Se kookosöljy on kyllä mahtavaa ainetta! Ja tosiaan hintansa väärti :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kävin nimeltä mainitsemattomassa citymarketissa eilen kokeilemassa uikkaria. No mua alko siel sovituskopissa kovasti naurattamaan mun ulkomuoto, ja tietysti sit lirahti hieman niihin kaupan biksualaosiin. Otin pois ne pöksyt ja nauraa räkätin ni alko valuu reisii pitkin sellaset pienet pissavanat ja katoin niitä alaosia, niin sen muovisuojatarran yli oli menny pissaa, eli niissä pöksyissä oli oikeasti pissaläntit. No ne pöksyt oli sopivat ja aattelin ostaa ne, mut enhän mä kehdannu viedä niitä märkiä sinne kassalle(oisinko selittäny et hups, vähän pissasin noihin, et älä koske niihin kauheesti ms...) Revin sit sen teipin ja pyyhin niitä pöksyjä kosteuspyyhkeellä ja vein takas hyllyyn. Siis tiedän, hyi, tein väärin, mutta tilanne oli tosi hölmö ja koominen 
ällööööööö, mut just hyvä
, sympatiaa! Kuulostaa hauskalta, vaikkei se sitä varmaan ollutkaan. Mä oon miettinyt tota Alkossa poikkeamista, kun tarvitsisin pikkupullon yhtä punaviiniä (ajalle jälkeen synnytyksen), mutta jotenkin tuntuu etten kehtaa valaana edes mennä pyörimään sinne Alkoon. Ehkä mä oon vaan jotenkin rajoittunut, koska en varmaan olis ainoa raskaana oleva joka siellä käy. Taidan silti lähettää miehen sille asialle