Mä olen ollut järjestämässä todella monet polttarit. Ikää vissiin sen verran, että ystävät on menneet naimisiin tai jotain. Ja oon muutenkin sellainen suunnittelijaihminen. Omat polttarit lyhyesti: Amazing Race-tyyppinen rastihommeli koko päivälle alkaen laitesukelluksesta hohtokeilauksen kautta ystävän mökille (sanoin, että baariin en halua kun olen siellä jo tarpeeksi rampannut). Oli kikkelijälkiruokaa baarissa ja kaikkia herkkuja + kasvohoito. Ystävät mökillä yötä ja ihanat 15 hengen kemut.
Muiden polttareita: räväkälle sankarille mäkiautoilua, erilaisten juttujen myymistä (jos sopii sankarille), rauhalliselle morsiamelle huovutuskurssi, jossa huovutettiin grillikinnas sulhaselle. Jokilaivailua, mökkeilyä, baareilua, lumikenkäilyä talvella ja nuotiomakkaraa. Sumopainia niissä hauskoissa asuissa, hierontaa, saunomista kaikkine taikoineen, usein jokin hemmotteluhoito on ollut.
Melkein jokaisessa on ollut mukana tämä: tuo joku esine arvoltaan esim 0-5 e josta ystävä tunnistaa sut ja siinä samassa esittely vieraista jos kaikki eivät tunne toisiaan. Useimmiten morsian on puettu joksikin, joka kuvastaa häntä, muttei kaikkia.
Sopikaa budjetti etukäteen, ettei tule yllätyksiä. Polttarit on niin kivoja! Voisin enemmänkin kirjoitella, mut pakko siivota tätä asuntoa näyttökuntoon