miiima
Vauhtiin päässyt keskustelija
Viirukhan: Varmasti rankkaa kun ei voi lasta nostella ja viettää hänen kanssa aikaa leikkien ja muuta.. Onneksi olette saaneet tuollaisen kotihoitajan :)
Me ei olla vielä saatu kelan papereita edes lähetettyä.. Viime viikolla kelassa istuttiin tunti että saatais kaikki paperi hommat kerralla kuntoon ja siellähän ne totes vaan että ei osata auttaa että varataan aika jollekin jonka kanssa voi sitten kaikki asiat hoitaa kerralla. Meillä oli siis muutaki asiaa kun noi lapseenliittyvät. Kyllä otti pannuun että eka istuu siellä tuskasena ja odottaa ja odottaa ja sitten lähetetään kotiin ilman mitään apua. Onneksi ens viikolla on sitten aika sinne Kelaan ni saa toivottavasti kaiken selväksi ja josko meillekin sitten tulisi se äitiyspakkas vihdoin ja viimein :)
Olen tässä mietiskellyt että mitä te mammat teette päivin, siis te jotka ette ole töissä? Tietysti jos on pieni kotona niin aikahan menee sen kanssa tai jos on vuodenlevossa niin mitäpä siinä sitten tekemään.. Itse olen ollut työttömänä jo jonkin aikaan ja tuntuu että nyt hajoaa tähän kotona istumiseen. Ei mitään tekemistä ikinä.. Joinain päivinä ei vaan yksinkertaisesti jaksa tehdä mitään koska väsyttää tai särkee, mutta suurinosa päivästä on vaan ajantappoa ja mulla alkaa loppuu ideat että mitä puuhailis...
Me ei olla vielä saatu kelan papereita edes lähetettyä.. Viime viikolla kelassa istuttiin tunti että saatais kaikki paperi hommat kerralla kuntoon ja siellähän ne totes vaan että ei osata auttaa että varataan aika jollekin jonka kanssa voi sitten kaikki asiat hoitaa kerralla. Meillä oli siis muutaki asiaa kun noi lapseenliittyvät. Kyllä otti pannuun että eka istuu siellä tuskasena ja odottaa ja odottaa ja sitten lähetetään kotiin ilman mitään apua. Onneksi ens viikolla on sitten aika sinne Kelaan ni saa toivottavasti kaiken selväksi ja josko meillekin sitten tulisi se äitiyspakkas vihdoin ja viimein :)
Olen tässä mietiskellyt että mitä te mammat teette päivin, siis te jotka ette ole töissä? Tietysti jos on pieni kotona niin aikahan menee sen kanssa tai jos on vuodenlevossa niin mitäpä siinä sitten tekemään.. Itse olen ollut työttömänä jo jonkin aikaan ja tuntuu että nyt hajoaa tähän kotona istumiseen. Ei mitään tekemistä ikinä.. Joinain päivinä ei vaan yksinkertaisesti jaksa tehdä mitään koska väsyttää tai särkee, mutta suurinosa päivästä on vaan ajantappoa ja mulla alkaa loppuu ideat että mitä puuhailis...
.Aivan ihania vaatteita, mä tykkäsin pakkauksesta kovasti! Äippäloman aluksi ajattelin sitten pestä kaiken. Muutenkin meidän vauvan huone alkaa olemaan valmiina, sähky, hoitopöytä ja vaunut odottavat käyttäjää. 

Koko ajan unohtelen asioita ja kaikki hukassa. Nooo, onneksi tämän kans pystyy elää.
Vauvan oli nyt tarkoitus tulla teidän elämäänne. Niinhän se menee, että silloin se tulee, kun sitä vähiten osaa odottaa.
Kummallisia kupliakin tuntunut, en kyllä tiedä niistäkään mitä ovat :D Ihanaa tämä esikoisen odotus kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä. 
Se tuntui kans aika oudolta, tuli semmoinen hui-fiilis ja piti masusta ottaa kiinni. :D Ois tosi kiva, jos lekuri huomenna osaisi jotain sanoa tuosta mahdollisesta asennosta. Itse veikkaan että on pää alaspäin, mutta ekakertalaisena vaikea sanoa...
Tänää onneksi tuli kivoja uutisia kun kaikki arvot olivat oikein hyvät!
Toimitin Kelan paperit vasta pari viikkoa sitten työnantajalle ja tänään oli tosiaan Kelan kirje jo tullut kotiin! ja Vantaalla asun kun joku epäili pitkiä jonoja. Tosin onhan Vantaallakin monta Kelaa.
Tytölle ois ollut niin helpot nimet kuin apteekin hyllyltä. :D Mutta kyllä tää tästä hahmottuu... Miksiköhän musta onkin pojalle ollut niin hankala miettiä kivaa nimeä? Tai sitten miehelle ei ole kelvannut mun ehdotukset, eikä miehen ehdotelmat mulle - hyvä me. :P
Toivotaan että pikkuinen kasvaisi, minkä kokoisia te olette? eikös sekin vaikuta? Minä olen 175cm. ja miekkonen 185cm. että meiltä ei voi odottaa kovin pikkuista vauvaa,ja ite syntyessäni olin 52 cm & 3800g ja miekkonen 51cm & 4200g ..saas nähdä mimmoisen pikkuherran pöyräytän 

Tänne kuuluu ihan hyvää, mitä nyt maha alkanut olemaan tiellä. Eilen olin yksin saunassa ja ajattelin että, nytpä kerrankin saan maata saunassa kun on tilaa niin hyvä että pääsin lauteilta ylös ku menin sinne makaamaan.
Samoten kylkiluiden alueilla tuntuu välillä ihmeellistä kipua, liekkö ois jotenkin semmosessa asennossa vauva mahassa että johtuis siitä? Kovin on vilkasta ollut masussa, joten masuasukilla taitaa olla kaikki hyvin.
. Onneks tänään on viimeinen kerta!