Huhtikuun hulinat

mä ostin tossa kuukaus sitten kaupasta yhden alkoholittoman kaljan ja 0.5% siiderin, kysyivät paperit. Maha pystyssä siinä olin ja katsoin kassaa silmät pyörien ja totesin "ootko tosissas". Kauhee ruuhka-aika vielä, kymmenien metrien jonot kassalle ja mä kaivan siinä papereita viimesimmästä lompakon kolosta et ainakin kestää. Virkaintoisuus kunniaan näköjään. huoh.

Kotiuduttu kaupasta kera kassillinen hedelmiä ja toinen kassi täynnä maitoa, fitness muroja, kasvipyöryköitä ym. terveellistä. Edessä terveellinen viikonloppu. Nyt loppui karkkien syöminen. Ensimmäistä kertaa tällä viikolla tuntuu turvotus niin ettei meinaa sormukset lähteä pois sormesta. Pitäisköhän ne jo ripustaa ketjuun?

Mä istuin eilen puistonpenkillä kirjaa lukemassa jalat oikosenaan penkin päällä, niin eikös takaviistosta ilmaantunut joku miekkonen jututtamaan. Se oli tosi kohtelias, ja mä olin varsin otettu että mua pokaillaan... Olihan mun sitten lopulta käännyttävä sen verran, että mies näki mun mahan. Sillä meni vähän pasmat sekaisin, tiedusteli sitten että monennellako kuulla oon, ja jatkoi naama punaisena matkaa. Jälkikäteen tuli mieleen että olisi pitänyt kiittää. Nyt jos koskaan tulee hyvä mieli huomiosta, joten sillä ei todellakaan ollut syytä nolostua.

Mä oon järkyttyny ku mua on vilkuiltu kun työntelen vaunuja :eek: Siis ihan nuoretki miehet vinkkailee silmää ! Eikö ne niin ku nää et mulla on vauva ja vaunut vai mitä ihmettä ? :grin Kaverikin totes et se voi ottaa pojan lenkille ihan koska vaan mukaan jos saa noin paljon katseita :grin Onhan se tietty mukava kun kattellaan, mut mä luulin et ku saa lapsia ni tippuu mies markkinoilta :p

Mä en viitti mennä alkoon kun tuntuu kovin kiusalliselta itelle :rolleyes::oops: Tekee niin kovasti välillä mieli viiniä :oops: Tai just sitä rommi colaa :grin Kapakas kävin viel ennen selkävaivoi ni ihan tanssimas ja muuta, mut nyt ei viitti enää mennä sinne istuu ku ties vaikka lähtis syntymään :grin Olis aika noloa ruveta koko kylän nähden kapakas synnyttelee :grin

Meil ois 18. päivä Kouvolassa Herra Ylpön keikka. Siitä mahtaa tulla outoa... Ja vielä kun ei kotiin pääs ku ollaa siellä kavereiden luona ni ei voi mennä vaan kattomaan keikkaa ja lähtä saman tien kotiin. Mistäköhän saan sinne energiaa

Mä muuten totesin että raskausajan kapakoissakäymättömyys on tähän mennessä säästänyt multa niin paljon rahaa, että niinä harvoina kertoina, kun käyn ulkona, saan törsätä kalliisiin alkoholittomiin drinkkeihin... Kahdeksan euron mansikkaivanov ilman viinaa piristää ihan eri tavalla kuin kokis. Kaverit ryystää halpaa kaljaa ja kadehtii mun jättidrinksuja...

Meiän rokkikapakoissa ei vaan osata tehä hyvä alkoholittomia. Tosin oon vaan muutaman kerran käyny raskauden aikana. Yksi mikä oli hyvä niin sellasessa tapas ja viinibaarissa, niin sieltä tilasin MInt Fresh nimisen drinksun ni se oli ihan järkyttävän hyvää

Baareis ei niin kauheesti panosteta noihin alkoholittomiin drinksuihin. Omilla työpaikoilla kun, jos tarttis alkoholitonta tehä, niin ei mitään kovin kivaa ja erikoista ees pysty tekeen, kun aineksina löytyy pepsi/7UP/Jaffa/Appelsiinimehu/GingerAle, niin ei niistä kovin erikoista saa taiottua. Grenadiinia vähä kaveriks, niin limpanki maku muuttuu, mut menee kyl ällömakeeks sitte. Laivoilla kyllä joskus saa ihan hyviä alkoholittomia drinksuja.

Kuukaus sitte kun kävin yhes pikkubaaris kattoos yhtä bändiä niin mulle yritettii tyrkyttää ilmasta drinksua, kun oli naistenpäivä niin kaikki naiset sai sellasen sydämen (minä tosin kolme o_0) millä sai sit ilmasen drinkin. Tarjoilija kysy multa et oonko tosissani etten halua sitä alkoholillista drinkkiä, vaikka hän kyl tiesi et oon raskaana. Osotin sitte vaan mahaani ja sanoin et jos sillä limulla nyt mennää vaan. Se ei oikee ees ite tajunnu et niin joo, ei raskaana ollessa saa juoda..

Muruska miulla on ollu sormus kaulas jo 2kk. Sormus joka ennen saatto tippua sormesta iha noi vaan ni eipä meinan lähtee sormesta enää..

Mä oon kyllä niin sohlo! Eihän sitä valkoviiniä siihen juustokakkuun tullutkaan. Kauheella sähellyksellä sitä hain, että saan kakun uuniin. Sitä tulikin kalan marinaadiin ja focaccialeipään.
Joskus musta tuntuu, että mut vois laittaa johonkin suljettuun laitokseen. :happy090

Mä ostin tänään simaa huomisten munkkien kyytipojaksi, mutta tsekkasin vasta himassa että alkoholipitoisuus on 0.8%. Laiminlyönkö tulevaa lastani jos hörpin muutaman mukin? :oops:

no minun mielestäni et.... tosi monissa "alkoholittomissa" on just joku 0.7-0.8%.... ja jotkut tahot sanoo et voi hyvinki yhden oluen tai siiderin tai pienen lasin viiniä juoda raskaana ollessa, eikä siitä ole mitään haittaa vauvalle... mut itse suosittelisin omantunnon mukaan tekemään... eihän se kivaa ole jos potee morkkista.... mutta siis faktatietoohan tämä siis ei ole :)

mutta jos oikein kovasti mielitekee, mut et uskalla tuota juoda, nii mun mielestä mehukatti -merkkisessä simassa on ihan 0% :)

No joskus on suositeltu juomaan punaviiniä raskauden aikana :grin Jotenkin en usko et noin pienestä määrästä olisi haittaa, mut tuokin oman tunnon mukaan :)

En ottaisi hepulia muutamasta simamukillisesta. Itsekin pesin tänään tyytyväisenä viinipulloja valmiiksi, että jee, kohta saa laittaa simaa - ei edes vilahtanut mielessä, että kotisimaan saattaa tulla prosentinkin verran potkua.

Ja nyt sit tekee mieli simaa, että kiitos vaan.

mä ostin kyllä jo viikko sitten pullon simaa.... ja on mennykki jo.... mut mämmit mä söin pari kk sitten eli saanko mä kohta paistaa joulukinkun, ku oon vähä niinku juhlinu koko vuoden pyhät jo...?!

Takaisin