Huhtikuun hulinat

Mjoo. Mun vanhemmilla molemmilla on kyl reikiä, eikä ennen vanhaan oo varottu tuota sylkikontaktia. Miehellä on huonot hampaat ja reikiintyy helposti. Lapset tykkää hampaiden pesusta ja harjaavat oma-aloitteisesti kahdesti päivässä, aika hyvin osaavat harjata ja välillä tarkistelen. Vielä ei oo ollut lapsillakaan reikiä, mut vielä on maitohampaatkin niillä. Makeaa meillä kyllä syödään, mutta yleensä ruokailun yhteydessä ja napostelua on äärimmäisen harvoin.

Mä olen antanut myös itseni ymmärtää, että syljessä on paljon muitakin tekijöitä kuin tuo bakteeri, jotka joko edesauttaa tai ei hampaiden hyvää kuntoa. Hammasluulla on kai luultua vähemmän tekemistä hampaiden kunnon kanssa, mut täytyy sanoa, että miehelläni on tosi huono hammasluukin, kun sillä ei millään pysy paikat hampaissa ja hampaat hajoilee suuhun ihan itsestään.

Mä aattelin että se on sellainen parin tunnin huitaisu kun reunapehmuste tulee valmiiksi mutta nyt on koko päivä mennyt enempi vähempi sen kanssa tapellen ja vieläkin on kesken.

Aivot ei vaan enää toimi! Laskin sujuvasti että 120*60 sängyn ympäri riittää 270 cm. En tiedä mistä ihmeestä mä tuollaisen luvun sain päähäni mutta melkein metrin verran piti sitten ommella lisää vielä jo muuten kasattuun pehmusteeseen. Ei oo helppoa kun toi kolmemetrinen käärme on jo aika vaikea käsitellä. Oon jo nuohonnu sillä kaikki olkkarin ja keittiön nurkat :D

Vähän se näköjään kiertää ja tikkausten ompeleetkin hyppelee mutta näyttää kyllä ihan kivalta silti jo tässä vaiheessa. Saa nähdä mitä siihen huomenna vielä keksin säätää :)

Joo Nipsumuki meillä oli sama touhu sen kanssa et tuli kyl kaik lattiat sen kanssa puhdistettua... :)

Jee, me vietettiin tänään 1kk laskettuun aikaan- päivää ja mä pääsin oikein ravintolaan ja museoonkin! Just ku oon niin valittanu ettei me ikinä mitään tehdä ni nyt sitten ainakin tehtiin. Olipa kiva kun oli jotain spesiaalia vaikka kai tää aika tekaistu juhlanaihe olikin. Mutta hei- 1kk eli 30 PÄIVÄÄ! Kyl se hiukan juhlalliselta vaan tuntuu.

Tänään siis 32+0!! Vastaha mää ootin et tulis rv 12!?:confused: tuntuu vähintään HURJALTA aatella ku lääkäri sano et saa vaikka neljän viikon päästä syntyä! Siis NELJÄN VIIKON!?:eek::confused::rolleyes::p:):):):)
Nämä onnen ja ilon ja pelon sekaset tunteet! Edelleen kuitenki toivon et pysyy ainaski sen kuus viikkoa massun puolella..:rolleyes:

tässähä voi tulla lähtö synnärille millon vaan (36+0) jos nyt ei kuitenkaa vielä pariin viikkoon, vaikka hyvän kokonen on jo pikkunen masussa-pysyis sinne lähemmäs toukokuuta

Olin kuulkaas hurja ja laitoin työpaikkahakemuksen menemään :grin Ois vakipaikka. En kyllä hakemuksessa maininnut olevani raskaana, koska se ei mun mielestä oleellisesti vaikuta osaamiseeni. Ja jos pääsen haastatteluun, niin kylläpähän se silloin viimeistään selviää niille :grin

Kyllähän nää viikot näköjään etenee hitaudesta huolimatta :) 35+1!

Käytiin eilen pitkästä aikaa oikein kaupungissa esikoisen kanssa ja omalla työpaikallakin. Tulipa mieleen, et ootteko muut kans katselleet muita raskaanaolevia miettien, et onkohan toiki toukokuun odottaja ja oiskohan vielä joku foorumin nimimerkin takana? :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Oon kattonu ja miettiny just kenen nimimerkin taakse vois kätkeytyä :grin Just eilen labrassa oli toinenkin mamma sokerirasitukssa ja kokoa oli suurin piirtein saman verran ku mulla ni heti alko raksuttaa. Koska tietenkin kaikki raskaana olevat pörräävät täällä :grin

Tuntuu, että itse on se, jota kaikki muut kyttää. Eilen tuli kyllä ostoskeskuksen liukuportaissa "vastaan" (mä menin alas, se toinen ylös) yhtä tukevasti tiine nainen. Vaihdettiin siinä sellaiset "otan osaa" -katseet.

Näköjään haetaan puolen vuoden superdieetteihin uusia tyyppejä, pitkäiskö kokeilla? Mulla ei kyllä taida olla tarpeeks paljon pudotettavaa että kelpaisin :/

Hymykuoppa, Veikkaan joo et sä et kelpais siihen ohjelmaan :grin Ellet sitten sitä kisa kuntoa lähtis hakemaan :) Mua kyllä kiinnostas tuo kisaaminen omalla tavallaan :rolleyes: Ois kiva nähä millasen kropan vois itselleen saada :p Tosin näin reumasena tuskin kannattaa :confused:

Reumasta viis! Miullakin on jonkin sortin reumasairaus, ei vaan tiedetä mikä! On kondromalasia löydöstä jne! Enpä vaan aio hylätä moisen takia urheilua ja haaveita hyvästä kropasta. Ei anna luonne periks :P

No mulla jäi reuman takia nuorempana tuo tanssikin kesken kun paheni niin etten pystyny moneen kuukauteen tekemään mitään :sad001 Tosiaan siihen mennes olikin tanssittu 13 vuotta :p Kyllä mua haaveiluttaa aina välil tuo tanssi ja sit tuo kunnon treenaminen kiinnostas, mut punnerrappa nyt siinä ku ranteet poksahtaa :grin Ja siis mää en mitenkään painava koskaa oo ollu. Mut nuo nivelet on vaan sellases kunnos et kaikki pitäs pistää vaihtoon o_O Tykkäisin ihan hirveesti harrastaa, mut tuo reuma on vaa ollu nii moneen juttuun este :sad001 Oli aika masentavaa ku muut liikka tunnilla pelas ja ite hilasit kentän laitaa sit ku et saanu mennä mukaan :sad001 Ehkä tuo treenaminenki onnistus, mut tarttis varmaan paljon ohjausta ja tosi hitaalla tahdilla. Kyllä mäkin koitan aatella et se ei mikään este ole, mut valitettavasti mulla se seinä on tullu liian monesti vastaan :sad001

Oon kans vakavasti harkinnu et haen tohon Jutan superdiettiin. Siinä on ehkä maailman motivoivin ihminen, et sais munki kaltainen fat ass itsensä edes joskus kuntoon. Ennen raskautta mulla oli projekti saada itseni kuntoon ja melkein kahden vuoden ajan tein töitä asian eteen. Parhaimmillaan 7krt viikossa salilla, mut huomasin ettei se riitä. Kehon muokkaukseen liittyy niin paljon muutakin kuin hullunlailla treenaaminen ja mun tiedot ja taidot ei saa mua vietyä loppuu asti :/

Kiitos Hymykuopalle ja muille kookosöljyn ylistäjille!
Kävin tänään luontaistuotekaupassa ja ostin itselleni purnukan Cocovia! Myyjä kertoi tekevänsä hiusnaamioita tuosta, laittaa sitä aamukahviinsa..
Luin lisää aiheesta, se auttaa atoopikon ihoon (mulla syksy pahin) ja sillä voi myös paistaa pannulla :D
Siis miten ihmeessä minä en ole ennen kuullut tämän ihmeen monipuolisista käyttötarkoituksista?
Joku poistaa tällä meikin, joku laittaa kahvinpuruja ja kuorii :D

Äsken koitin ja rauhoitti heti kutiavaa masua, paremmin kuin Bio Oil, 27 euron Bebancare tai 26 euron Aloe Vera voiteeni!
Lisäksi mulla on resepti kalliisiin kosteusvoiteisiin ja päätin että en osta niitä enää, vaan käytän tätä Cocovia! Tässä ei ole edes mitään myrkkyjä, hemmeti :)
Ja hinta oli vaan lähemmäs 8 e :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin