Huhtikuun Hemaisevat

Vielä oli maksalaattikkoa hyllyllä[:D][:D][:D]. En jaksa odottaa huomista lounasta!!!

Tänään suureksi pettymyksekseni ukko vei koko pesueen syömään illallista[8D][;)][:D]!
Siellä oli listalla paistettua maksaa, puolukoilla ja muusilla... Arvatkaa maistuiko lohi yhtään millekään kun kaikenkukkuraksi naapuri pöytään meni kaksi annosta sitä herkku maksaa!!!! Toivottavasti ravinteli ei vaihda listojaan ennen syyskuuta, meinaan suunnistaa sinne heti kun kotiudun sairaalasta!!!!

Ja marisempa lisää tuosta anopista!!!
Viikonloppuna siis mulla synttärit, suunnitelmissa miniloma talliinnaan hotelliin yöksi ja pyydettiin hoitoapua mutta oli nyreenä ja sanoi että voisi la-su yöksi ottaa mutta sitten heti aamulla pitää hakea ja la saa tuoda vasta 4n jälkeen, kun on niiiiiin paljon duuneja rästissä ja että eihän meidän koko viikonloppua tarvitse juhlia. No minä reippaana tytönä järkkäsin niin että oma äiti tulisi hoitamaan koko lauantain ja toisi vasta yöksi sinne nukkumaan jotta anoppi voi tehdä rauhassa kaikki duuninsa. sitten sunnuntaiksi joutuisi koko pväksi ottamaan kun tultaisiin reissusta vasta illalla. Mies sitten soittamaan ilouutisia, nin sitten sanotaan että kyllähän HÄN hoitaa alusta loppuun asti, martyyrisaatana, Nyt en sitten tiedä että haluanko suoda sille koko iloa, kun saleen saan taas kuulla kuinka yksityisyrittäjän elämä nyt vaan on kakskytneljähoo...
Nää on pieniä juttuja mutta TANA kun ne kerääntyy tonne niskan taakse nin välillä pitää räjähtää, Räjähdimpä nyt tänne....
Mutta yritämpä taas vääntää anoppisuodattimen päälle ja nauttia lomasta joka tehdään nyt joka tapauksessa!!!!

nyt tohtori taloa ja sit petiin....
 
PojanÄiti, järkkää joku täysin ulkopuolinen lastenvahti? Sit jos anoppi kettuilee, ni sano sille suoraan et "ku se näyttää olevan nii hemmetin vaikeeta sulle hoitaa, ni päätettii säästää sulta sekin vaiva, keskity sä vaan töihis, niistä on varmaa iloo sittenki ku lapsi on vanhempi" kato mitä tuumaa [;)] Mulla on tänää ollu nii kettumainen päivä, et varmaa oisin tokassu anopilles just jotai tollasta [:D] 
 
Moikka tänne!

Nopeesti olen kävaissyt lukemassa kuulumisia ja noi anoppiläpät saa aina veranpaineet nousemaan, koska entinen "anoppi" oli niiiiin anoppi helvetistä, ettei niitä juttuja uskois, jos ei itse olisi ollut kuulemassa ja kokemassa.
Mulla alkaa kiehumaan, kun edes ajattelen koko akkaa.[:@][:@][:@]
Joten tsempit kaikille, joilla on veemäinen anoppi.

Täällä oltiin tentissä melkein 4 tuntia- huh huh! Aikas tyhjä pää nyt.
Voiko rinnasta vetää suonta? Ihankuin olis sellainen toisessa rinnassa[:D][:D]

Mutta nyt löhöömään ja jotain iltapalaa. Adjööö ja kauniita unia kaikille!
 
Matka varattu ja nyt jo hieman parempi olo, anoppi saa nyt hoitaa koko reissun ajan ja jos ei saa töitään tehtyä niin HAH!!!!!!
Minä ainakin nautin lomasta, miehestä, ruuasta ja ostoksista TÄYSIN RINNOIN!!!

rinnoista Tulipa hiano aasin silta!!![8D][:D] Mullakin joku kumma toisessa tississä? Pistää niiku neula olis sinne jääny?!?!
 
Huomenta äippylit,

Ihana että teillä muillakin on noita ihastuttavia anoppeja, täältä sellainen löytyy kanssa. Oon asiasta tainnut jo pari kertaa mainitakkin. Ja varsinkin nyt kun muutenkin on tunteet pinnassa ni voi jestas että välillä se saa niin savun nousemaan korvista. Hyvänä esimerkkinä oli maanantai kun tyttö oli kipeänä ja laitoin ruuaksi perunamuussia ja nakkikastiketta. No iltapäivästä tyttö kysyi että saako mennä mummolla käymään. Sanoin että voit mennä hetkeksi. No minä sitten soittelemaan mummolaan että tyttöä sieltä kotiinpäin että täällä on ruoka valmiina johon mummo toteaa ettei lapsi halua kotiin tulla, eikä hän voi pakottaa. Totesin jäätävästi että kuules se on nyt sellainen juttu että kyllä sun on voitava se lapsi sieltä kotiin laittaa kun ruoka on valmiina halusi se lapsi kotiin tulla eli ei. Eihän se nyt voi sinne jäädä jos kotiintulo ei huvita kun kotona on"pahaa ruokaa". Helvetti et suututti, ois tehny mieli mennä sinne ja avautua anopille oikein kunnolla et etkö sä jumalauta osaa pistää 7 vuotiasta kotiin kun soitetaan. Argh..

Saas nähdä kun ollaan kk päästä lähdössä yhdessä niiden kanssa lomalle et tarviinko viikon hermoloman sen reissun jälkeen. Onneksi appiukko on ihanan rauhallinen ja leppoisa ni totesin ukollekkin et lähen sit reisussa vaikka isäs kanssa kalaan jos mutsis alkaa ottaa hermoon =)

Täällä ootellaan jo kovasti neuvolaa ja ultraa.. niihin tuntu vaan olevan taas piiiitkä aika. Seuraava neuvola on 20.4 rv 18+5 ja rakenneultra 30.4 rv 20+1.

Mua on naurattanu noi teidän maksakeskustelut. Ite en voi sietää oikeastaan mitään maksaruokia, maksamakkara nyt menee jotenkuten. Mä taas haikailen että saisin eteeni lautasellisen herkkujuustoja, (home, brie, feta jne) ja lasillisen punaviiniä =) Nyt oon tyytyny mustaleimaan ja alkoholittomiin siidereihin. Hauska sinäänsä et siidereitä en oo juonu yli 8 vuoteen mut nyt noista holittomista ne maistuu paremmille mitä oluet.

Oh, jospa sitä alkais taas töihin suunnistelemaan.. tää ja huominen vielä ja sit yksi lepopäivä. Onneksi maanantai on vapaa mutta se on taas niin kellotettu täyteen ohjelmaa et saas nähä kuinka saa taas juosta..
 
Kaikenlaisia anoppeja tänne näyttää mahtuvan. Jaksamista kaikille niiden kanssa.

Samoilla viikoilla näyttää rakenneultrat meillä olevan.

PojanÄiti: Mukavaa minilomaa[:)] Mielenkiintoiselle alalle olet alkamassa. Mun luovuudella ei tuollaista alaa edes harkita. Ja ainahan sitä voi edelleen vaihtaa, jos ei tunnukaan oikealta.

Purri: Toivottavasti ei ollut kamalia asiakkaita lakosta huolimatta[:D] Kai se on niin, että jos ei ole ikinä työskennellyt asiakaspalvelussa, niin ei ymmärrä alan (asiakkaiden) ärsyttävyyttä. Itse oon työskennellyt yökerhoissa ja blääh.. Asiakas ei ole aina oikeassa, mutta sen pitää antaa ymmärtää, että on[8|][;)][:D][:D]

Minzkuli: Kyllä oon syönyt fetaa ihan koko raskauden ajan. Tarkastan vaan aina paketista, että lukeeko pastöroitu maito. Fetasalaattiakin teen aina välillä, mutta usein käytän ruoanlaitossa lämmitettynä. Halloumijuustoa muutaman kerran paistettuna[8D] Eikös se ollut, että lämmityksen jälkeen saisi noita homejuustojakin syödä, esim. pizzassa? Muista juustoista kuin fetasta ja halloumista en tiedä, kun ne ei oikein maistu. Ja eikös alkossa myydä alkoholittomia viinejäkin? Niiden mausta en osaa tosin mitään sanoa.

Omaa: Yöllinen hikoilu vaivaa. Miehen vieressä on tosi tukala nukkua, kun tuntuu, että itse hohkaa kuumutta ja mies siinä vieressä kuorsaa, niin ei saa millään unta, kun peiton alla on liian kuuma ja päällä liian kylmä. En oo aikaisemmin juuri hikoillut, edes rankan liikunnan yhteydessä, niin tää on nyt tosi outo tila[:D]

Nyt on sitten iskenyt joko kamala allergia tai kevätnuha. Eilen tosin kävelin tuossa ison tien varrella ja tuntui, ettei henkeä saanut katupölyltä ja pakokaasuilta.

Joko muilla allergisilla on oireet päällä? Oliko teillä tietoa saako jotakin nenäsuihkeita käyttää raskauden aikana? Entä silmätippoja? Eilen yritin huuhdella noita onteloita nenäkannulla, mutta ei tuntunut auttavan ainakaan ensimmäinen kerta, täytyy tänään yrittää uudestaan.

Äitiysjoogassa oli eilen ihan mukavaa. Oli hauskaa, kun sali täyttyi eri kokoisista masuista[:D] Yksi yllättävä perusasento, joka auttoi välittömästi selkäkipuihin oli ihan perus konttausasento ja siinä sitten selkä notkolle ja pyöreäksi vuorotellen. Täytyy tehdä liikettä useamman kerran viikossa. Kai se on niin, että osan aikaa vaavi painaa ristiselkää melko voimakkaasti ja sitten, kun tuossa joogaliikkeessä roikkuu kuin riippumatossa (ohjaajan sanoin[:D]) niin paino helpottaa selältä.

Joogan jälkeen on ollut normaali olo. En ole tosin tuntenut mitään liikehdintää, mutta se taisi olla normaalia, ettei vielä tässä vaiheessa ensi synnyttäjä välttämättä tunne kaikkia liikkeitä, eikä joka päivä? Onneksi tää aamuinen pahoinvointi kertoo, että jossakin jotakin edelleen tapahtuu[:-]

Viikonloppu on jo ovella! Mukavaa perjantain jatkoa kaikille!
 
Mulla ei oo vielä ainakaan allergiat alkanu, mutta sitä odotellessa...[&o]
Noista alkoholittomista viineistä.. ne on kyllä ihan juotavia, toki niistä löytyy hieman sitä marjamehun makua mut muuten ihan ok.
Alkoholittomista siidereistä.. Itse tykkään välillä juoda sitä Stowford pressin LA.ta, siinä on kylläkin 0,5% alkoholia mut ei niitä kummiskaan tuu juotua kun se yks kerrallansa.[:D]

HaniMami: Mistä löysit ton mammajoogan? Mä haluaisin kans mennä, mut en oo vielä löytäny mistään... Paljonko maksaa? Auttais varmaan itelläkin selkään kun töissä joutuu seisomaan ja kävelemään päivässä helposti se 10h... Alkaa jo vähän ottaa voimille.. heh[:D]
 
Amanda85: Mammajoogan löysin paikallisen kansalaisopiston kurssitarjonnasta, hintakin on inhimillinen: 14h maksoi sen 36 euroo. Lisäksi täällä oulussa on yhdessä yksityisessä liikuntakeskuksessa odottajille tarkoitettua joogaa, sen hintaa en tiedä, mutta veikkaan että on kalliimpi kuin tuollaisessa kansalaisopistossa. Löysin alunperin googlettamalla äitiysjooga oulu.

Maksalaatikkopäivitys: Huh.. sain rasiallisen[:D] Oli kaksi askia jäljellä meidän lähikaupassa ja nappasin nopeasti niistä toisen itselleni.. Kohta pääsee herkuttelemaan[8D]

ps. miksi kaikista virastoista ja laitoksista on niin pirun hankala saada yhtään mitään tietoja mistään? Sitten sanovat, että jätetäänkö soittopyyntö, soitetaan takaisin muutaman päivän sisällä ja eihän sieltä h****vetti mitään soittoa takaisin tule. Taas saa odotella maanantaihin, että voi soittaa takaisin sinne, kun puljun soittoaika on jo loppunut perjantailta eikä varmasti ole yhtään työntekijää enää töissä klo15 jälkeen perjantaina ja asiaa oon alkanut hoitamaan tän viikon tiistaina jo. Anteeksi nyt kaikkilta valtion virastossa töissä olevilta, mutta olisi mun mielestä kohteliasta soittaa takaisin, jos kerran luvataan. Ei oo eka kerta, kun niin ei tapahdu[:@][:@] Kiitos että sai tänne purkaa, nyt unohdan ton murheen viikonlopuksi, kun ei sille voi mitään, eikä se vaikuta kuitenkaan mihinkään viikonlopun aikana.
 
Hanimami, meillä on oikeestaan silleen hyvä tilanne, että kaikkee löytyy hyllystä [:D] Leipäkään ei pääse loppumaan ku meillä on oma pikkuleipomo kaupan yhteydessä (vaikka Fazun onkin), ni ne työntekijät tekee päivittäin leipää.. mut yllättävän iloisia oli ihmiset.. Mä meinasin jo yheltä kysyä, et onks niille jaettu ovensuussa jotain nappei vai mistä tää johtuu [;)]

Mulle on nyt sit iskeny väsymys ja lorvikatari yrittää kanssa. Ei kiinnostais niin vähääkään mennä töihin ja sit ku sinne raahautuu, ni meinaan aina nukahtaa bussiin.. ihan sama monelta oon menossa. Tänää piti vielä kaverin kanssa käydä kenkiä kattomassa sille eikä ois voinu vähempää kiinnostaa, mut koska lupasin, ni meninhän minä. Onneks se ei kestäny kauaa, ku se ties tarkalleen mitä halusi. Ja siis mä rakastan kenkien shoppailua, vaikka muuten inhoankin kaupoissa pyörimistä. Nytki on ihan semmonen olo, että mä nukahdan tän näppiksen päälle [:D] Mut aion sinnitellä vielä, muuten mä herään ihan pirteenä 03:00 ja nukun taas töissä [;)]
 
Iltaa taas täältäpäiten =)

Hanimami Kyllä mäkin fetaa oon syönyt mut kauhulla oottelen sitä kreikan reissua kun tuskin ne siellä tietää mitä pastöroitu on ja se fetahan on maailman parasta. Slurps, samoin ne salaatit siellä mihin ne sitä laittaa, kypsiä tomaatteja, kunnon oliiviöljyä.. huoh. Ja kyllä homejuustoja oon nauttinu esim pizzassa mut välillä tekis mieli syödä sinihometta ihan vaan suolakeksien päällä. Ja laivalla sitä brietä vähän söinkin mutta otin ne kuoret siitä pois. Ja alkoholiton punaviini ainakin se yksi laatu mitä meidän alkossa myydään on ihan kamalaa. Se maistui makealle marjamehulle, yäks. Parempaa on valkkari, jota taas en ennen raskautta voinu sietää. Hyvä holiton valkkari mistä ite tykkään on ainakin (Ebony vale chardonnay).

Mä oon tänään kans ollut ensimmäistä päivää ihan tukossa, pärskityttää ja niiskututtaa. Varasin maanantaille ajan lääkäriin että saavat antaa mulle sellaiset tropit mitä voi syödä ja mitkä toivottavasti auttaa kun Aeriusta en voi syödä :( Silloin ku lähettiin Prahaan niin lääkäri määräs mulle nenäsuihketta (Nasofan) Sanoi että sitä voi käyttää.

Purri Tzekkaappa sivusto www.aasiakas.net tuolla on niin hyviä stooreja näistä tosielämän aaseista että ei riemulla rajaa kun tietää ettei ite oo yksin niiden junttien asiakkaiden kanssa.

Pakko kertoa yhdestä aasiakkaasta tänään. Vanhempi mies tuli kassalle lukulasien kanssa. Lasien hinta 1,90 €. Kerroin hinnan asiakkaalle ja hän alkoi kivenkovaa jankkaamaan että lasien hinta on 1 €. Kerroin ystävällisesti että lasien hinta on 1,90 € (olin asiasta varma koska olin itse sen hintalapun tehnyt) Totesin että voimme kyllä yhdessä vielä käydä hinnan tarkistamassa. Kirosin jo mielessäni sitä jästipäätä kun seuraavana kassajonossa ollut mies totesi tälle silmälasien ostajalle. Että taitaa nuo lasit tarpeeseen tulla ja että ensi kerralla kannattaa ne koeajaa jo heti tarkistamalla ne päässä vaikka tuotteen hinta. Mä purin hammasta etten ois revennyt totaaliseen nauruun. Aasiakas maksoi lasit ja lähti jupisten kassalta.

Että tälläisiä ihanuuksia taas tänään :D
 
Minzkuli Joo oon käyny lukemassa noita juttuja sieltä [:)] On hyviä ja suurinosa täydellisen paikkansa pitäviä. En oo koskaa sinne kyllä itte mitää kirjotellu, vaikka monta kertaa ois mieli tehnykki. Eikä siinä mitää jos on rehellisesti aasiakas, mut tartteeko kaikesta alkaa kassoja syyttämään? Mulle on vissii joskus joku alkanu aukoo päätänsä siitä ku jogurttipurkki oli homeessa sisältä (ja siis kansi oli ihan kiinni ollu, kun asiakas oli sen ostanut).. meinasin siltä kysyä, että pitäiskö meiä avata kaikki jogurttipurkit kaupassa ja sitten sulkea ne jotenki toisten uusiksi... Sama ku yks asiakas sano, että meiä kuuluis testata jatkojohdot (mitä meiä valikoimassa sillon vielä oli), ettei asiakas pettyisi kotonaan, kun ei johto toimikaan. Tokihan me avataan neki paketit ihan vaa siks, ettei asiakas pety. Eihä se nyt meiä vika ole, jos tehtaalta huonoa tulee!

Sori, ei saa yllyttää mua tästä aiheesta [:D] Muuten tulee semmosta tekstiä, että oksat pois [:D] Mut toki, jos  esim. kuitissa on virhe tai kassa lyöny vahingossa liian monta tuotetta, ni siitä saa tulla sanomaan, mut mielellään asiallisesti eikä naama punasena huutaen.
 
Purri ja Minzkuli:
Mä oon kans välillä viettäny pitkiäkin aikoja lueskellen Aasiakas.net-sivustoa... hahahahahahah[:D]
Minäkin törmään melkein päivittäin asiakkaisiin jotka voisi suoraan luokitella mappi ööhön...[:D] Viimeksi lauantaina menin jopa aivan sanattomaksi. En tienny että olisko pitäny itkee vai nauraa vai myötäillä vai mitä olis pitäny tehä... Lopputulos oli kuitenkin kiukkunen asiakas ja minä edelleen sanaton.[:D]
No pysyypähän mielenkiinto työssä kun päivittäin tapahtuu aina jotain...[:D]

HaniMami:
Kiitos vinkeistä, tarvii kattella tää Tampereen tarjonta. [:)]

Mutta nyt pizzan kimppuun ja unille että jaksaa huomisen työpäivän... 14.30-04.30... huoh... kaikkeen mäkin lupaudun.. ja vielä olis sunnuntai ja maanantai 10h työpäivät...[&o]
 
En ole väsymykseltäni ja töiltäni tänne paljon ehtinyt kirjoitella. Taustalla olen kyllä ollut koko ajan. :)

Allergia on iskenyt raivoisasti päälle, olo on tukkoinen ja hankala, aivastukset tulevat kymmenen sarjoissa ja vasen silmä on muurautunut puoliksi kiinni. Käytössä Heinix-tabletit ja astmalääkitys sekä nenäkannu joista suoraan sanoen ainakaan tänään ei tunnu auttavan yhtään mikään.

Olo on muutenkin aika väsynyt ja vähän alavireinen. Koko ajan kolottaa jotain paikkaa ja tuntuu siltä, ettei saa mitään aikaan. On myös alkanut hiipiä kaikenlaisia pelkoja mieleen ja odotan todella paljon ensi viikon neuvolaa jotta kuultaisi sydänäänet ja saisi jonkun konkreettisen merkin siitä, että kaikki on hyvin.

PojanÄiti, lueskelin tuossa aiempaa viestiäsi ja jäi miettimään, että ollaankohan me samassa koulussa? Aivan eri osastolla tosin jos ollaan ja minä nykyisin pääosin siellä töissä enkä niinkään opiskelemassa vaikka maisteri kesken onkin edelleen. [:D]
 
Pakko tälleen äkkiä käydä täällä kyselemässä.

Meillä on pikku dilemma ukon kanssa kun tytölle pitäis pikkuhiljaa varmaan asiasta kertoa kun maha alkaa jo sen verran näkymään että enää ei ole kuin viikoista kiinni koska alkaa kysely. Miten ihmeessä asian kertoisi, niin että se olisi todenmukainen mutte ei kuitenkaan niin että niitä sitten huudeltaisiin pitkin kyliä.
Ajateltiin asia kertoa niin että isi antoi siemenen mun masuun. Mutta tiedän jo että siitä seuraa kysymykset että mistä isi sen siemenen otti ja miten se meni sinne masuun ja mistä se vauva tulee ulos..???

Apuva, mitä te muut ootte tuleville isosiskoille ja veikoille selittäny? Pimu on jo kuitenkin 7v ni ei ihan satuilemaan enää viitsi ruveta mut ei mistään seksistäkään ei haluta vielä puhua. Ja luonteeltaan tuo tenava on vielä niin äärimmäisen utelias että kysymyksiä varmasti riittää.

Argh..
 
Moikka!

Minzkuli: Me kerrottiin 5,5 ja 7 vuotiaalle, että äidillä on mahassa sisko tai veli heille.
Ja eniten ne kyselee, mitä vauva nyt tekee jne... Ja noita lapsia enemmänkin kiinnostaa tulevaisuus isoveljinä kuin menneisyys, miten se vauva on mahaan mennyt..
Meillä pojat on tapittanut Olipa kerran- sarjan n. 100 kertaa läpi ja siinä olipa kerran elämä sarjassa käytiin tämä läpi lapsille sopivalla tavalla[;)]
Olin kyllä varautunut selittämän asian:" Että nainen ja mies ovat todella lähekkäin, kun he rakastavat toisiaan niinkuin aikuiset rakastavat "- tyyliin...
Tulehan kertomaan, miten sujui!
Niin ja kyllä 7-vuotiaalle voi jo sanoa, että tämä on meidän perheen asia, jota ei tarvitse kaikille huudella.., mutta jos joku sattuu kysymään-saa sanoa..- (vai saako?[8|])

kottaraiselle lähtee täältä energialisä! Koeta jaksaa!

Amandalle myös jaksamista!

Purri: laitan sulle lisäpäreen, jos lakkoilut jatkuu[;)]
Koeta vielä jonkin aikaa purra hammasta siellä niiden urpojen kanssa.

Omaa: Täällä ollaan sisustettu lasten huoneita ja ostettu lipasto myös vauvalle...kehtoa ei olla koottu- eikä kootakkaan ihan hetkeen.. Vaatteita, liinavaatteita ym. alan laittelemaan paikoilleen vasta r-ultran jälkeen.
Muuten ollaan tehty ja syöty herkullisia ruokia ja meikäläinen on kahdet lenkit vetässy päivässä[:)][:)]
Raportinkin sain kirjailtua.
Meillä kukkia jo kukassa pihalla ja tomaatit ja herneetkin jo versoneet.

Huomenna alkaa arki ja hommat jatkuu. Keskiviikkona neuvola ja loppuviikko onkin pelkkää kirjoittamista..

Heipsan kaikille!
 
Kaika, kiitos, tartten sitä asap! [:D] Sain tänää heittää 3 pikkupoikaa ulos kaupasta ku ei niillä ollu ikää pelata RAY:n pelei, ni tää nuorin niistä päättää todeta mulle et "painu helvettiin" Katoin sekunnin ja totesin ettei jätkällä oo mitää oikeutta tulla meiä kauppaan enää, ja saa painua ulos vähän vikkelään. Samalla heitin sen kaverit kanssa kokonaan pellolle ja totesin et ku kerran yks teistä ei osaa käyttäytyä ni kaikki lentää samalla kyydillä ovesta pellolle. Sit mä vielä soitin meiä vastaavat ja pullopojat läpi et kattovat tuleeko ne poitsut takas vaiko eikö. Minähän en rupea kuuntelemaan päänaukomista joltai 10v räkänokalta. Meinasin sanoo sille, et annas äitis puhelinnumero ni mä soitan sille ja kerron mitä sen herranterttu täällä aukoo päätänsä. [:@][:@][:@] Meni sit mukavasti 3 tuntii siihen et vahdin muiden kassojen kanssa meiä kaupan ovea ja katottii tuleeko ne takas. Eivät sit tulleet ku pari kertaa pyörii siihen, mut lähtivät onneks veks. Pisti hiukan vihaseks...

Että tällasta tänään. Tietty oman ärsytyksensä anto meiä kaupan sunnuntaitarjous, 0,33l energiajuoma eurolla ja max. 10 / talous.. eihän ne osaa lukea.. saatii selkä vääränä kantaa takaspäin,  ku joudutaan ylimääräiset ottaa kokonaan pois asiakkailta ja soittelee kaikki kassat läpi et "sen ja sen näköselle ei sit saa myydä"... Ei ketää kävis kateeks?
 
Heips mammat!!!

Reissu takana ja ihan mahtava fiilis, paitsi arkea ei taas haluais aloitella... Uusi tehtäväkin koulussa on pyllystä (tai eihän se ole, ei vaan jaksa kiinnostua)! oli niin ravitseva miniloma että voisin ihan hyvin jäädä himaan hykertelemään. Jalat ja selkä on kipeenä kävelyn määrästä ja jalkapohjat rakoilla kun olikin jalat turvonnu ulos vanhoista kävelykengistä... Ihan mieletöntä ruokaa, seksiä ja ilmoja[:D][:D][:D]. näillä eväillä parisuhde pyörii taas pitkään ilman ponnisteluja.

Kottarainen Sehän oliskin jännää jos maailma olisi niinkin pieni että oltaisiin samassa koulussa[:D][:D][:D][:D].Missä itse olet ja mikä susta tulee isona?[;)] itse taikissa tila ja kaluste puolella, jos ollaan samassa veneessä niin käydään ihmees kaffel joku pvä!

Huomenna menen polvilääkäriin ja toivon fysiohoitoja saavani selkään ja polviin... Pitää mennä peijakseen asti kun jorvin jonot ei vedä... toivottavasti mahdolliset fysiot sais lähempää.

Tsemppejä kaikille asiakaspalvelijoille, kannan oman korteni kekoon ja aijon tänään kauppareissulla hymyillä lämpimästi oman kaupan kassalle[:D].
 
PojanÄiti, sielläpä siellä, taidekasvatuksen ikuisuusopiskelijana allekirjoittanut, tosin tällä hetkellä hakutoimistossa töissä ja koulunkäynti ihan jäissä. [:D] Mennään ihmeessä kaffelle. [:)]
 
pitkästä aikaa..heippa.
Nyt on väsymys alkanut hellittää ja jaksaa tehdä muutakin kuin nukkua.
Vieläkään ei koko raskaus tunnu oikein todelta, en tiedä miksi. ja vielä on sukulaisia joille pitäisi kertoa asiasta.
Vauvamahaa ei vielä ole, mut läskiä kylläkin [:D]
odottelen kovasti et pääsisin kuulemaan vauvan sydänääniä, niitäkun en vielä ole saanut kuulla. Noita neuvolakäyntejä kun on harvoin eikä ultrassakaan saanut kuulla.
kevät tulee vauhdilla ja ulkona vietän aikaa odotellessa et pääsisi kukkapenkkeihin istuttamaan.
Mukavaa päivää muille!
 
Huomenia täältäkin suunnalta. mie sitte reippaana heräsin tähänkin ainoaan vapaapäivään klo 5.30 ja lähdin aikanaan sokereita rasittamaan :/ onneksi sai maata siellä sängyllä... Vaan kyllä ne ihmmeiset sitte kaikkea tyhmää informoi sille näytteenottajalle! [:D][:D] kiva kun sai kärpäsenä verhon takana kuulla kaikkea mahollista! eihän siinä tietenkään ketään tunnisteltu ääneen tms. että kaikki pysy mulle tuntemattomina mutta kyllä mie sisällepäin nauroin minkä hiljaa yökkäilyltäni kerkesin! [8D]

Hain myös hoitopäydän tänään, nyt saan hiljaa itsekseni hypistellä jotain konkreettista tuolla makkarin puolella [;)] en enna miehen kyllä vielä siitä koota vasta rakenneultran jälkeen... kai ihan sen takia että jos kaikki menee hyvin sinne asti, niin sitten alkaa olla jo paremmat mahdollisuudet selviytyäkkin.... mie oon vieläki näitten asioiden kanssa tosi varovainen [&o]

Nyt pötkölleen vähäksi aikaa :)
 
Takaisin
Top