Huhtikuun Hemaisevat

Olipas hanimami ihanan positiivinen[:D]!!! ja mahtavaa että noro oliki pikainen kyläilijä! Tervetuloo tänne nurkille ja onnee kokeeseen!!!!

Käväsin neuvolassa eikä arvoissa mitään vikaa, toisaalta ISO YIPEEE!!! mut toisaalta tarkottaa sitä et vauva painaa jotain isoja verisuonia jolloin hapensaanti heikompaa ja siks huippaa ja vaiva ei ole ainakaan paranemaan päin kun vatsa kasvaa... Arvot olis saanu pillereillä kuntoon...

Mut nyt taas siis otetaan rennosti, menen kellimään partsille aurinkoon rusketuksen toiveissa...[:D]
 
Huoh, täällä on palailtu viikon sairasloman jälkeen töihin.. Aamupäivä meni mukavasti kertyneiden hommien selvittelyssä, mutta nyt taas perinteinen peukaloiden pyörittely jatkuu... [:@]
 
Aikaa oon kulutellu esim. laskemalla monta työaamua on jäljellä: 54!! Sehän menee ihan hujauksessa..
 
Tulin vielä pikaisesti käymään täällä,
Kuka sinne facebookkiin immeisiä keräileekin täällä olisi yksi kiinnostunut. Ryhmä taisikin olla salainen, eli ei näy muille? Paljon kun on kavereita siellä jotka eivät vielä asiasta tiedä..

Jos salainen on, niin lisätkää ihmeessä joukkoon minutkin
miwa_82@hotmail.com
[:)]
 
Ai niin tonne Facebookin ryhmään mäkin olisin kiinnostunut liittymään. En viitti tänne mun sähköpostia laittaa näkyviin, kun löytyy vaan sellanen missä näkyy koko nimi.. Elikkäs kenelle voisin laittaa yksärillä osotteen tulemaan? [:)]
 
Heipppa taasen kaikille yhtä paljon ja tasapuolisesti!

Onpas ollut hyvän tuulisia viestejä edelliset vaikka onkin jotain kremppaa itse kelläkin.
Mukava lukea!

HaniMami: Mihinkä haet?

Totta turiset annie^- 54 ei tunnu missään! paitsi tietenkin, jos oikeasti on sormien pyörittelyä..
Ei aika kulu millään! Paitsi meidän kanssa pölistessä[;)], jos mahdollista.

Hyvähyvä, että PojanÄidillä arvot ok! Pidetään sormet ristissä, että vaiva ei äidy ihan mahdottomaksi.

Tiko: Mä oli esikoista odottaessa tilanteessa, että mun ystävälläni diagnosoitiin erittäin agressiivinen syöpä ja se oli vaikea tilanne se, mutta juteltiin asiasta avoimesti ja niin asiat lutviutu.
Ironista oli, että kun olin synnyttämässä, oli ystäväni samaan aikaan kohdunpoistossa..
Mikäköhän pointti mulla oli...hmm..NII, että aina saa iloita ja olla onnellinen, vaikka jollain muulla olisikin asiat huonommin..

Amanda85:lle pikaista paranemista!

Omaa: Kuopus ei olekkaan kunnossa, mikä lie pöpö...nyt nukkumassa..Voi toista, kun ruokaakin menee niin vähän, että eihän toinen jaksa pian edes seistä..(ehkä nyt kuitenkin liioittelen[;)], mutta kun noin niin perusterveitä lapsia, että on niin outoa, että jompikumpi kipeänä..)
Tentti oli ja varmaan ihan ok meni..
Ja jotain erittäin positiivista tähän päivään- mä löysin kaupasta mun vanhan herkun: Pirkka pähkinäjugurtti!! Se on niin hyvää, että syön vaikka siinä onkin laktoosia [:D][:D] pian sitten sattuu mahaan..toisaalta tulehaan sitä viiniäkin juotua tavallisesti vaikka seuraavana aamuna sattuu piähän[:D]
Taidanpa mennä päikkäreille tästä, ennen kuin pitää toinen hakea kotio riehumaan.
 
Kaika: Kyllä tää onneks tästä vilkastuu kun työpari palaa lomalta toukokuun alussa.. Siihen asti mun pitää kulutella aikaani teidän seurassa [;)]
 
Mä kuljen yhden kaverin kanssa yhdessä aina työmatkat junalla. Kaverin iskä kuoli ennen pääsiäistä enkä siinä todellakaan sitten kehdannu väsymystäni valitella. Sitten tosiaan jäin saikulle ton väsymyksen takia ja kaveri oli tosi huolissaan, että mikä on kun yhtäkkiä vaan jäin pois.. Eikä se "uskaltanut" puhelimessa kysyä saikun syytä, kun ajatteli heti pahinta vaihtoehtoa.. Tänään sitten uskalsi kysyä, kun nähtiin ja näki, että kumpu on tallella. [:)]
 
Toi tarina siis jotenkin siihen liittyen, että jokaisella on omat ilonsa ja surunsa riippumatta siitä mitä muille tapahtuu. Hitto kun mä oon huono selittämään, mutta toivottavasti ymmärrätte mun pointin!
 
Annie: juu laita ihmees minulle yksärii ni laitan sit kutsua tulemaan, vai laitoitkohan jo? :D noh, jonkusen jo kutsuinkin ja lisää mahtuu vielä halukkaita runsaasti. [:)]
 
Moikka kaikille!

Annie: ei tosiaan oo enää paljon jäljellä! Aika menee hujauksessa!

Se on totta mitä ootte jutelleet nuista iloista ja suruista. Ei kai sitä niin voi ajatella, että itse ei voi olla onnellinen jos toisella on surua. Toki hienotunteisuutta täytyy olla, mutta eihän aina voi edes tietää toisen surusta. Tänään sain kuulla, että työkaverini on ilmeisesti eronnut, juurikun päätin hänelle kertoa vauvasta..

Omaa: pirut on taas hetkeksi (ei kun lopullisesti) häädetty olkapäältä! Tänään oli neuvola ja siellähän se pikkuinen sydän jumputti nätisti! Siinä meinasi omakin sydän pakahtua kun pari viimeistä päivää on ollut niin huolen täyttämää. Sitten ukko vei minut pieneksi yllätykseksi sormus ostoksille! [:)] Ollaanhan me asiasta puhuttu, mutta silti ajattelin että tapahtuukohan sitä koskaan. Noh päätettiin sitten kaiverruttaa päiväksi 1.5. ja silloin mennään kihloihin! Kyllä tämä tyttö on nyt maailman onnellisin, sekä vauvelista että ihanasta ukkelista! [:D]

Nyt mammat nautitaan ihanasta auringon paisteesta ja pienestä ihmeestä masussamme! [:D] Ja kovasti tsemppiä kaikille issiaksen, oksentelun ja muiden sairauksien kanssa taisteleville!
 
[:D] Onnea Pikatsu Tosi Paljon!!
Olen täällä käynyt pitkin päivää lukemassa kuulumisia, ja tuntuu että se arska vihdoinkin paista syyskuulaistenkin risukasoihin [;)] *koputtaa puuta*
Ihanata että on tullut hyviä uutisia neuvolasta ja rakenneultrasta. Onnea kaikille ihan mielettömän paljon!

OmaNapa:Tämä mamma on siivoillut koko päivän, ja sitten se kostautuikin yliväsähdyksellä. Istahdin hetkeksi keinutuoliin, HupS!Silmät lurpahti kiinni,Täydellinen TILT [:D]
Mulla on kumma tapa siivoilla ja touhata kaikkea kauheasti, mennä tuuliviirinä ympäri ämpäri kun oikein jänskättää/hermostuttaa. Esikoiseni menee huomenna mopokortin kirjallisiin, ja minä sinne rakenneultraan.Huh! Ultran jälkeen ajattelin mennä ostamaan jotain pientä ratkaisevaa, jos vain selvyys saadaan [:)] *Ihan täpinöissä*
 
PojanÄiti, onko teiä lounasaika siis 12-13? [:D] Mä en taas tiiä mitää muita kuppiloita, ku ne mitä on Arabian ostarilla, siellä on Robert's, sit joku China Flavour rafla ja Chico's. Mutta mulle käy kaikki, ku oon vaa juomassa kahvia [:D] onko kottaraisella hyviä ideoita?

Oli pakko mieheltä kysyä tänää ku herättii aamulla, että tunsko? Mukula potkas pari kertaa miestä kätee[:D] Mut ei se tietenkää sitä tuntenu. Olipaha pakko vaa tiedustella, mut oli sillä aika hyvä ilme [:-] Mä sit vissiin täs samalla jo harjottelen tota yövalvomista, kun eilenki heräsin 02:00 ja sain unta uudestaa vasta joskus 03:30 ja sitten töissä oli kiva olla kärttysenä se 8,5h.. jeejee.. oon kai viimeks nukkunu kunnolla joskus viime viikolla.

Huomenna sitten ultran jälkeen Ikeaan.. saas nähä mitä siellä on. En siis mitää meinaa vauvalle ostella vielä, ei oo varaa tällä hetkellä, mut kattelen vähän valmiiks ja hintavertailua meinaan tehdä. Sit ens viikon tiistaina Tallinnassa yritän saada äitini ostamaan jotain kivaa[;)] siis sekä mulle että vauvalle [:D]
 
Purri Huomenna keskiviikkona itselläni on lounas 12-13 kun luentoja. mut to on sellainen "yleinen lounasaika" eli kaikki ajat käy, hih! Ajattelin lähinnä tuota kottaraista (joka onkin viettänyt hiljaiseloa hetken, onhan kaikki hyvin siellä??) että jos siellä joku tiukempi meininki... mut jäädään siis odottelu kannalle...

Mä käyn täällä kurkkimassa joka toinen minuutti kun noi rakenneultrat on niin jännittäviä, ihan täpinöissäni[8D][:D][&:][:)][;)]!!! saankohan unta kun taas odottelen huomisia uutisia... Omahan on vasta ensi viikolla [&:].

Vauva on tänään heitellyt volttia kunnolla, tosin onpa mulla ollut aikaa kuunnella ja tunnustellakin, kun olen vain päivän lötkötellyt issias kipujen ja huimaukseni kanssa. huomenna raahaan itseni kouluun ja katson tuleeko sielä mistään mitään, jos ei niin ruikutan lääkäriltä saikkua jotta opintotuki ei lähde alta pois.
 
Äärettömän paljon onnea Pikatsulle upeista uutisista!

Onnea myös kaikille ultrassa käyneille ja ultraan menijöille.

Meillä on "rehvit Helmen" kanssa maanantaina. Sitä odotellessa.
 
Hey Dames!
 
Mahtavaa lukea teidän riipustuksia taas pienen tovin jälkeen. Ihania uutisia ollut yhdellä jos toisella. Onnea kaikille! [:)] Musta tuntuu, että olen ihan hyper, kun muilta kuuluu hyviä uutisia. Seko mikä seko. [:D]
 
Kievahdin eilen hammaslääkärillä vuositarkastuksessa. Ei ollu tilanne muuttunut miksikään edelliseltä kerralta. Tai siis näin ainakin ymmärsin että ei olis tullut uusia alkavia reikiä. Kovasti suositteli suun bakteerimittaukseen menemistä, jotta saa sitten faktat pöytään. Meillä Vantaalla on projekti, jossa suuhygienisti ottaa näytteitä, joilla karoitetaan bakteerimäärät ja bakteerit suussa. Kyse siis muun muassa kariestartunnan ehkäisemisestä, ettei bakteeri siirry lapselle. Tulipa sekavasti esitettyä... [8|] Muutenkin juteltiin ihan pienen lapsen hampaidenhoidon aloittamisesta ja sain pari hyvää artikkeliakin asiasta mukaan. Onko muualla vastaavia projekteja? [:)]
 
Nyt ei enää meinaa mahtua vanhat housut napeista kiinni. [&:] Tänään piti ottaa käyttöön viritelmä housut kiinni hiuslenkillä. Onneksi otin töihin mukaan masutuubin. Matkalla tuntui, että ei tuo aluspaita ja housut oikein kohtaa. Hieman hankala tuolla massassa hiipiä normaalisti, kun tuntuu, että kohta tippuu housut nilkkoihin. [:D]
 
Ja sitten aamun vinkkipinkki: Tikkurilan Prismassa oli nyt vaihtuneet nuo vauvojen vaatteet kevät kuosiin ja sieltä jostain kaupan perältä löytyi ale nurkka (törkeessä kuosissa oli, mutta kutenkin), jossa oli viime syksyn ja talven vauvojen ja lasten vaatteita 30 - 70% ale lapuilla varustettuna. Nyt siis kannattaa piipahtaa lähimmissä Prismoissa. Uskon meinaan, että sama projekti on tehty myös muualla. [;)]
 
Mutta tästä sitten uuteen aurinkoiseen päivään. Paljon positiivisia ja iloisia ajatuksia itse kullekin. Nyt tänään pidetään ne pirut loitolla eiks juuh. [:)]
 
Onnea paljon Pikatsu!!!
 
Kiitti Celina tosta Prisma vinkistä! Me käydään aina Prismassa ruokaostoksilla, mutta harvoin tulee poikettua siellä vaatepuolella.
 
Mulla olis tossa parin viikon päästä hammaslääkäri [:(] Pelottaa ihan törkeesti mennä sinne! Ja hävettää mennä, en tiiä kehtaako sille hammaslääkärille edes myöntää, koska oon viimeks käyny...

Vois kyllä pikkuhiljaa nää aamupakkaset kadota! Ärsyttää palella aina aamusin ja iltapäivällä hikoilla talvitakissa... Ja kesärenkaitakaan ei olla vielä uskallettu vaihtaa.. Mutta kai tän sään pitää kohta lämmetä, kun ens viikolla alkaa toukokuu [:)]
 
Hei tuli vain tämmöinen kysymys mieleen, että minnekkäs meinasitte mennä synnyttämään?? Tänään kuulin että naistenklinikkaan on tulossa remppa, mutta ei oikeen selvinnyt että milloin. Eli onko kukaan käynyt esim. Hyvinkäällä. Kokemuksia kaivataan!! Esikoista odotan ja kohta pitäisi tietää. 
 
Heissan!

henuli1 mä oon menossa Kättärille synnyttämään.. meiltä kävelee sen 10-15 minsaa sinne, ni ei oo kaukana[:D]

Tosiaan, kuten mä tonne rakenneultra kuulumisiin jo kirjotin, ni tänään oli ultra ja kätilö todella todella varovaisesti kertoi sukupuolen ja sano kyllä, että ei hyvää kuvaa saa (vauvalla jalat ristissä koko ajan [:D]) niin mä aattelin, että joskus kuukauden tai kahden kuluttua kävisin 3D ultrassa, että saatais varmuus sitten siitäkin. Helpompi sitten kattoa vähän, mitä meinaa lapselle ostaa. Toki suurimman osan vaatteista haluan kuitenkin neutraaleina väreinä, kun en halua poikaa pukea pelkkään siniseen tai vihreään enkä tyttöä pelkkään vaaleanpunaiseen.

PojanÄiti, pitäiskö sopia treffit vaikka 12:00 jonneki? Vois tolle kottaraiselle laittaa vaikka sähköpostina aikaa ja paikkaa, ellei hän täällä kerkeä tänään käymään kurkkimassa [:)] Ku eiks sähköpostin saa lähetettyä tuolta jäsenlistan kautta?
 
Purrille kans kovasti haleja ja sensellaisia ultran johdosta, kateellisena odottelen vielä omaani...
Mut jos sä purri hoidat sen spostin niin ois nasta juttu? ja jos ei kottaraista näy nin turistaan me omiamme :)
Pääsisiks mun koululle? meillä alkaakin opetus jo klo1. Siinä heti Iitalan myymälää vastapäätä on Antellin kahvila josta voitais kupposet kuumaa naattia?!?
 
PojanÄiti, pääsen kyllä, ei oo ongelma. Onks toi klo 12 hyvä vai aiemmin? Ja voin toki sen sähköpostin laittaa menemään [:)]

Ne yritti saada mua huomenna aiemmin töihin [:D] Olin heti, et sorge ei onnistu mulla on tapaaminen [:D] Enkä kyllä jaksaiskaa nyt tehä yli 8h päivää... oon ollu nii kuitti jo noissa alkuviikon 8h päivissä, et mielelläni otan tällasen helpon loppuviikon ja vaan 4-5h päiviä [:)]
 
MITÄ!!?? Naistenklinikka remppaan- koska??
EIII! Mä haluan sinne, kun en saa mennä, ku sinne tai Jorviin..
Ja edellisen keskenmenon jälkeen ollessani NKL:lla tehohoidossa, olin tosi tyytyväinen paikkaan ja henkilökuntaan..

Paska- ekaksi ykkösvaihtoehto; Tammisaari, kiinni ja nyt jos toi NKL rempassa, ni en kestä.
Nyt tuli ressi.
 
Kaika, älä stressaa!
Varmasti joka synnytyssairaalassa on yhtä ammattitaitoiset kätilöt ja hoitajat, jotka hoitavat työnsä yhtä hyvin!
 
Takaisin
Top