Huhtikuun Hemaisevat

Kyllä on unikeko meidän ukkeli tehny aivan samanlaisia temppuja. Mutta auta armias, jos sitä ite joskus unohtais jotain ilmottaa... Viimeks tein sille selväks, että tämmönen peli ei vetele ja ens kerralla lähden ja takasin en enää palaa. Ei tarvii kestää tommosta tai yhtään mitään mikä saa verenpaineet koholle niin tässä tilassa ..Muista se!

Koita saada yösi nukuttua ja toivottavasti pian ukkos tulee kotiin tai edes soittaa sulle takasin!
 
unikeko: Kyllä noi ukot sitten osaa olla moukkia!
Mä olen sitä mieltä, että ilmoittaminen kuuluu ihan perusasioihin, joista ei luisteta..Eihän sitä jätetä työpaikallekkaan ilmoittamatta, jos on pois[8|] Mulla pihisee päässä, jos myöhässä edes vartin sovitusta ajasta ilmoittamatta[:D][:D]
Ja kovasti tsemppiä keskusteluun, kunhan ukko kotiutuu..

Täällä ollaan niin jännityksessä, ettei nukkumisesta tule mitään...olisikohan 4 tuntia yhteensä tullut nukuttua sohvalla..

Ja kiitos sille, joka vinkkas ottavansa rautalisän yöllisten heräilyjen aikana- en tajua, miksen itse tullut ajatelleeksi[8|]
 
VAPPU AATTOJA!!!!

Tulkaa HETI ultralaiset raportoimaan kuulumiset!!!! Tsemppejä sinne!!!

Nyt on mamma nättinä, pukukin istuu vaikka masu onkin iso!!! On meinaa hilkka nyt paksuna!!! Vähänkö kiva päivä tiedossa!!! Tulen kurkkimaan noita ultrauksia päivällä, mut nyt simalle ja munkille!
 
huomenta ja kiitos tuesta mammat[:)] täällä eilinen myrskypilvi laantunut. annoin ukolle nipun luettavaa raskaudesta ja kaikesta siihen liittyvästä, jospa ne joskus ottais opikseen. eikä me mammat taideta ihan helpoimasta päästä olla...täällä sen voi myöntää (ei kerrota ukoille)[:D] tänään olis pinnasängyn tuunaus edessä...ehkä jopa vapun kunniaksi saisin sen jo koottuakin[:)] onko muut jo kasanneet vauva juttuja esille?? ja ihanaa vappua kaikille[;)]
 
Mukavaa vappuaattoa kaikille.

Meillä oli tänään se rakenneultra jossa kaikki meni superhienosti, siitä lisää tonne omaan osioonsa..

Perkele että mua on tänäaamuna taas keittäny toi anopinraato. Tytöllä oli koulussa naamiaisten sijaan wanhan ajan vappu. Eli piti pukeutua vanhanajan vaatteisiin ja eväiden piti olla kotitekoisia. No meillä oli eilen illalla hirveä taistelu kun ei meinannu mitkään vaatteet kelvata. Kiikutin sitten illalla tohon anoppilaan oman pieni talo preerialla tyyppisen mekon ja anoppi kysyi että eikö tyttö voisi laittaa mun mutsin ostamaa pirun kallista pellava mekkoa päällensä. Sanoin että en mä ihan kovin mielelläni sitä antais koko päiväksi kouluun ryöhnättäväksi kun se on kuitenkin likan paras juhlamekko. No aamulla me lähdettiin ultraan ja likka meni mummolaan missä oli vaatteet katsottuna valmiiksi. Kun tultiin ultrasta ni ukko sitten äidilleen uutisia kertomaan ni akka sanoi että olivat sitten meiltä kotoa hakeneet sen paraatimekon tytön päälle. Voi jumalauta että mua kiehutti, huusin autossa ukolle pää punaisena että jos siinä mekossa on yksikin tahra niin mutsis vie sen pesulaan ja että onko sun mutsis niin saatanan tyhmä että sille pitää antaa ohjeet kirjallisesti ja vääntää viel rautalangasta päälle. Pieni asia, mut sai aivan hillittömät itkuraivarit mulla aikaiseksi. Vituttaa niin kybällä kun jos mä annan jotkut ohjeet niin silti anoppi tekee just niinku sitä huvittaa.

Jotenkin latistu koko ultrassa käymisen onnellisuus ton jutun takia vaikka pikkujuttu onkin...
Kai sitä pitäis lähtee töihin päin kunhan veri lakkaa kiehumasta...
 
Vappua, Vappua!

Nyt on ilmapallot puhallettu, serpentiinit levitelty. En nyt tähän hätään ilmapallon pumppua hommannut, mutta kait sellainenkin täytyy hommata, kun ei varmaan tää ilmapallo määrä riitä lapsukaisen kanssa enää. Mies tuo töistään mukana niiden ruokalassa leivottuja munkkeja. Ihana saada itse tehtyjä, kun en uskalla kotona sen rasvan kanssa leikkiä. Nyt odottelen iltapäivää kuola poskella[8D]

Rasvoista: Käytän aamuisin Aqualan L tai Aqualan Duo, jotka on aika köykäisiä ja kosteuspitoisia rasvoja. Iltaisin Ceralan plussaa tai Apobasen punaista (oily creme), jotka on rasvapitoisempia voiteita. Erityisesti tuo Ceralan Plus on koostumukseltaan aivan ihana ja sitä suosittelen kokeilemaan, jos jotakin haluaa kokeilla. Ihan apteekista löytyy kaikki. Ceralan on tosin vähän kalliimpaa ja itsellä on reseptit kaikkiin noista, niin saan ne halvemmalla. Sen lisäksi käytän Weledan Raskausöljyä ja sesamin siemenöljyä. Ja pitkin päivää jotakin edellä mainituista, jos iho alkaa kiristämään. Ja joo tän ihon hoitoon saa kuukaudessa kulumaan ihan sujuvasti monia kymmeniä euroja. Talvisin menee sellainen kilo perusvoiteita kuukaudessa, kesäisin onneksi vaan puoli kiloa[:D] Että en pysty laskemaan edes monesko pumppupullo on nyt menossa raskauden aikana. Mutta raskausarpia ei oo ainakaan vielä tullut, paitsi rintoihin muutama, vaikka niihinkin sen öljyn ja rasvat levitän samalla kuin muuallekin.

Vauvajutut: löytyvät miehen työhuoneesta[:D] Kun siis maksan tästä kämpästä tasan puolet vuokraa, mutta työhuoneessa en viikon aikana pahemmin käy, niin sinne vien hankintani säilöön. En pääse vielä sisustamaan vauvanhuonetta, kun vielä muutetaan ennen vaavin syntymää. Kovasti jo odotan sitä päivää. Oon ostanut jo kankaan mm. päiväpeittoon sekä suunnitellut verhojen kuosin. Kesällä odotan, että pääsisi Ikeaan...

Kiitos kaikille asunnonhaku vinkeistä. Tottahan se on, että jostakin täytyy luopua, kun ei ole varaa kuuta taivaalta maksaa. Kaupungin vuokrakämpistä on tosin tiedä, kun itsellä ja miehellä sen verran huonoja kokemuksia, että en tiedä uskaltaako niihin enää lähteä, varsinkin, kun en tunne niin hyvin Helsinki/Espoon aluetta, että voisin sanoa, missä on ihan ok ja missä ei missään nimessä. Toki niitä meluhaittoja mahtuu ihan minne tahansa taloon, eikä koskaan voi tietää millaiset naapurit on.

Onnea Minzkuli rakenneultrasta!

Munkkirikasta vappua kaikille!
 
Moikka!

Voihan jumankekka Minzkuli, ei ihme jos keittää! Toivottavasti se miehes saa sanottua äidillensä asiasta.
Tollanen on pöyristyttävää- varsinkin kun yleensä se vaan pahenee..
Mun kusipää exän äiti oli anoppi helvetistä. Hyh! Mutta niillä nyt ole terve toi äitI-poika suhde muutenkaan..
Ja onnittelut ultrasta, jossa kaikki ok!

RASVOISTA- Mulla on siin jo entuudestaa noita arpia, onnekis vaaleita (vielä). Mutta mä käytän öljyä (en nyt muista merkkiä, mutta samaa laitan poikien korviinkin) pari kertaa viikossa ja yritän päivittäin muistaa laittaa Body Shopin cocoa butteria.

Täällä on jo eka munkki syöty[8D] ja näyttää siltä, että vuoden 2010 vappu on alkanut loistavilla uutisilla ja muutenkin hyvillä fiiliksillä- tästä on hyvä jatkaa.

HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE!!
 
Loistavaa vappua kaikille!!! [:D][:D]

Soitin just Femedaan ja maanantaina pärähdän sinne klo 9:00!!!!! Jännittää ihan kauheesti [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Onneks tuli hyvä palkka ni ei tarttenu miettiä kovin pitkälle tota ultrausta [:)] Eli mun vappuni tulee kulumaan hymyillen ja jännittäen, josko toi vauveliki malttais kääntyä ympäri, ettei ois taas selkä mun mahaani vasten[:D]Kohta lähen töihin.. toivon, toivon että kaikki asiakkaat ois iloisia ja älyis poistua liikkeestä ajoissa. Pääsis itteki vähä juhlistaa [;)] Vaikkei mulla juomalistalla muuta olekaa ku kivennäisvettä [:D]
 
Täällä kanssa töistä tultu ja kaikki hyvin..
Nyt makkaranpaistoon ja simanjuontiin.
Ihanata vappua vielä kaikille =)
 
Takaisin
Top