Huhtikuun Hemaisevat

Mamma_76

Puuhakas puhuja
Tästä sitten jatketaan 1.4.2010 syyskuun pulinoilla [;)] (Muistutan! Aprillipäivä!!!)

                                        




 
aprilliä syö silliä juo kuraaaavettäää pääälleee!!!
Meinasin laittaa et " meille syntyi eilen kaunis lapsi" Mut sit tajusin ettei se vielä menis edes läpi!!![;)]
Vaik näinkin unta että putkahti potra poika, ja perään toinenkin mut kuolleena...[&o][&o] kiva näil alottaa lomanvietto[&:]

Mut muistakaa juksaa kaikkia!!!
Meitsi alkaa pakkaa ja siivoo sukurundia varten :)

Kuullaan pitkin matkanvartta[:D][:D].
 
Ihanan harmaata kiirastorstaita kaikille!
 
H1987: Tsemppiä sinulle ukkos kanssa! Toivottavasti hän tulee järkiinsä tai muuten saatte asiat selvitettyä. Otahan aikalisää ja lepäile pääsiäinen. Tuommoista käytöstä kuitenkaan ei tarvitse kenenkään sietää!
 
Minäkin lähden pääsiäiseksi lomailemaan sukulaisiin, aijon kyllä nauttia ja syödä sitä suklaatakin ihan kunnolla! [:D] Todennäköisesti käyn täällä vain pikaisesti lukemassa tai sitten pidän tietokoneestakin totaalisen loman!
 
Oikein ihanaa pääsiäistä mammat! Nauttikaahan ja toivotaan, että se aurinko edes vähän pilkahtaisi! [:D]
 
Hyvä, että muistutitte tosta aprillipäivästä!
 
Eilen käyty taas shoppailemassa uusia vaatteita [:)] Mies ilmeisesti pelkää, että musta tulee hirveen näkönen kotimamma ja oikeen käskee ostamaan vaatteita. Eilenkin vielä soitti perään, että osta nyt sitten paljon [:D] Hyvänä vaimona tietenkin tottelin [;)]
 
Huh, mikä ajokeli oli aamulla kun illalla sato ja yöllä oli pakkasta! Auto lähti ihan lapasesta, mutta onneks jotenkin tiellä onnistuin pysymään..
 
 
Ihanaa pääsiäistä mammat!!
 
Aamupäivää!

Uusi ketju ja uudet kujeet [:D] Kiitos, että muistutitte aprillipäivästä, sainpa miehenkin heti lankaan, kun se on vähän huono muistaan päivämääriä (tyypillinen mies[8|])

Kevät näyttäisi tulevan kohinalla, ensimmäistä kertaa kuuluu kuin vesi tippuu räystäältä. Saattaapi olla aika märkää, kun tuonne lähtee tarpomaan. Aurinkoa vielä odotellessa...

Mamma_76 kuvailun perusteella oon melko varma, että Myrtillä oli tiistai aamuna hikka, kun tunsin ne kummalliset jumppailut[:D] Eilen illalla sängyssä tunnustelin mahaa, kun se kipuili taasen, niin tunsinkin myös ulkopuolelle pikkuisen töytäisyn. Pyysin miehenkin kokeilemaan ja sanoi kanssa, että tunsi. En sitten tiedä, oliko ne ilmavaivoja vai oikeasti liikkeitä[:D]

Pääsiäisenä tiedossa: Mämmiä, suklaamunia, poronkäristystä ja muusia, sekä lepäilyä.

Ei muutakuin:

Maukasta ja nautinnollista pääsiäistä kaikille!!
 
Pika update: Käväsin aamulla siellä sokerirasituksessa. Alkuarvo oli 4.9, eli aika hyvä. Loput kuulen tiistai aamuna neuvolassa. Ihme juttu, että limppareita ja mehuja on vaikka mitä makuja, mutta noi sairaalalitkut on joko a) pahoja tai b) ihan sairaan pahoja.
 
Hyvät pääsiäiset teille kaikille ihanaiset. [:)]
 
Täältä myös oikein rauhallista pääsiäistä teille kaikille :)

Tällä saralla ollut nyt hiljaista, töissä on mennyt suurinosa ajasta ja vapaa-ajalla edelleen niin väsynyt etten ole oikein jaksanut ruhoa liikauttaa mihinkään suuntaan. Mahaa ei vielä ole näkyvissä, itse sen tosin jo tuntee kun tuo tavan pötsi ei ookkaan enää pehmeän läskinen vaan sellainen kovempi [:D]

ensi viikon tiistaina ois taas neukkuaika ja vihdoin jopa ihan omalle tätille [:)] mulla on kans meinannut hieman hermopatti nousta ottaan välillä kun sellaiset ihmiset joiden kanssa ei ole edes oikeastaan tekemissä, on syytämässä tavaraa jos monenmoista. Olenhan mie toki kiitollinenkin mutta jotenkin se on lähinnä oudoimmilta ihmisiltä sanottuna ja tyrkytettynä tuntunut tunkeilulta.

Ja eilen sitten oli ihan tosissaan ekaa kertaa kiukkupotkuraivari-ilta kun meni vaan ihan totaalisesti hermo kaikkeen ja varsinki mieheen, vaikkei se ees mitään tehny. Tänään olen sitten ikäänkuin sovinnon elkeenä tyrkyttänyt itteäni kuskiksi jos hän vaikka haluais käydä vähän tuulettumassa [;)] ja toistaiseksi syöttiin tartuttu (siellä se heiluu nyt ja siivoilee keittiötä) *hih* [:D]

Nyt mie rauhotun oman kaksipäiväisen pääsiäisen viettoon :) työt kutsuvat taas sunnuntaina.... (ja ei muuten kiinnostas koko työnteko pätkääkään!!!)
 
Hyvää pääsiäistä arvon Mammat![:)]

Hirmusesti oli taas parin viikon aikana tullu tekstiä ja uusia aiheita... Ei sais olla näin pitkään pois täältä.. heheheh[:D] Kieltämättä meinas jo reissussa tulla hieman vieroitusoireita..[:D]
Kovasti on lukeman perusteella ollut kaikilla täällä hieman hermo piukalla, toivottavasti on kuitenkin kaikilla mieli parantunut.[:)]
Kelan tuistakin taisi olla puhetta...
Itse niistä laskureista ja taulukoista en oo paljon vielä selville saanut, mutta ehkä ne selviää tässä ajan myötä sitten. Sen verran tiedän että tulot pysyy kohtuu samana.. ehkä hieman saattaa jopa tippua..

Täälläkin olis jo kovasti näkyvillä maha ja kipuja on ollu aika paljon. Kuvan yritän jossain vaiheessa saada koneelle. Viikon verran on tuohon vasemmalle alhaalle sattunu niin kovasti että on meinannu taju lähteä ja konttaamalla päässyt eteenpäin. Nää tämmöset piikit kestää kerralla sen 5-10min ja häviää, joten en vielä ainakaan lääkärissä oo käyny. Mieskin säikähti hullun lailla että mikä nyt tuli... Ravintolan pöydässä pyörin ja kierin ja itkin että "jos ei näin alussa vielä oltas, niin voisin väittää että nyt syntyy..." mutta onneks meni nopeesti sit ohi.[:)]
Alkuun luulin että vois olla suolistoperäistä, mutta ehkäpä ne on niitä kasvukipuja sitten.[8|]

Eilen yöllä tunsin ekan kerran semmosta pientä hiirulaisen hipsuttelua masusta!!![:D] JEE!!!![:D] Tai ainakin toivon että ne oli ekat havaitut pikkusen liikkeet...[:)]
Neuvola olis nyt sitten 13.4 ja toivon että silloin koitettais kuunnella sydänääniä.[:)]

Mukavaa päivän jatkoa kaikille![:)]
 
H1987: Melkein itku pääsi kun luin tilannettasi,itse vastaavanlaisessa ollut myös. Meillä tosin tuota töistälintsailua ja juopottelua ollut ilmassa jo kauemman aikaa. Pistin miehen pihalle talostamme reilu kuukausi sitten,oli parisen viikkoa enemmän tai vähemmän selvinpäin äiteensä nurkissa. Katuvaisena tuli kyselemään kotiin paluusta,yhden ehdon annoin, korkki pysyy kiinni tai taas heilahtaa ulos. No meni se vajaa kolmisen viikkoa oikeinkin mallikkaasti,kunnes eilen ilmoitti olevansa kaverien kanssa kaljalla...... Nyt oon taas itse ihan ulapalla et mitä ihmettä tuon kans teen. Järki sanoo et nakkaa ulos vaan,mut ei se tässä tilanteessa kuitenkaan niin helppoa ole.
Eli kohtalotovereita löytyy sulle täältäkin päin,varmaan monta muutakin löytyy. Kävin purkamassa itseäni silloin ulosheiton aikoihin tuonne yleisen keskustelun puolelle,jos kiinnostaa niin etsi sieltä juttu mies ja kuningas alkoholi...
 
Terve kaikille!

H1987 ja Stella83: Ihan hirmuisesti voimia teille!
Alkoholisti lopettaa juomisen sitten, kun itse siihen päätökseen tulee, valitettavasti.
Missään nimiessä ei kannata sallia juomista, jos olette sopineet, että juominen on nyt loppu.
Mä en osaa neuvoa teitä muuten kuin: hakekaa apua päihderyhmistä, terapiasta ihan mistä vaan, vaikka vaan itsellenne..
Ja vielä kerran: sylintäydeltä jaksamista!

Amanda: Onnittelut liikkeiden tuntemisen johdosta! On se niin ihanaa!!

ON: Täällä ollaan kotiuduttu. Parasta!
Entäs toi ruoan määrä??!! Herkkuja on nautittu niin, että vihkisormus ei mene sormeen[8|]
Huomenna sitten taas kuntoilu...
Tänään vielä lepsuillaan ja nautitaan sokerista, suolasta ja rasvasta ihan huoletta[:D][:D]

Hyvää pääsiäisen jatkoa kaikille!!
 
Täälläkin kotona!

Vielä anoppila[:@][:@][:@] edessä. onneksi siellä on pöytä notkollaan edes herkkuja.

Mulla kanssa joka paikka pullistelee[:D] ruuan määrästä. Tänään vielä mässäilllään, huomenna sitten salaattia ja lenkkeilyä!!!
Kävästiin koko pesue lenkillä, poika sai tyypata pyörän ensi kertaa tänä keväänä. mulla sauvat ja isännällä nahkarotsi[;)].

pääsiäinen menny kyllä huimaa vauhtia, huomenna on jo maanantai!!!!! Tiistaina taas arki.
Ensi vknloppuna synttärit[:D][:D][:D] ja isäntä vie mun getaway-lomalle!!!!![;)]
Rv:t etenee ja nyt 18sta menossa.

Nautinnollisia pyhiä!!!
 
HeippaDeiska mammat!

Nyt on täälläkin virpomiset virvottu, ja samalla tehty loskan kolailu hommia, kaiveltu uomia että vesi valuu pois teiltä ja huh! Ihan mukavaa vastapainoa kaikelle mässäilylle ja suklaamunien syönnille [:D]

ItkuPotkuraivareista: täällä tuntuu menevän myös aivan laidasta laitaan, ensin kiukustun jostakin, minusta kyllä aivan järkiasioista, yleensä jonkun asian tekemättä jättämisestä, ja siittä että saan toistaa samaa asiaa monta kertaa, ennen kuin mitään tapahtuu. Sitten saan huomautuksen liiallisesta sanomisesta ja tulee itkuraivari, ja menen vuodattamaan yksikkseni makuhuoneseen peittojen alle [:-] Kaikki tuntemukset tulee ylivoimakkaana....

Noh, Perjantaita odotellaan täällä kuin Joulua. Ja pääsee koko perhe nollaamaan arjen harmautta. Toivotaan nyt,että säät olisi suotuisat meille. Nuorempi poika kun viihtyy rinteillä, niin ei ole mukavaa jos vettä sataa tai on aivan loskaista. Tuo meidän murkku ja isäntä meneekin Lauantaina katsomaan kahta heidän suosikki bändiään, ja minä sitten koitan parhaani mukaan keksiä jotakin mukavaa nuoremmalle pojalle. Taitaa kyllä nukkumatti viedä meillä voiton, kun koko päivän on kuitenkin ollut laskemassa [:D] Kylpylässäkin on tarkoitus käydä...ja viettää meidän naimiaisten vuosipäivää [;)]

Odotellaan myös
: 19.pv neuvolaa ja 21.pv rakenne ultraa. [:)]

Mukavata 2. Pääsiäispäivää kaikille!!



 
Heipparalaa!

Täällä alkoi jo kuntoilut taas ja arki on jo ovelle (= opiskeluja, kotia kuntoon jne..)
Ja kovasti toivoisin jo kovempia ja säännöllisempiä liikkeitä, voisi olla huolehtimatta..
Muuten ei mitään uutta, joten taidanpa mennä aamupalan tekoon.

Hyvää viimeistä virallista vapaata kaikille!
 
Huhtikuuta kaikille!

Arkeen palaaminen käynnissä. Ihanaa, kun on saanut rentouduttua muutaman päivän miekkosen kanssa. Harmittaa vaan, kun on ollut sateiset ilmat, tosin lumet sulaa silmissä ja kevät on alkanut tuoksumaan!

Herkuteltua on tullut oikein urakalla, nyt pitää ottaa itseä niskasta kiinni ja palata normaaliin ruokarytmiin. Närästyskin on käynyt sietämättömäksi, mutta eiköhän se helpota, kun jättää herkut ja mausteiset ruoat pois.

Kaika: Täällä toivotaan kanssa liikkeiden voimistuvan ja muuttuvan säännölliseksi. Öisin oon mielestäni tuntenut isoja liikkeitä, mutta en tiedä onko ne unia vai oikeasti hurjaa heilumista ja pyörimistä[:D]

Toivottelen jo näin etukäteen PojanÄidille ja Mamma_76 ihanaa lomaa ensi viikonlopulle[:)]

Nyt pitäisi saada itse niskasta kiinni ja aloittaa lukemaan pääsykokeisiin, kun kutsu tipahti postilaatikkoon viime viikolla..

Huomennakos teidän etelän mammojen tapaaminen on? Pitäkää hauskaa siellä!

Mukavaa pääsiäispäivän jatkoa!
 
Kyllä on hyvää tehny vapaapäivät! Joka yö oon nukkunut sellaset 10h yöunet ja vähintään yhet päikkärit siihen päälle [:)]

Miestä kyllä käy sääliksi kun joutuu mun kanssa elämään... Eilen itkin tunnin verran kun otti niin päähän, kun mies alko tekemään pitsaa kysymättä, että haluanko mä. Olin valitellu pari tuntia pahaa oloa ja se ajatteli etten haluu syödä, mutta siinä kohtaa olikin jo nälkä.. Raukka sitten yrittää tarjota puolikasta pitsastaan, tarjoutuu tekemään jotain muuta ruokaa, mutta ei, eukko vaan pillittää kun viimistä päivää [:D]

Mä en vieläkään oo tuntenu liikkeitä :( Onneks perjantaina on neuvola niin voi taas lakata murehtimisen kun kuulee pienen sydänäänet!
 
Huomenta mammat,
täällä taas kanssa rytinällä arkeen palattu.
Tyttö tuli eilen kotiin äitinsä järjestämästä hoitopaikasta (äitinsä piti päästä pääsiäiseksi ryyppäämään ni oli laittanu tytön siskolleen) ja likka oli bongannu sieltä oksennustaudin ja meillä meni viimeyö juostessa ja siivotessa. Ukolla oli tänään duunikeikka ja mä soitin ensimmäisen kerran työurani aikana duuniin ja sanoin että nyt on tilanne päällä etten voi jättää lasta yksin kotiinkaan. Pomo totesi että tervetuloa duuniin ku ukkos tulee duunista. Argh.. kyllä pikkasen suoraansanottuna vitutti, on se kumma et muut saa kyl olla mukuloidensa takia pois vaikka monta viikkoa. Huoh, eikä muutenkaan huvittais työnteko tasan niin yhtään.

Ruotsin reissu oli kyllä ihana, tuli nukuttua ja herkuteltua oikein kunnolla.

Mukavaa tapaamista teille kaikille jotka sinne tänään pääsevät, toivottavasti pääsisin itse seuraavalla kerralla mukaan.
Nyt mä lähen kehittelee jotain evästä pimulle jonka se suostuis huutamatta syömään kun pelkää raukka parka oksentavansa taas.

Palataan mammulit =)
 
tere!

Tiistaita aloitellaan h-i-t-a-a-s-t-i !!!

Kouluun pitäisi jaksaa painaa, muttakun pakko olis vasta klo 13, niin ehkä vasta sitten...
Vaikkakin rästitkin pitäisi tehdä...[&o][:-][&o]

Tänään siis tyypataan etelän kaunottaret!! Nastaa nähdä teitä mammat!!!
laitetaan nyt viimeinen kuulutus tännekin!

Kaikki ketkä ovat helsingissä tänään klo 16 niin iskekää itsenne sanomatalon waynesiin ja etsikää punaista kaulaliinaa!!! Syörään kaffet ja pullat sekä turistaan mukavia!

Minzkuli kurjuuttakin kurjempaa, ensin hoitaa kipeää lasta ja vielä duunivuoro päälle kaikenlisäksi ilmeisen lyhyillä yöunilla!!! Huh! Voimia päivään!!!!

HaniMami onnittelut pääsykoe kutsusta, mahtavaa!!! Minkä alan kouluun meinasit?

Omassa navassa ei mitään kummempaa, masu kasvaa, mikä tarkoittaa että vauva kasvaa, eli asiat mallillaan[:D]
 
Heipähei kaikille pitkästä aikaa.
Viime viikko vierähti mökeillessä ja masua kasvatellessa.. ja sehän on muuten kasvanut!
Eilen illalla miehen kanssa naurettiin ääneen masulle, kun kasvua on tapahtunut niin paljin lyhyessä ajassa. Laittelen kuvaa, kun kerkiän. [:)]

Liikkeitä en ole vielä tuntenut ja ajattelinkin antaa möykyn kasvaa ihan rauhassa stressaamatta potkunyrkkeilyjen alkamista [:D]

Väsy on päällä melkein kokoajan, joten päätin unohtaa odotukset pirteästä 2/3 odotuksesta. Ehkä se väsymys helpottaa sitten muutaman vuoden päästä. [;)]

Tänään olis vielä iltavuoro tiedossa ja huomenna synttäripäivän kunniaks vapaapäivä. [:)]

Mukavaa viikkoa kaikille, enkelin kosketuksia ja positiivista energiaa.
 
Täällä selkä sano sopimuksen irti viime yönä. :/ lääkäristä tulossa ja tulos oli välilevytyrä. Grammasia panadoleja naamaan ja saikkua kaks viikkoo. Jos ei sillä lähe niin pitää siirtyä Panacodeihin. Ne ei oikein hotsita ja yritän nyt pärjätä näillä miedommilla myrkyillä.

Suojelkaa muut mammat selkäänne! Tätä ei toivo edes pahimmalle viholliselle.
 
Takaisin
Top