aurorariel
Jostain jotain jo tietävä
Ajattelin ostaa seuraavaksi pesupähkinöitä ja kokeilla niitä. Onko kellään kokemuksia että ovatko ne minkälaisia ja mitä ne mahtaa maksaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kumma kyllä Pikkanen ei herätä yöllä mutta auta armias siinä seittemän aikaan
ja on ihme isä lapsi vuorovaikutusta, kun iskä pikkusen tönäsee nii Pikkanen potkasee ja tämä aina juuri ennen kun alan nukkuun. ihanat muruset <3 Tänään oli sokerirasitus koe. ei hitsi oli ihme mössöö ja tuli outo olo :DD
Välillä saatan todeta tyyliin "ei mun tartte siivoo tänää ku en jaksa, oon raskaana" mutta koska asun yksin niin pilkkahan osuu omaan nilkkaan ja eihän täällä sitten kukaan muukaan siivoo :D Lapsen isältä saatan joskus pyytää pieniä palveluksia vedoten siihen että odotan sun lastas.. mutta nekään ei yleensä toimi :D
Kyllä mulla ainakin hoitaja tekee sen homman enkä minä itte. Mutta sellasta täällä ja tää mamma lähtee nyt nauttimaan kauniista aurongonpaisteesta :)
olettaisin että tunsin selän toisen kyljen puolella... Unirytminkin voi jo erotaa... pikkuinen on aktiivisimmillaan aamupäivästä ja aamuyöstä, iltäpäivälläkin on aktiivisempi jakso ja ilalla siinä kaheksan ja yhentoista välillä...

Muutenkin tykkäsin kaikista vaatteista. Oranssi ei ehkä ole ihan mun juttu mutta noin pienenä ja söpönä oranssikin oli ihan söpö. Musta oli aika hyvin molemmille käyviä kaikki pakkauksessa. Pesukoneessa pyörivät tällä hetkellä ja ai että on suloista katsoa pieniä vaatteita kuivumassa!
Ei oo helppoa noiden lomakkeiden täyttö. Ihanaa Viirukhan, että teillä hoitu noin näpsäkästi puhelimessa tuo lisäinfon antaminen! Olispa meilläkin...