Huhtikuun Hemaisevat

PojanÄiti ja kottarainen te ootte sitten "ihan naapurissa" opiskelemassa [:D] ku mä asun tossa Arabian ostarin lähellä [:D]

Eilen tuntu ekat liikkeet!! Kiva olla töissä ja yhtäkkii tuntee et "jahas, terroristi iski" [:D][:D] Ja nythän mun mieheni vasta sit hätisteleeki mua, ku ei saa häiritä vauvaa.. eli jos vähänki kosken mahaani, ni samantien häiritsen, vaikken ees painais mitenkää kovaa tai mitää... hitto mä heitän sitä kohta kaulimella.. lainaan vaa äitini marmorikaulinta ensin [;)]

Voisin mennä syömää ja jatkaa stadiin tästä sitten shoppailemaan.. tosin ihan vaa itselleni housuja, mut kuitenkin.. vauvalle en vielä viitti mitää vaatteita ostaa [:D] vasta kuun lopussa ja ens kuussa ku pääsen ystävämyyntiin pyörimään [;)]
 
Noniin, Purri siis mukaan kaffelle kun kerran olet ihan vieressä! [:)]

Ja mikäs ystävämyynti on tiedossa, saako udella?

Oma olo on eilisen allergiapuuskan jälkeen vähän nuutunut mutta parempi kuitenkin. Huomenna jatkuisi taas työt, tänään on "vapaata" tosin olisi muutama oma projekti rästissä kunhan vaan jaksaisi tehdä. Sääkin olisi mainio vaikka kaupunkikierrokselle.
 
Saa udella [:D] Bestsellerin ystävämyynti.. eli siis Vero Moda, Jack&Jones, Vila.... mut just sain kaverilta viestiä ettei NameIt ilmeisesti olekaan siellä, elikkä vauvan vaatteita en sieltä ehkä saa ollenkaan.. pitää kattoa [:D] Mut saapa mamma itselleen mamalicious vaatteita jos ei muuta tartu matkaan [;)]

Pitää tota kahvittelua kattella, oon lähössä (toivottavasti) tän kuun lopussa Tallinnaan, ni kuha ei samalle päivälle osu, ni sit vois tullaki [:)]

Tallinnan reissu selvillä.. jos liput saadaan ni me mennään 27.4 ja loppuviikon oon ilmeisesti tiukasti töissä... vp ois 21.4. tosin sillon mulla on ultra 10:30, mut muuten ei mitään.. vielä [;)]
 
Mä olen taas huomisesta lähtien ihan normaalisti arkipäivät siinä Arabian/Iittalan  päädyssä töissä joten keskellä päivääkin periaatteessa käy ja päivistä melkein mikä vaan, mitään suureellisempaa ohjelmaa ei ole tiedossa. Neuvola on keskiviikkona mutta sekin on jo 8.30. :)
 
Maim: on se mukavaa, että väsy on alkanut helpottamaan. Täällä väsymys meni ensin pois, mutta nyt on taas ollut viikon vähän vetämätön olo. Aika jännä, että ultrassa ette saaneet kuunnella sydänääniä. Koska teillä on seuraava neuvola? Toivottavasti siellä saat kuunnella, kun on se vaan niin ihmeellistä kuulla.

Amanda85: Saako kysyä, että mitä työtä teet, kun aika hurjalta kuulostaa työajat?

Purrille onnea ekoista liikkeistä!

Omaa. Viikonloppu meni lepäillessä ja ruoanlaitossa. Pikkuisella taitaa olla huima kasvupyrähdys käynnissä, kun vatsanahkaa kiristää inhottavasti, toivottavasti ei tuu raskausarpia. Ei ainakaan oo vielä tässä vaiheessa näkynyt vatsalla. Toiseen rintaan on ilmestynyt neljä juovaa, jotka näyttää ihan siltä, kun joku olisi raapaissut pitkät urat[:@] Kovasti oon öljynny tuota ihoa, että säilyisi pehmeänä ja säilyisi ilman suuria vahinkoja.

Himmailen kanssa ostosten ja innostuksen kanssa, kun on alkanut pelottaa tuo rakenneultra ja mitä siellä näkyy ja mitä siellä ei näy. Eilen tajusin, että siihen on vielä reilu kaksi viikkoa, kun jotenkin olin ajatellut, että se olisi ensi viikolla jo[8|]  Odottavan aika on pitkä..[:D]
 
Päivää että pätkähti!

Olipas ihana ilma käydä 1,5 tunnin pyörälenkillä!
Alkaa toi stressikin pikkuhiljaa väistymään, kun opintoja saatu pikkuhiljaa pakettiin[:)]
Parit tentit enää- jee!!

RASKAUSARVISTA: On perkeleitä! Mulle aikaisemmista tuli aikas paljon, mutta hyvin ne vaalenee, onneksi!
Mulla ei vaikuttanut öljyilyt ym siihen juuri lainkaan tai sitten olis tullut vielä kamalammat[&:]
Nyt rasvailen body shopin kaakaorasvalla, se kun on niin ihanaa muutenkin.
Ja kesällä alkaa välilihan öljyämiset ja venyttelyt[:D]

LIIKKEISTÄ: Missä ne teillä tuntuu?
Mulla tuntuu aika alhaalla pääasiallisesti.

Tsemppiä kaikille, jotka taistelevat allergioiden ja väsymyksen kanssa!
(kaiken lisäksi on ennustettu normaalia pahempaa allergia kevättä...)

Nyt pikku chillaukset ja sitten pojat kotio!
 
Herranjumala kun revähdin piia84 Konkreettiselle makuuhuoneessa :) Kivahan se on edes jotain siellä räplätä. [;)]hahahaaa!!!

Kottarainen & purri Päiväkaffet/iltapvä teet olis loistohomma! Tai vaik lounasta? Kipsariin en voi raskausnenääni viedä ([:D]), mutta kaikki muut kaffilat ja kuppilat käy!!!Miten purrilla on työvuorot? Pääseks päiväsaikaan? Meillä isäntä on ylitöissä seur 2 viikkoa joten olen vastuussa pojan tarhahauista joten illat on vaikeita järjestää...

Yritän kehitellä kauppalistaa, mut tekis mieli taas ihan kaikkea!
Haluun kesäkeittoa ja jauhelihasoppaa, toisaalta mausteista pastaruokaa tai salaattia...
Huoh kun on vaikeaa...

Ostoksista olen jo alkanu kattelemaan sitä kotiutumis asua, se on mulle se juttu. Asun pitää olla oman näköinen, onhan se ihan se eka puku joka erotaa vauvan muista sairaalavauvvoista. Ja tietty hirmu mukavan tuntuinen!!!
taitettavan hoitopöydän lisäksi en ole muuta hankkinut, meillä on niin paljon kaikkea säästössä edellisestä, ettei mitään tarvita, en aijo ottaa äityspakkaustakaan vaan ostan sillärahalla kaapin täyteen oman näköisiä vaatteita pikkuiselle.
 
PojanÄiti [;)][:D]  no perhana kun on viimeaikoina tuntunu *vilkasee olan taakse ettei mies oo paikalla* ettei makkarin puolella juuri muuta tapahukkaan ku tavaran hypistelyä!  EI siis sellasen tavaran, vaan oikean, siis VAUVATAVARAN [:D]. Kai mun pitäs tehä enemmän alotetta siihen hommaan että mieskin tajuaa ettei mulla nyt enää oo NIIN paha olo, etteikö haluttas [8D]

Että tämmöstä pikaista avautumista tällä kertaa [:)]
 
Tällä viikolla mä olen ihan hölmösti töissä just nimenomaan päiväsaikaan ja pääsen vasta kasilta illalla.. mut huomenna selvitän miten mä sen seuraavan viikon olen, jos muistan oikein ni ens viikko saattais olla parempi... Mutta tosiaan otan selkoa kyllä, et mitä mulla on. Lounaaseen ei välttämättä ole rahaa, mut voittehan te syödä, ni mä kittaan kahvia [:D]

Kotoutumisasua mun ei tartte miettiä ollenkaan, kun mun äitini lupasi kutoa sellaisen [:D]

Raskausarpiin mä oon tottunu jo teini-iässä, kun rinnat kasvo ja samalla ku oli kausi ku tota ihraaki tuli vatsaan, ni sielläki on arpia jo entuudestaan.. eipä ainakaa vielä ole tullu lisää niitä [:)]
 
Moikka vaan! [:)]

Tänään tuli aika rakenneultraan!!! jee!! [:D] Tosin se on vasta 4.5, joten taas joutuu odottaan että pääsee treffeille sintin kans.
Huomenna olis neuvola ja kovasti jo odotan että kuulis ne sydänäänet vihdosta viimein.[:)]

HaniMami:
Mä oon ruokaravintolassa vuoropäällikkönä, joten hommaa piisaa kyllä enemmän kun jaksaa ees tehdä.
Tänään just jouduin sanoon näistä pitkistä vuoroista mun esimiehelle, että jos hippasen niitä lyhentäis tai jotain... ei vaan jaksa...[&o]
Jalat on aina päivän jälkeen turvoksissa kun puupökkelöt ja supistaa ja yleisesti vaan sattuu joka paikkaan. Aika pitkälle mun työpäivä kestää sen +/- 10 tuntia. Onneks on välillä niitä lyhyitäkin päiviä kuten 4 tuntia, mutta näin tapahtuu ehkä noin kerran puoleentoista kuukauteen.. [&o][:D]
Kantamista oon kyllä jo rajottanu.. eli en enää suostu kantaan oluttankkeja tai muita tankkeja... painaa sen 30kg...[:)][&o] Kaljakorit menee vielä. [:D]

...Nää on näitä ammatinvalinta-kysymyksiä... heheh[:D]
 
Elämän tarkoitusta ei voi aina ymmärtää. Meidän pieni enkelityttömme syntyi eilen. Nyt toivomme että saamme kaikelle selityksen koska kuolleena ollut kohdussani jo hetken.

Hyvää odotusaikaa teille kaikille. Minä poistun joukosta.
 
Osanotto suruunne Tami. Kovasti jaksamista elämäänne. Toivottavasti saatte selville ne asiat, jotka toivotte saavanne.
 
Osanottoni Tamille..Kovasti jaksamisia teille sinne ja toivottavasti saatte vastauksenne mieltä askarruttaviin kysymyksiin...
 
Tamille ja perheelle osanottoni suuren surun keskellä.
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
 
Takaisin
Top