä...