Jenni90
Asioista perillä oleva
Mulla jostain syystä menny ohi Jigglypuff sun oireet; siis verenvuotuo. Kaikki on kuitenkin ok ? 
Pyöräilystä: esikoista odottaessa kyllä pyöräilin; mutta synnytyksessä mulle tehtiin eppari joka ei ole vieläkään täysin kunnossa; niin ei tee vieläkään mieli satulalle nousta....
nimenomaaan, enään vajaa 3kk ! apua.
annel ai sulle tehtiin sektio ekassa synnytyksessä. Mikäs on nyt kohtalo ? Tai onko ollu kätilöiden kansa puhetta; saisitko synnyttää alakautta tällä kertaa? Onko ollu täälä puhetta, tuntuu, että vaikka luenkin kaikki jutut niin puolet menee ohi :D
Mä toivon kyllä yli kaiken, että saisin pikkukakkosenkin synnyttää alakautta; koska kun kotiin tullaan, niin mun täyty jaksaa ja pystyä nostella esikoista....

Pyöräilystä: esikoista odottaessa kyllä pyöräilin; mutta synnytyksessä mulle tehtiin eppari joka ei ole vieläkään täysin kunnossa; niin ei tee vieläkään mieli satulalle nousta....
nimenomaaan, enään vajaa 3kk ! apua.
annel ai sulle tehtiin sektio ekassa synnytyksessä. Mikäs on nyt kohtalo ? Tai onko ollu kätilöiden kansa puhetta; saisitko synnyttää alakautta tällä kertaa? Onko ollu täälä puhetta, tuntuu, että vaikka luenkin kaikki jutut niin puolet menee ohi :D
Mä toivon kyllä yli kaiken, että saisin pikkukakkosenkin synnyttää alakautta; koska kun kotiin tullaan, niin mun täyty jaksaa ja pystyä nostella esikoista....

Ja on muutenkin kiva lukea hyviä uutisia. Meillä koettiin aikamoinen säikähdys alkuviikosta kun mulla alkoi sattumaan alavatsaan oikeale puolelle ihan kunnolla... Luulin jo että olis ollu umpisuoli. Kun käytiin sitten päivystyksessä niin tarkistivat ettei kivut vaan liity mitenkään vauvaan (ei onneksi!) ja ottivat jotain kokeita... Nyt sitten tuloksia odotellessa... Onneksin kipukohtauksia ei ole enään ollut ja vauva potkii ja möyryää tosi ahkerasti... Välillä niinkin ahkerasti ettei tuleva äiti saa nukkua
No pääsenpähän tänään sitten ostoksille
ja ehkä voidaan katella myös vauvan vaatteita....
Maailmasta ihanin hetki. Ja sairaalassa me oltiin esikoisen kanssa alle 48 tuntia vaikka olinkin ensisynnyttäjä. Mun luonteella en jaksaisi sielä viikkoa sitkutttaa! Mutta nämäkin on asioita jotka ei oo meidän käsissä eikä päätettävissä.
TOmmoset yhtäkkiset oudot ja kovat kivut aina säikäyttää niin lujaa. 

). Mähän olin viikko ennen synnytystä tosiaa ollut syömättä ja nukkumatta kun KOKO ajan supisteli.
ja sitte kun/jos maito kunnolla nousee niin nämäkin liivit on pienet ! Inhottavaa.. ..