Huhtikuun hulinat

Oon juonu simaa ja kotikaljaa (tosin nyt radin takia en) raskaanaollessa. Tuskin on haittaa.

Älkää nyt herran jestas puhuko suklaamunista ja joulukinkusta :grin Mistä mä tähän kellon aikaan saan kinkkua ? Ja lähen kohta persus pystys metsästää kindereitä jos vaik kukko ois muninu niitä pihamaalle :grin Ja helkutti ku nauran teitin jutuille ni nää mun kaameet supistukset vaan pahenee :grin

Niin onhan se harmillista kun joutuu ite niitä popsimaan :p Ei juma... Missä mun kinderit nyt on ku tarvittas :grin Tosin oon kyllä kamalan vihanen ku ne yllätykset on ihan surkeita nykyjään !! :mad::grin

NIINPÄ MUUTEN!!! sillon kakarana siel oli aina kaikkia kivoja leluja mitä keräiltiin lippaaseen ja ikkunalaudoille, mut nykyajan lapsia pidetään varmaan ihan urpoina ja jokatoisessa lelussa tarvis liittää johku tietokone hommaan.. ty pe räää....

Nii ku ne lelut oli niin nättejä et ne halus säästää ja ne kesti ja niil voi leikkii ! Mul on vielki niit vanhoi ukkeleit tallella :grin Mä en ymmärrä ku on pitäny tollasta halpa tuotantoa niihinki laittaa et astut päälle niin se sun kasattu autos on peen päreinä. Ja ylipäätään miks pitää olla kasattavia juttuja ? Ja mä oon saanu sellasia leluja etten ite ees ymmärrä mitä niillä kuuluu tehä :grin

Mä olin hyppäämäässä kokonaan pääsiäisen yli! Vaikka muna mulle maittaakin. Varsinkin Kinder! Ja todellakin niitä ostetaan virpojille ja 'harmitellaan' kun niitä ei ikinä meidän ovelle oo eksyny ja kaikki pitää yksin mussuttaa. Mun munkeista sen verran, että teen niistä niin herkullisia että tilauksia on jo liuta sadellut ni oon nyt vähän ajoissa tänä vuonna. Huomenna aattelin niitä pyöräyttää, mutta veikkaan että tää eka erä on tehtävä ihan testimielessä :rolleyes: Ja simalla taidan ne huuhtoa alas sen kummempia omantunnon tuskia. Jos vaikka sais kivan lauantai hiprakan aikaseks.

Muokattu viimeksi:
Tuohon alkoholikeskusteluun liittyen: Itse olen nauttinut ruoan ohella lasillisen viiniä tai pullollisen 0,33 siideriä. (huom. en siis joka viikko!!! muutaman kerran tässä raskaanaolon aikana) Ja olen sitä mieltä että voin juoda tämän yhden annoksen kun pikkuhiljaa nauttii tätä alkoholijuomaa yhdessä ruoan ja runsaan veden kanssa. Ennemminkin näkisin enemmän vaarana aktiiviset tupakoitsijat jotka polttavat päivittäin raskaana ollessaan että on enemmän haittaa vauvalle kuin tämä pieni annos alkoholia....

On se hassua kun toinen valittaa aamulla et on niin väsyny kun on huonosti nukuttu yö eli 6 tuntia vaan
Ja toinen on onnessaan et sai nukuttua 6 tuntia. Kumpikohan on mies ja kumpi minä ei varmaa arvaa :D

Hei kääk, millon on se päivä kun noidat tulee? Mä oon muuttanu alueelle, jossa todennäkösesti lapsukaiset ramppaa, eli pitäsköhän sitä hankkia jotain vai toimia kuten Aretha edellä muistuttikin :wink ?

Riippuu, missä päin maata ollaan. Jossain virvotaan jo palmusunnuntaina, mutta esim. Pohjanmaalla vasta pääsiäislauantaina.

Myö ollaan varmaan viitenä vuotena peräkkäin varustauduttu virpojiin, mutta turhaan. Ei kerrostaloissa käydä... :(

Oon jo kahtena päivänä sanonu et huomenna lepään enkä tee mitään!noh, kolmas kerta toden sanoo, huomenna lepään enkä tee mitään! ;)

Hah! Just lenkillä koiran kanssa tajusin et en varmaan kohta enää kerää koiran kasoja. En takuulla pitkään enää kyyristele vaikka kuinka kaupungissa asutaan. Jos jollain on jotain valittamista ni sit saa kuulla kyl suorat sanat! Mamma-asennetta! :rulez

Muruska: Mä kans lopetin jo vähän aikaa sitten noiden jätösten keräämisen, mulla on niin kaameet liitoskivut etten kertakaikkiaan kykene taipumaan moiseen suoritukseen. Jonkun kerran on sattunu olemaan pussi taskussa ku nuorempi on vääntäny terveisensä johonki tosi noloon paikkaan mutta muuten on saanu kyllä olla!
Mäkin oon suunnitellu et jos jollain on jotain sanomista asiaan ni tulkoon ite poimimaan, mä poimin sitten ku fysiikka taas pelaa paremmin... toki sitä yrittää et ne valitsis paikat niin ettei ny ihan kenenkään portinpieleen osuis :D.

No voi nyt munat ja munkit:grin teidän juttuja, tulee tosiaan se aika pian taas!

Täällä kyllä vilisee virpojia, ei niille munia voi lähteä ilman vararikkoa ostamaan- ehkä jotain tikkareita tms..
simaa kyllä laitettava jo ensi viikolla, testierä:)! kiitos vaan inspiraatiosta..ja se mämmi kans laitettava tulemaan pian, slurps

Takaisin