mira88
Vauhtiin päässyt keskustelija
Joo tästä pian lähden ajelemaan hierojalle :) On kyllä ihanaa :)
Maidontulosta : Mullakin tulee maitoa että on paita ihan märkä välillä, olen ostanut liivinsuojia kun ei kiva olla kaupassa ja yhtäkkiä huomata että OHHOH paita rinnuksista märkä ja kun ei tuolla ilmalla tule takkia pidettyä päällä :) Mutta en siitä ole stressiä vetänyt kun kumminki maidon nousu ja tulo on normaalia raskausaikana, kunhan ei nyt ala tulemaan kuin seulaa :)
Peukkuja Miima huomiseen, toivottavasti saat selvyyden ja sopivan hoidon. Kaikkea sitä vain voikin raskausaikana olla, kurjaa kun tästä kumminki haluaisi nauttia .
Maidontulosta : Mullakin tulee maitoa että on paita ihan märkä välillä, olen ostanut liivinsuojia kun ei kiva olla kaupassa ja yhtäkkiä huomata että OHHOH paita rinnuksista märkä ja kun ei tuolla ilmalla tule takkia pidettyä päällä :) Mutta en siitä ole stressiä vetänyt kun kumminki maidon nousu ja tulo on normaalia raskausaikana, kunhan ei nyt ala tulemaan kuin seulaa :)
Peukkuja Miima huomiseen, toivottavasti saat selvyyden ja sopivan hoidon. Kaikkea sitä vain voikin raskausaikana olla, kurjaa kun tästä kumminki haluaisi nauttia .

Nyt sitten katselen kaunista kevät säätä ikkunasta ja haaveilen pyörälenkeistä, grillaamisesta ja pihan laitosta... Yskä on muuten sitten inhottava juttu just nyt. Mulla kun on lisäksi astma ja vauva alkaa painaa keuhkoja niin on jo aika vaikea hengittää... Puhumattakaan siitä että jos vaan on pissahätä kun yskin niin tulee varmasti housuun... Mahtavaa
kuin juuri muuton jäljiltä, kun on puunattuun paikkaan kantanut kalusteet paikalleen.
, täällä on onneks pahemmilta vältytty.
. Tosin bileet alkaa yleensä about klo21 aikoihin, niin eihän meikäläinen siellä jaksa kovinkaan kauaa olla. Eikä tuo tanssiminenkaan enää suju kovinkaan kaksisesti, kun ei tän mahan kanssa oikein jaksa. Mut pääseepähän vähän tuulettumaan ja tapaamaan kavereita, se kait on tärkeintä. Niin ja se, että saa olla paljon miehen kanssa
, ollaan molemmat jo huominen lomilla ja mä oon vielä tiistainkin. Tulee kyllä loma tosiaan tarpeeseen tässä vaiheessa.
Auton perä on täynnä multasäkkejä ja kukkia ym. mökille vietäväksi, koirat saavat matkustaa koirakärryssä kun ei nyt autoon mahdu :) 
Hemoglobiini oli tippunu nyt kahessa viikossa 126:sta 111:sta eli rautaa pitää alkaa ottaa.. Toivoin niin välttyväni tolta lisäraudalta mutta en nyt sitten välttynytkään.
...