della_79
Asioista perillä oleva
mulla meni ainaki sillai et kun sain kolmannessa neuvolassa raskaustodistuksen, olin yhteydessä palkanlaskijaan, joka ilmoitti mulle äitiys- ja vanhempainvapaan kokonaisajan ja sen ajan, jolta työnantaja maksaa palkkaa (3kk). sit täytin kelan lomakkeet ja lähetin ne palkanlaskijalle, joka lisäsi niihin mukaan työnantajan lomakkeen, jossa ilmoitti sit sen palkallisen ajan. sit hain vielä erikseen työnantajalta ne äitiys- ja vanhempainvapaat (meillä on töissä käytössä sähköinen "työpöytä", jolla haetaan ihan kaikki vapaat). et mun ei tarvinnu netissä täytellä kelan hakemuksia, kun se hoitui tuollai.
muoks. meillä siis on palkanlaskijat paremmin perillä kuin pomot noista vapaista ja pomot vaan myöntää ne, mitä haetaan.
muoks. meillä siis on palkanlaskijat paremmin perillä kuin pomot noista vapaista ja pomot vaan myöntää ne, mitä haetaan.
Vaatekaappien raivauskin on jo aloitettu. Pitäisi tehdä tilaa pikkusen vaatteille hävittämällä omia pieneksi jääneitä vaatteita..
Sita edellisen kerran ultrakuvassa nakyy kanssa vain puolet kasvoista ja siina nayttaa enemman joltakin nosferatulta jolla on pallosilma. yksi kuvasarja taas oli ylivalottunut tai jotain, kun oli niin kirkas ettei siitakaan mitaan iloa ollut kun kaikki yksityiskohdat oli kadonnu. viikolta 15 tuli hyvia kuvia, mutta niistakin saa huumoria revittya, kun yhdessa poju on sellaisessa muumioasennossa kaikki raajat ristissa ja yhdessa toisessa nayttaa kuin silla olisi sellainen paholaisen atrain vieressaan ja iso virne kasvoilla. Ehka tassa sitten pitaa pyytaa ultraajaa skarppaamaan seuraavalla kerralla vahan etta minkalaisen otoksen se tulostaa.