Huhtikuun hulinat

Joo just viimeks tänään se sano et ei jaksa enää kun on niin raskasta. Itehän tyydyin vaan pyöritteleen silmiäni kaikessa hiljaisuudessa...Ei oikein löytyny sopivaa sanottavaa siihen tilanteeseen.

:D niin se kyllä välillä on! Luulen kyllä et se on ihan tyytyväinen jos se saa enemmän omaa rauhaa kun mulla on tekemistä vauvan kanssa...mutta saa nähä, eihän sitä ikinä tiiä!

Oliskohan sitä tässä vaiheessa enemmän vai vähemmän rikki tähän odotteluun jos alkuperänen 5.5. laskettu aika ois jääny voimaan?

Mää oon muutaman kerran rähminy yliherkällä hiirelläni dissaus- tai jotain muuta mitäsattuu-nappulaa, mut oon kyllä koittanu tarkistaa ettei vikatikit jää voimaan.

Miks noita nappuloita tarvii muuten olla noin monta? Tyhmä? Huonoa kieltä?

Miksei täällä ole makuunia?! Tai on mutta saa ajaa täältä peräkylältä reipas 20km että on lähin makuuni :( tehny irtsareita mieli vaikka kuinka kauan tai nimenomaan MAKUUNIN nameja :P

Mulki joku random kävi joskus pari kk sit dissaa jotain mun kirjotusta.. Tuli paha mieli. No ei tullut, mutta silti.
Tossa vois olla vähemmän noit nappuloita kyl! Sit ku kännykälki selaa ni saattaa painella, mitä sattuu! :)

Jotenkin sitä luulee jo tuntevansa jengiä täältä, et jos joku painaa vahingossa jotain dissaus nappia niin osaa ajatella et hei toi tai olla vahinko, mut jos joku random painaa ei tykkää niin on vähän et whaat, kuka sä niinku oot? :grin

No sepä! :) Sit viel ärsyttävämpää ku joku random käy painaas jotain dissaus nappulaa ja sit se ei voi kuitenkaan siihen kommentoida et mikä siin oli vikana!

Mulla näkyy välillä ihan oudosti nuo tykkäykset. Jos sen listan avaa, niin saattaa näkyä vaan se kyfinumerosarja tms. Mut sitten kun sen vielä klikkaa, niin sitten vasta näkyy esim. et Jomsuli_00. Onks teillä muillakii silleen?

^Pitää joo aina klikata se numerokoodi että näkee kuka on arvioinu. Joskus on munkin mielestä näkyny suoraan nicki.

Hei idearikkaat foorumikamut: Polttaritekemistä? Mikä on ollut huippukivaa, mitä suosittelet toisille? Oon menossa tänään suunnittelupalaveriin (itse olen toinen kaaso) ja hyviä ideoita otetaan vastaan! :signs001

Nolointa ever: Olin kerran 18-v. yhden tytön polttareissa. Oli hieman kokematon kaaso, joka keksi et morsian etsii metsästä kiviä ja värittää ne makunsa mukaan tusseilla ja sit mennään kaupungille myymään niitä. No tusseja oli ehkä kolme pääväriä..Kiviä ei siitä pimeästä metsästä meinannu löytyä millään, ja ne tosi röpelöiset kivet ei kauheen hehkeeltä näyttäny kun niitä oli niillä isoilla tusseilla hutkittu. Se morsian ei muistaakseni suostunu pukeutumaan siihen kovin hääppöiseen asuunkaan ja sit me oltiin jossain steissillä myymässä niitä ehkä 5 löydettyä murikkaa. Voi myötähäpeän tunnetta koko iltaa kohtaan.. Muuta kokemusta mulla ei polttareista olekaan :) Ole hyvä :Heartred

Oon ollut mukana polttareissa missä oli tosi eläinrakkaalle ihmiselle järkätty emäntätesti kotieläintarhassa, tykkäs ihan sikana! Sen piti siellä tehdä kaikenmaailman tehtäviä elukoiden kanssa yms..
Viime kesänä oli polttareissa mm. naurujoogaa joka oli tosi hauskaa ja sitten kans sumopainia joka myöskin oli myyntitykki.
Omissa polttareissa mulle oli järkätty oma versio Amazing Race-kisasta. Sain vihjeitä ja tehtäviä aina ku olin selviytynyt edellisestä... Oli mm. tikkausta ( opiskelen hoitoalaa ja mua kiinnostaa ihan liiaksi kaikki haavat yms), vuoristorataa, speden spelejä, valmistin oman drinkin drinkkibaarissa(pullot lenteli ja sain jokaisen kiinni!) ja parasta oli kuitenkin varmasti saunabussi! Jos kellekään tulee ikinä mahdollisuus vuokrata se bussi niin suosittelen!

Ehkä tärkeimpänä ois löytää jotain joka oikeesti sopii morsiammelle ja jotain mistä se tykkäis, mun mielestä polttariporukkaa sitten sopeutuu siihen oli se mitä tahansa. Ite en perusta nolausjutuista eikä onneksi sellasta olekaan tullut vastaan...en usko et kauheen moni morsian nauttii siitä että joutuu tyhmässä asussa myymään jotain tuntemattomille samalla ku kaverit nauraa vieressä...

Takaisin