Huhtikuun höpinät.

Voi miima, unohdin kommentoida eilen tuota sun tilannetta! Ikävää, että masennus nostaa taas päätään. Mutta sehän on vissiin raskausaikana yleistä, jos odottajasta tuntuu että ei ole tarpeeksi tukea ja turvaa ympärillä. Oon ymmärtänyt, että sulla on ollut välillä ikävä ja yksinäinen olo kun tilanne on mikä on. Ja muutenkin voi alkaa masentaa, kun hormonit heittelevät miten sattuu. Joillekin raskaus on iso muutos ja kriisi elämässä, sekin voi masentaa. Mä lähetän sulle kauheasti voimaa ja sympatiaa! Vaikka tämmönen internetyhteisö voikin olla aika laiha lohtu, niin uskon että jokainen meistä muista toivoo sulle vaan kaikkea hyvää tästä lähin, että sulla on mukava tukiverkko siinä ympärillä ja saat tukea ja apua nyt raskauden aikana ja sen jälkeen. Muista, ettei se parisuhdekaan tarkoita että kaikki olisi hyvin, kaikki isät eivät kiinnostu tulevasta vauvasta ja äidin tukemisesta ollenkaan. Joten, ei nyt muuta kuin alat rakentamaan itsellesi ja vauvallesi hyvää elämää! Muista, että sinun oma hyvinvointisi on nyt kaikkein tärkein. Pahaa oloa aiheuttavia ihmisiä voi oikein hyvin pyytää ottamaan nyt etäisyyttä. Kauheasti tsemppiä!

Heh, ei mullakaan oo kauheesti hierojia täällä näkynyt kun mies on niin paljon pois kotoa ja sen kotona ollessa tulee sit tohotettua kaikkea muuta. Sit vaan valitan ja valitan kun ei kukaan hiero tai pidä hyvänä. emoticon Ehkä tossa kuun vaihteessa jo kiireet helpottaa ja pystyy oikeasti keskittymään tähän loppuodotukseen!
 
Oi mikä ihana ilma,varjossa lämmintä 13astetta. Olen taas ollut aamuvirkku ja ehtinyt jo touhuta kaikenlaista. Mökkireissua meidän piti siirtää miehen töiden takia kun sen oli pakko mennä tänään töihin mutta ei se mitään. Onhan tässä näitä päiviä vielä :) 
 
kiitos Saigon kauniista sanoista emoticon Kyllä sekin oikeestaan lohduttaa että täällä ihmiset välittää :) vaikka tavallaan ollaankin kaikki vieraita ihmisiä toisillemme, niin silti tuntuu että ei ollakaan :) Kyllähän täällä tulee luettua päivittäin kaikkien juttuja niin tavallaan tutustunu kaikkiin tietyllä saralla :)

mira88: ihanaa kun on lämmintä <3 Meillä täällä sataa tänään vettä :( aivan kaatamalla..

Itse nukuin tänään melkeen kahteentoista.. emoticon  nooh, mut välil vaan väskää ja varsinkin nytkun se hemoglobiini on tippunut. ei ois oikein huvittanut nousta ollenkaan tuolta sängystä mutta tänään on ihan kivaa piristystä tiedossa kun siskon lapset (2v8kk ja 6kk) tulee kyläilemään ja huomenna mennään koko sisarus konkkaronkka syömään :)
 
miiima täältä myös edelleen jaksamisia sinne. Toi kevätaurinko varmasti tuo omaa osuuttaan piristämiseen. Ja yhdyn Saigonin sanoihin tästä nettiyhteisöstä, kyllä varmasti meidän tuki on toisillemme tärkeeä. Oli tosi jännä tuolla facebookin puolella katsoa minkä näköisiä ootte, kun on täältä luettujen juttujen perusteella luonut tietynlaisen mielikuvan ihmisistä. :) Ja tosiaan usein tulee kuulumisia luettua ja välillä ihan mietittyä, että mitäköhän teille kuuluu.

Täällä on kanssa TAAS aikamoinen väsy... :( En oo oikeen saanu kunnolla nukuttua ja silti on pakko pojan kanssa herätä ja ei siinä heräämisessä mitään, mutta se touhuaminen... Huh huh. Mies on paljon töissä, joten kaikki kotihommat ja tietysti pojan hoito jää mulle. Ja kaikki vauvaan liittyvät asiat, hankinnat ym. Ja toki tää raskaus itsessään väsyttää. Mies auttaa kotona ollessaan niin paljon kun vaan kykenee, mutta se ei vaan riitä kun on viikkoja jolloin hän käytännössä käy täällä vain nukkumassa. Mutta eiköhän toi kevätaurinko piristä muakin ja jos ei muuta niin sitten eletään pölykasojen keskellä ja syödään valmisruokia. ;)
 
Miima, hyvä että ei löytynyt mitään ikävää! Mutta huono että sulla pahat fiilikset...voi hitsi, tsemppiä tuhannesti. Mulla on myös yksi tuttu, joka raskautensa aikana sai hirmuisen masennuksen ja söi sitten jotain siihen tilanteeseen sallittua lääkitystäkin.(se auttoi) Hänellä oli myöskin ollut aiemminkin jo masennusta, jotenkin puhkesi sitten raskauden kautta taas, kai ne hormoonit ja muut tekee myös ison osan. :(  On sen huomannut tässä itsekin, välillä on riemu rinnassa ja sitten masentaa/ahdistaa aivan KAIKKI, vois vaan itkee ja huutaa kun ei mikään ole hyvin...Mua on myös hieman pelottanut nuo masennushetket, vaikka tietää että se menee ohi niin tosi inho fiilis sillä hetkellä...ei siinä jelppaa se, että joo tää menee ohi taas...Ilman muuta haet kunnolla apua ja kerrot suoraan siellä lekurilla fiiliksistäsi. Et todellakaan ole ainut jolla noita fiiliksiä. Jos nyt yhtään lohduttaa. :)

Tää pääsiäisen vietto täällä hyvin laiskasti alkanut- jee- eilen oli pitkä päivä töissä ja nyt on vaan oltu ja möllötetty. Oikein mukavaa. Pyykki- ja astianpesukoneet on kyllä saanut hurista, muuten hyyyyvin rauhallista. Huominen vielä töitä ja sitten ois tarkoitus ajella mökille katsomaan kevättä, saunomaan ja ehkä grillaamaankin.
*muoks* Oho, olinkin vastannut huomaamatta koko sivu 7:ää...hyvä minä. :P  No, ei olla moksiskaan. :))  Nukkumisesta, mä nukun molemmilla kyljillä kyllä ihan lahjakkaasti, ja yllättävänkin hyvin, kun oon hieman kärsinyt unettomuudesta vuosien varrella. Selälläänkin vielä vähän, mutta siitä tulee automaattisesti kierähdettyä kyljelle melko pian.

Minäkin muuten kuikuillut naamakirjasta ihmisten ulkonäköä, saa ihan eri tavalla "kasvot" tämä homma. =)  Paitsi niin, miiman kanssahan me ollaan kerran tavattukin yhteisten tuttujen kautta, itseasiassa aikalailla juuri ennenkuin nämä mukelot on saaneet alkunsa. :D

Otetaas kaikki relax :)  Ja hyviä pyhiä joka iikalle!!
 

Eilen huomasin ekaa kertaa, että vauvan liikkeet näkyy ulospäin!  en oo aiemmin tajunnut katsoa mahaani liikkeiden aikana! Mutta kun eilen heitteli sellaisia kuperkeikkoja ja voltteja, niin kiinnitin sit eri tavalla huomiota... Jotenki niiiin friikkiaä ja omituista, pelottavaakin. että siellä joku elävä olio myllertää niin että maha liikkuu ja muuttaa muotoaan! Toki tietenkin hyvä että liikkuu, mutta niin uusi tunne, että vähän jopa järkyttääkin nähdä ne mahan mullistukset niin selvästi. hui. :D

 
Hei kaikille!

Ihana sää, aurinko paistaa ja on lämmintä. Pitää mennä jossain vaiheessa kävelylle ulos. :)
Itseä piristää aina aurinkoinen sää kummasti, ja kirkasvalolampun laitoin jo kaappiin, koska tuskin sitä enää tarvitsen. Lisäksi minulla loppui työt ja nyt aion kuukauden verran lukea vain pääsykokeisiin, sillä haluan vaihtaa pääainettani.. Mutta kyllä nyt jo tuli sellainen olo, että pitäisikö kuitenkin viel kuukauden pätkälle saada joku pienen pieni työ, jotta olisi jotain pakollista menemistä.. Sitten yo-liikunnasta on enää viikko jäljellä ja en oikein löytänyt sieltä minua houkuttelevaa jumppatuntia. Vatsa on jo suht iso, että pitää jo miettiä vähän liikkeitä ja asentoja. Ja keskivaiheilla, kun kävin yo-jumppatunnilla (vatsa alkoi vasta näkymään), niin tuntui, että monet nuoret tyttöset katsoivat vähän ihmetellen, kummastellen.. Eihän siinä silleen mitään, mutta enemmän minua houkuttaa esim. äitiysjooga, jossa on muitakin suurivatsaisia.

Olo on ollut ihan hyvä. Harjoitussuppareita tai ennakoivia supistuksia (mitä ne nyt sitten tässä vaiheessa ovatkaan) tulee oikeastaan joka päivä vähintään kerran-kaksi. Välistä on tuntunut epämukavalta noi harjoitussupistukset, mutta onneksi ne ei hirveän kauaa kestä ja välistä asennonkin vaihto auttaa. Väsymystä on taas hiukan ja vessassa olen alkanut taas käydä melkein joka yö. Makuuasentoa on kyllä välillä vaikeaa löytää: nukun kyljelläni, mutta joskus tekisi mieli vain makoilla sellällään. Tuleeko jollain muulla myös aika helposti suppareita selällä maatessa? Mulla tulee niitä yleensä vähän ajan selällä makoilun jälkeen.. Välistä kyllä tuntuu, että keho kaipaa liikkumista, eikä makaamista: sillä suppareita sattuu mulla tulemaan enemmän levossa.

Viirukhan aloitti jo uuden ketjun, jossa mietti sairaalakassin pakkaamista. Olen aikonut ensi viikon muuton jälkeen pakkailla sairaalalaukkua, mutta toisaalta en ole vieläkään pessyt yhtään vauvan vaatetta (niitä on kyllä minulla täällä vain pieni pussillinen). Ajattelin, että sitten, kun saan äitiyspakkauksen, niin alan pestä myös vauvanvaatteita. Harmittaa, kun mitään päätöksiä ei ole vielä Kelalta saanut ja laitoin paperit muistaakseni 1,5 kk sitten menemään Kelalle.. No, ehkä mäkin sitten saan sen tämän vuoden äitiyspakkauksen..? ;P

Tänään tuntuu siltä, että olisi niin kiva, jos vauva olisi jo syntynyt - siis olisi jo heinäkuu.. Sitten voisi nukkua taas vatsallaan, aloittaa tavoitella entisiä mittoja ja esimerkiksi käydä ratsastamassa (satunnaisesti olen käynyt).. Mutta onneksi ei enää ole paljoa raskautta jäljellä, sillä laskettu aika on jo 10 viikon kuluttua! Jippii! :)

Mä saan kirjoiteltua tänne foorumille harvemmin, mutta seurailen kyllä tosi ahkerasti tätä foorumia. Aika monella jotain säikyttävää tapahtunut, mutta onneksi tilanne on sitten parantunut. Miimalle toivon paljon voimia ja että masennus helpottaa tai oloasi saadaan jotenkin helpotettua! Minustakin tuntuu välillä yksinäiseltä ja raskaammalta, vaikka kihlattu säännöllisin väliajoin pääseekin helpottamaan arkeani opiskelupaikkakunnaltaan (muutetaan kyllä piakkoin saman katon alle). On se vaan niin auttavaa, jos joku vain esim. kokkaa välillä päivällistä. Kavereidenkin kanssa vois muuten sopia kokkailevansa joskus - tuli näin yhtäkkiä mieleen.. Mutta miimalle jaksamisia ja jatkahan vain kirjoittelemista tänne foorumille! ;)

Hyvää pääsiäispäivää kaikille! emoticon  
 
Pääsiäisen vieton lomassa on tuleva vauva saanut ensimmäiset vaatteensa miehen siskolta (nuorimmainen vajaa 4kk, eivätkä enää mahdu päälle), sielä ne nyt narulla kuivuvat pesun jäljiltä. Myös vaunut tulivat sukulointireissulta mukaan, kun kaverin kaveri ei niitä enää itse tarvinnut.

Ihana ilma ulkona, takapihan täytemaassa kasvavat ensimmäiset leskenlehdet. Mies on puita kaadellut ja aloittanut khh oven katoksen/rappusten teon. Itse olen vaan ihmetellyt aurinkoa ja pohtinut, mitähän sitä pihalle haluaisi laittaa ja mihin kohtaan. Vielä pitäisi täytemaata jostakin hankkia ennen multakuorman tilausta ja nutrsin kylvämistä. Grillikausikin tuli eilen avattua tosin vaan makkaran muodossa, josko sitä jo huomenna sais lihat ja maissin grilliin asti.

Ensimmäiset ikkunat pesin eilen, tosin ei niistä puhtaita tullut, näyttävät auringonpaisteessa ihan kammottavilta. Kaikki tarralappujen liima ei siis eka pesussa lähtenyt irti tärpätillä liotuksesta huolimatta. Ei kai se auta kun alottaa ikkunan pesu alusta kunhan se inspiraatio uudelleen iskisi, sit pääsee verhojen silitykseen ja niiden paikoilleen laittoon. Sujuvasti on tullut elettyä pelkkien sälekahtimien kanssa helmikuusta lähtien. Muuton aikaan oli ne -30 pakkaset, joten ikkunoitakaan ei voinut pestä kuin sisäpuolelta.

Nyt takaisin pihalle auringon paistetta ihmettelemään.
 
kiitos, kiitos paljon kaikille kauniista sanoista emoticon  Sitähän ihan herkistyy kun ihmiset sanoo kauniisti ja jaksaa toivotella hyviä vointeja emoticon

Katskutti: se on kyllä jännä kun masu heiluu ja tulee kaikkia epämääräsiä paiseita :D Sitä on kieltämättä hieman friikkiä seurailla :D

si87: mullakin toi kirkasvalolamppu pääs ns. "kesälomalle" ;D Onpas mennyt kauan noitten Kelan papereitten kanssa.. Ootko soitellu sinne että mikä kestää? huh, 10viikkoo.. itelläkin enään 11vk.. kohtahan ne vauvat täällä on ja me mahallaan nukkujat päästään taas nauttimaan siitäkin hommasta :D

tt: oi ihanaa, grilliruokaa :P nam! Ikkunathan kuulemma puhdistuu hyvin etikkavedellä ja sitten perinteisesti kuivaus/kiillotus sanomalehdellä :) itse käytän fairya. Sehän se vasta saakin lasit kiiltämään. Mutta on varmasti inhottavaa jos ikkunoissa on jotain tarra/teippi jäämiä, itsekään en jaksas niitä ihan heti hinkkailla jos just ois ne jo kertaalleen pessy.

Nää aurinkoiset kelit on kyllä piristäny kauheesti. Alkuun nää kirkkaat päivät vaan ahdisti kun oon aika yleisesti laiska ihminen ja tykkään makoilla kotona. Ja sittenkun ulkona on kaunista niin tulee aikalailla huono omatunto kotona makaamisesta. Mutta eilen päätin lähteä kävelylle kauniiseen säähän ja satuin törmäämään kaveriin ja loppupäivä menikin hänen seurassaan :) Oli tosi kiva olla koko päivä liikenteessä :) Tänään myös nään pitkästä aikaa yhtä kaveria. Ihanaa että on tekemistä kun sääkin niin upea! <3
Toivottavasti kaikilla oli kiva pääsiäinen :) mullakin muutamasta säikähdyksestä huolimatta meni pyhät tosi kivasti ja tuli terassikausikin avattua ;) ihan kyllä limun voimin :D
 
hellurei mammat ! ! emoticon

Täälä pääsiäinen meni yhdessä hujauksessa ! Mutta oli maailman paras pääsiäinen kyllä! emoticon Saatiin ystävä perhe kylään Etelä-Suomesta perjantai illalla ja lähtivät sitten maanantaina aamusta ajelemaan takasi kotiin. Käytiin Keskisillä lauantaina shoppailemassa ja Turo-Eemilillle löysin kaikkea ihanaa ja paljon ! Itelle tuli ostettua vain legginssit ja mies osti yhden hupparin.  Eipä sitä enään oikeen osaa itelleen mitää ostaa, on niiin ihana ostaa vaan  omalle lapselle kaikkia ihanaa, kun toinen niin onnes sitten kun saa uusia juttuja. Kuka voisi olla onnellisempi esim. uusista kumppareita? emoticon
Sunnuntaina sitten  oltiin kylpylä tropiclandiassa polsikammassa koko lössi. Muuten oltu ulkosalla grillailemassa ja hengailemassa. Ihanat säät ollu täälä päin. Eilen illalla oli vielä 7 aikana 20+ lämmintä. 

Saigon; nimenomaan! Eihän raskaus mikään sairaus ole. Sen takia mua ainkin välillä ärsyttää kun kysellään "miten sä voit" Mutta välillä on mukavakin kun joku masusta kyselee. Ja vauvaahan ne kyselijät siinä ajatteleeemoticon 

Mä olin esikoista odottaessa sellainen, että maha oli  mun elämän keskipiste. en todellakaan ollu hysteerinen enkä käyttäny raskautta tekosyynä mihinkään ja elin kyllä niin ku ennenkin MUTTA joka päivä tunnustelin potkuja, hieroin masua, näpräisin vaatteita edes takaisin, odotin tunti tunnilta, että joko syntyis, järjestelin tulevaa vauvan huonetta edes takaisin, ostelin koko ajan vaatteita ym....
Mitä nyt oon tehnyt? En mitään... joku olikin jo aloittanut  topicin kotiutumis vaatteista! Mitä ne on ?!emoticon  Katoinkin justiin tuota päiväkirjaa jota esikoisen aikana pidin, niin olin laittanu kotiutumisvaatteet 28.2 valmiiksi ! Ja Turo-Eemil syntyi 7.7emoticon  nyt mulla ei oo hajuakaan kotiutumisvaatteista ja saati , että omaa kassia olisin edes ajatellut !
Ja mitä hittoa; mulla viikkoja jo pian 30 !!
Aika vois hetkeksi pysähtyä, tuntuu kaikki menevän niin vauhdilla. emoticon 

aurorariel kyllä meillä täälä on hiljaisia päiviä edelleenkin.. Ja nytoon huomannu, ettei potkut ole enään niiin potkumaisia,vaan enneminkin sellaisia muljomisia, tönäisyjä ja punkemista ! Koko maha heilahtaa. Ja joskus ottaa niin kipeää kun punkee pyllyään, että on ihan pakko istua ja työntää kädellä takaisin sinne masuun päin. Ei munkaan kylkilyyt kaikkia kestä. emoticon 

ärsyttävistä kysymyksistä sen verran, että toi "miten voit" on kiva kysymys verrattuna siihen, että on viikkola se 40+ ja kaikki soittelee JOKO JOKO ? Siihen mulla meni hermot. Että välillä ihan tiuskasin, että kai me nyt kerrotaan sitten kun ollaan synnyttämään menossa.... kun meilläkin esikoinen meni yli sen 10 päivää. 

miiima ihanaa, että sait nukuttua niiin pitkälle ! emoticon  teki varmasti kutaa. 

Shakira nimenomaaan !  Välillä tulee mieleen, että no mitäköhän sinne niille kuuluu. emoticon  koita jaksaa ! <3
Täälä toi väsymys on nyt hellittänyt vaikken sitä rautaa ookkaan muistanu ottaa emoticon  Varmaan mulla asiaa auttaa se, kun Turo-Eemil nukkuu nukkuu nykyään siihen melkeen 9 asti aamulla eikä inahdakkaan öisin, vaikka nyt hampaitakin tulee... Mutta paljon jaksamisia sinne ! <3

katskutti hahha ihana sä !  Eikö ookki kiva kattoa, kun maha muljuu vaan puolelta toiselle kun pikkuinen sielä pitää omaa elämäänsä emoticon 

On kyllä mukava saada nimimerkeille kasvot ! Ja sitten nähdä toisten pikkuisia, kuinka kasvavat ja kehittyvät ja kuinka ihania ne ovatkaaan !

si87 kiva kuulla sunkin kuulumisiasi! 
 
Tänään tuli käytyä äpkl ihmettelemässä geenivirheen vaikutusta raskauteen, eikä siitä selvyyttä tullut vieläkään. Todennäköisesti saan verenohennuslääkityksen synnytyksen jälkeen 6vko:n ajaksi Klexanea pistettäväksi. Tosin tilailevat vielä lisää papereita lapsuus ajan terkkarista, josko niistä selviäis tarkemmin onko geenivirhe hetero- vai homogeeninen, voi olla että verenohennuslääkitys aloitetaankin jo ennen synnytystä. Eli jos ei äpkl kuulu mitään ennen synnytystä, niin lääkitys aloitetaan todennäköisesti vasta jälkikäteen.

Maha-asukki oli taas niin vauhdissaan ettei ultaraamisesta meinannu tulla yhtään mitään, hyvä että sai pakolliset mitat tutkittua. Rv 29+6 painoarvio oli 1465g ja tällä hetkellä heilui raivotarjonnassa. Jalkojen välistä löytyi ainakin napanuora, mistään muusta ei lääkäri edelleenkään uskaltanut antaa veikkausta. Itse veikkaan tyttöä, niinkuin kaikki muutkin mahan muodon perusteella arvelevat ja näin kerran untakin että tyttö tulee.

Eiliseen loppui sairasloma, nyt olisi muutama päivä talvilomaa edessä. Perjantaina pitäisi mennä töihin reilun 2vko:n tauon jälkeen, jostain kumman syystä ei vois vähempää kiinnostaa työnteko, mut kai se on pakko :(
 
Varmasti olis ollu kiva saada asiaan selvyyttä t t. Mutta pääasia, että sait vähän nähdä pikkuista masussa ja sielä oli kaikki hyvin.  Hienosti on jo painoakin vauvalla, vaikka arvio onkin, usein arvio on vielä pienempi mitä todellisuudessa onkaan; voi toki olla päin vastoinkin. emoticon Voin vain kuvitella, kun on hetken saanut olla kotosalla, niin ei oikein nappais mennä takasin työn teon pariin. 
 
tunsin vauvan jalkapohjan toissa päivänä... (metka tunne kun vauva venytteli)  :) <3 sitten oli pakko vähän sormella koittaa, herran jumala kun potkas pieni lujaa :DD tais kutittaa.. <3



hassua miten nopeasti toinen on kasvanu <3
 
oij, ihanaa cadu90emoticon

On se ihmeellistä miten masussa on jo ihan valmis ihminen ! Joka painaa abaut puolitoista kiloa  . Ihan ihmeellistä; muutenkin miten niin pienestä soluista voi kasvaa valmis ihminen jolla on hiukset, kynnet ja ihan kaikki ? :D <3
 
Nonniin se olis sitte vappu vkl. ja toiseksi viimenen päivä huhtikuuta, rv. 30 hurahti täällä käyntiin emoticon

Nyt tänää jos saisin ne munkin paistettua kun on ollut niin tohinaa taas ettei ole ehtinyt ja tämä viikko meni kyllä niin nopeeta että huhhuh.. Sunnuntaina pääsen vappurotilta hakemaan metrilakua NAMNAM!! ja sitten lähdetään tampereelle viemään sohvaa kaverille tuolta vauvan huoneesta,pääsen sitten ensi viikolla maalaamaan pojun huoneen :)

Hyvää vappua mammat !! emoticon
 
vadu90: Ihanaa <3 Itsekin tuntenut kerran vauvan kantapään kun se ilmestyi oikein paiseena tohon mahan päälle :D

mira88: uuh, metrilakua, nam nam :P En ole ennen ollut ollenkaan lakun ystävä mutta nyt sitä vois syödä, noh, metreittäin :D Minkäs väriset seinät pojulle tulossa? :)
 Pääsisinpä itsekin laittamaan vauvan huonetta, mutta tässä pienessä kaksiossa pitää vaan yrittää keksiä miten ihmeessä saan pinniksen mahtumaan makuuhuoneeseen.. Onneksi toi huone on ihan iso että kyllä sen sinne saa kun vaan järkkää :)

Nyt sitten tää kahen päivän äklötys muuttui oksuiluks :( oisko sitten taas raskauteen liittyvää pahoinvointia vai joku tauti.. :( Onneks mulla on yks hyvä ystävä joka lupas käydä mun puolesta kaupassa kun enhän mä sinne itte pääse millään.. en ees osaa sanoin kuvailla kuinka paljon arvostan hänen apuaan. Asuupi vielä ihan naapurissa ja lähtee aina mun kanssa kauppaan ja muuta ja auttaa ostokset ylös jos itestäni tuntuu huonolta. Pitäs sille keksii jotain kivaa kiitokseks. Ehkä kokkaan sille vaikka ens viikolla jotain hyvää ruokaa :)

Ah, ja hyvää vappua täältäkin kaikille :D
 
miima : Limenvihree yx seinä mua houkuttelis mutta kun laitetaan tämä asunto ens keväänä myyntiin ni miettiny että jos pysyis neutraaleissa väreissä :) 

Toivottavasti sun paha olo helppais pian, oksennustauti on kamalin mitä tiedän..YÖK 

Mun masuasukki punnaa peppua mun masusta läpi, on ihan kumman muotonen masu. sit ku laitoin käden sinne mistä on kummallinen ni tuntu kova pallo ja sitä sit liikutteli ees taas mu kättä vaste :) 

 
MEidänkin perheessä alkoi vappu valmistelut. Odottelen, että mies tulee töistä ja sitten meen YKSIN kauppaan ja jos samalla tekis kirppis kierroksen.

Ystävä perhe tulee vapuksi tänne, ja tulevat jo siis tänään. Heillä tyttö joka meidän esikoista 3kk vanhempi ja heillekin toinen tulossa elokuussa. 

Sunnuntaina olisi sitten tarkoitus myöskin torilla piipahtaa; josko Turo-Eemil pääsisi possu junaan. Kun vaan olis hienot ilmat !!!

miiima; voi eikä! Toivon mukaan menee hetipian oksuolo pois ! emoticon ihanaaa, että sulla ystävä joka auttaa, ystävät kun ne ovat kullan arvoisia ! <3 Hyvää vappua myös sinne ! 
 
meidänkin vauvan lempipuuhaa on puskee itteesä oikealta puolta mahaa läpi - ja aih
se sattuu välillä ja lujaa - teillä??

Hauskaa vappua :)
 
Tervetuloa takaisin keskuuteemme Viirukhan!
On sun kuulumisia jo odoteltukin ! emoticon

Ensinnäkin suuret paranemiset sinne! Inhottavaa kun flunssaa liikkeellä.

Meidän masu pimulle ei kummempia kuulu. Punkaa kovaa pyllyänsä kyljestä läpi. 
Ystävä perhe oli viimeyön meillä viettämässä vappua. Grillailtiin ja juteltiin yö myähälle ja nyt on kauhia väsy. Mutta kun ei sitä vaan saa itteenä rehattua aikasin sänkyyn....Ja sitten taas kattoo kelloa, niin lähemoänä puolta yötä taas mennää...
Koko ajan vaan närästää. Tuntuu, että viikko viikolta närästys on vain pahempaa. .. 

Se olis huomenna rv 30 ! Ja viimeinen kymmenen viikoa hurahtaa käyntiin. Luojan kiiitos ! 
Huomenna olis tosiaan tarkoitus mennä vappu torille jos sää sallii. 

Hauskat raittiit vaput täältäkin kaikille mammoille. 
 
Takaisin
Top