plääh, mulla varmaan kestää äitiyspakkauksen tulo. sain eilen paperit ja soitin palkanlaskijalle + sovin, että täytän lomakkeet ja laitan raskaustodistuksen mukaan ja lähetän hänelle ja hän sit liittää työnantajan palkkatietolomakkeen mukaan, KUN saan täytettyä sähköisen äitiys- ja vanhempainvapaahakemuksen. no, sitähän mä sit yritinki eilen mut eikös vaan tekniikka pettänyt mut. samalla järjestelmällä haetaan vuosilomatkin ja selvitin myös niiden osalta et mun täytyy pitää 15 päivää vuosilomia lomakaudella et saan haettua loput säästövapaiksi ja pidettyä sit toisessa päässä ne (kun tiedän jo palaavani töihin, kun vauva on vuoden ikäinen), kun en halua pudota hoitorahalle kovin pitkäksi aikaa.
mulla alkaa äitiysloma 11.7 ja ollaan suunniteltu miehen kans (tai siis minä olen, olenhan perheen aivot :D ) että tyttö siirtyy osa-aikaiseksi päivähoitolaiseksi syyskuussa, kun vauvahan voi syntyä mihin aikaan vain, kun laskettu aika on vain päivämäärä. oon pohtinut, että tyttö olisi 2-3 päivää viikossa päivähoidossa puolipäiväisesti. sitähän voi tarvittaessa sit vähentääkin, mutta ei tarvii luopua päivähoitopaikasta ja saa sit helpommin toisen lapsen samaan päiväkotiin, kun on sen aika.
aikaisia ovat mun pohdinnat, mutta olen vain melkoisen järjestelmällinen ja suunnitelmallinen henkilönä :)