Tiedän niin isabella tuon tunteen...saikulla myös, selkä kipeytyy heti ku vähänkin touhuaa, imurointi on ihan helvetillistä touhua tällä hetkellä! Miehellä käsi paketissa ja myös saikulla kesään asti....minä joudun kaikki kotiaskareet tekemään tällä hetkellä, onneksi tuo poika käyttää koiria välillä lenkillä etten nyt ihan koko ajan niiden kanssa joudu ulkona ramppaamaan, kun ei tuo kävelykään oikein sovi tuolle selälle. Keittiö remontti on onneksi ohi ja olen päässyt nauttimaan siitä, olen kyllä aika rikki, mutta onnellinen!
Mulla on myös sellaista paineen tunnetta alapäässä että tiedä mikä senkin aiheuttaa, luultavasti lihasten löystyminen....ja voi jestas näitä nenäverenvuotoja!!!!!! Eilen illalla ajattelin jo että täytyykö lähteä päivystykseen kun niin hirveesti tuli taas verta nenästä, meinasin tukehtua kun sitä valui niin voimalla kurkkuunkin, yök! Onneksi on huomenna neuvola-lääkäri niin pääsee kysymään tuohonkin jotain apua!
Olen myös päässyt hää-hössöttämään, kun hyvä ystäväni menee kesällä naimisiin ja olen yksi kaasoista! Ihanaa...onnea myös minulta isabella, minkään en ole vielä alttarille asti päässyt, vaikka kihloissa ollaan miehen kanssa oltu 10 vuotta! :)