Huhtikuun hulinat

Mä laihdutin superdieetillä, nettivalmennuksella siis, yli 20 kg ja voin suositella. Mulle ainakin sopi hyvin ja meni kyllä tosi helposti, ei tuntunu kitkuttelulta vaikka joka viikko jotain tiukennettiin. Ruokaa on siinä niin paljon syötäväksi että tällainen suursyömärikin pysyi tyytyväisenä :grin Treenejä en noudattanut vaan kävin pumpissa ja skippasin aamuaerobiset mutta hyvin silti toimi.

Ja henkilökohtainen valmennus nyt olisi tietysti aina parempi.

En tiedä miksi nyt on taas ollut niin vaikea motivoitua jo kerran opittujen ohjeiden noudattamiseen. Ostin itseasiassa just ennen plussaa fitfarmin LITE-valmennuksen, jota olisi ihan hyvin voinut pienellä hiilarilisällä noudattaa raskaanakin. Pahoinvointi kyllä tökkäsi rahkan ja jauhelihan kanssa (SD:ssä oli mulla eniten käytetyt ruuat, josko olisi siinä vaihtoehtoja ollut) ja jotenkin mielenkiinto syömisten seurailuun meni täysin. Vaikka SD:nkin aikana söin herkkuja aina välillä.

Mulla on kyllä paljon tietoa ja osaamista niin ruokavaliosta kun treenaamisestakin mutta mä kaipaisin jonkun ammattilaisen apua just nyt kun tauko on ollu niin pitkä että kunto on huonompi kun ikinä ja en missään tapauksessa haluu tehä omalle kropalleni hallaa alottamalla liian kovalla treenillä ja rikkomalla jotain. Haluisin myös varmistaa että syön vauvan ja imetyksen kannalta oikein ja tarpeeks. Meillä on niin tiukka rahatilanne ettei minkäänlaisen valmennuksen ostaminen tuu valitettavasti kysymykseenkään niin siks varmaan osu toi mainos silmään kun kerran telkkarissa näin...

Taidan kans tyytyä tohon nettivalmenukseen, koska siitäkin oon kuullu pelkkiä onnistumis tarinoita. Ja minä ja mun läskit ei kyllä kaivata miljoona yleisöä :grin

Ai mun pitääki kertoa eilisestä kommelluksesta :laughing001Kävin nimeltä mainitsemattomassa citymarketissa eilen kokeilemassa uikkaria. No mua alko siel sovituskopissa kovasti naurattamaan mun ulkomuoto, ja tietysti sit lirahti hieman niihin kaupan biksualaosiin. Otin pois ne pöksyt ja nauraa räkätin ni alko valuu reisii pitkin sellaset pienet pissavanat ja katoin niitä alaosia, niin sen muovisuojatarran yli oli menny pissaa, eli niissä pöksyissä oli oikeasti pissaläntit. No ne pöksyt oli sopivat ja aattelin ostaa ne, mut enhän mä kehdannu viedä niitä märkiä sinne kassalle(oisinko selittäny et hups, vähän pissasin noihin, et älä koske niihin kauheesti ms...) Revin sit sen teipin ja pyyhin niitä pöksyjä kosteuspyyhkeellä ja vein takas hyllyyn. Siis tiedän, hyi, tein väärin, mutta tilanne oli tosi hölmö ja koominen :laughing021

No yök huihuihui!! Onneks ei tartte ostaa uimapukua vähään aikaan!! Enkä siis hae sitä ainakaan cittarista, IKINÄ :)

Oletteko huomanneet että jollain on laskettu aika ens vuonna? Siis vuonna 2015!!! Me ollaan NIIIIN pitkällä :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä kauhistuin kun huomasin että toi 2015 osio oli avattu! Aika on kyllä menny yllättävän nopeesti!

Huihuihui: neurottinen Ameeba tilas onneksi netistä aikoja sitten oman äitiysuikkarinsa :grin Mua nyt hirvittää ihan joku paskavahinkokin housuissa vaikka kuinka pesis ne kuudessakympissä, mutta esim. kirpparilta silti vaikeaa ostaa mitään vaikka tietää et koneeseen voi laittaa ja ne puhdistuu. Hyvä, ettei tullu pissat housuun kun nauroin sua siel sovituskopissa :grin!

Mä oon asiakaspalvelu työssä ja tosiaan vielä ensi viikko jäljellä töitä, NYT porukka tulee taputteleen mahaa ka kyselee mitä ihmettä ootko raskaana? Ja näkisitte niiden naamat, kun kerron koska on laskettu :-D

Kaiken huippu oli se, kun 2vk sitten taaksepäin joku mies antoi minulle lapun, , jossa oli hänen numeronsa ja pyysi soittelemaan joskus ;) käännyin sitten kunnolla häneen päin ja kerroin olevani raskaana ja avoliitossa onnellisesti. Ette arvaa monta kertaa hän toisti lausetta "voi kuinka noloa, anteeksi"

Mikäs siinä, kiva, että tälläinen norsu viehättää vielä muitakin :-D

Noi on hauskoja tilanteita esim. ruokakaupassa, kun huomaa jonkun sällin katselevan itseään jostain vaaterekin tai matalan hyllyn takaa. Sit kun purjehtii napa edellä esille, niin kummasti ilmeet muuttuu. :p

HUIHUI: Toi oli hyvä!! :laughing014 ällööööööö, mut just hyvä :grin:grin onneks mul on tapana pestä kaikki vaatteet ensin ennen ku otan ne käyttöön........

Mäki oon vakavasti harkinnu ilmoittautuvani syksyllä siihen nettivalmennukseen.... vaikka mullaki on perus asiat hanskassa, mut mä tarviin aina sellasen motivaattorin........ mä oon niin hyvä huijaamaan itteeni, ettei mu yksin laihduttamisesta tuu ikinä oikein mitään....

Kävin eilen illalla miehen työpaikalla eli nojailemassa baaritiskiin niin mulle yritettiin tarjota shottia!! Kuka idiootti ei muka vielä huomaa että oon raskaana? Hä!? Kyllä ihmiset on sokeita :D

Itsehän en baarissa aina muista olevani raskaana. Tilaan kyllä sujuvasti light-cokiksen ja tyrkytän maksuksi aina kympin verran. Siis voi olla vitonen ja pari kolikkoa jatkeena. Baarimikot sitten sujuvasti poimivat sieltä sen pari euroa, mitä limsa maksaa... Mä oisin maksamassa siitä rommicolasta.

Niin että terveisiä vaan täältä viimeiseltä kolmannekselta.

Arvatkaa onko ollut taas mieltä ylentävä aamu! Vein tytön päiväkotiin tukka pystyssä, lököhousut jalassa ja miehen tuulitakki päällä. Tuli kauhee kiire kun nukuttiin vähän myöhään ja yritän aina saada tytön aamupiiriin, jotta ei menis kuviot sekasin.
No niillä samoilla kuteilla ajoin hakemaan Alkosta valkkaria juustokakkua varten ja ostin 3 pulloa Fresitaa huomisiin pippaloihin tarjottavaksi. Ei kysynyt kassa papereita! Tähän mennessä mulla on aina kysytty. En sit ilmeisesti näyttänyt odottavalta teiniäidiltä, vaan rappiolla olevalta odottavalta tädiltä :grin
Oli jotenkin niin epämukava olo, miltä kaikki näytti.
Siinä kiireen keskellä tuli ihan armoton puristus peräsuoleen, ilmeisesti ummetus alkoi laukeamaan jännityksestä. Kävelin sen hemmetin painavan Alkon kassin kanssa autolle takapuolta puristaen. En tiedä katsoiko ihmiset, en pystyny keskittyy mihinkään muuhun kuin siihen ettei tulis housuun!
Kiire, loppuraskaus ja Alko, ei hyvä yhdistelmä!

Pioni :laughing002, sympatiaa! Kuulostaa hauskalta, vaikkei se sitä varmaan ollutkaan. Mä oon miettinyt tota Alkossa poikkeamista, kun tarvitsisin pikkupullon yhtä punaviiniä (ajalle jälkeen synnytyksen), mutta jotenkin tuntuu etten kehtaa valaana edes mennä pyörimään sinne Alkoon. Ehkä mä oon vaan jotenkin rajoittunut, koska en varmaan olis ainoa raskaana oleva joka siellä käy. Taidan silti lähettää miehen sille asialle :oops:.

Hauskaa oli vasta kun pääsin kotiin ja huokasin helpotuksesta. Siis eihän siinä,nyt pitäis olla mitään pahaa jos odottava käy hakemassa Alkosta jotain, mutta ihan hirvee olo siellä tulee. Ihan kuin olis pakko jotenkin selitellä ostoksiaa... Ei nää ole mulle itselle...

Mä oon käynyt kerran alkossa raskausaikana, ostamassa työkavereille erilaisia kaljoja. Kyllä jännitti sanooko kassa jotain, et raskaana ei saa juoda :grin

Nyt pitäis se pikkuskumppa hakea sairaalakassiin, sen haen kyllä ylpeydellä :) Mä haluaisin niin sen vappuvauvan milloin la. on ja sitä juhlistamaan pikkukuoharin.

Takaisin