Harmillista
Enkuli tuota miestäsi, nyt pitäisi kyllä olla tosiaan skarppina. Mun mieskin kysyy aina, että uskaltaisikohan sitä juoda pari olutta, mutta noita alkoholittomia se kyllä lipittelee sitten. Mun kaljoja juo!!
heh.
Mutta joo, mun exältä olis voinut kuvitellakin jotain tollasta, että ymmärrän hyvin nuo alkoholin käytön ongelmat ja niiden aiheuttaman vitutuksen.
Täällä ei sitten mitään ole tapahtunut. Aamulla lörähti taas jotain märkää jalkoväliin. Tulin sitten tulokseen, että se oli valkovuotoa, koska sitä ei sitten tullut lisää ja peittoon johon sitä myös lorahti, jäi kuivuttuaan valkoinen jälki. Yritin tuota haistellakin, mutta ei tuo oikein miltään haissut. Heh, on tää kivaa haistella omia eritteitään
Eli yliajalle tässä sitten lähdetään kun laskettuaika on huomenna.Miesparka on jo ihan hermona jokasiesta eritteestä, että joko tuli lähtö. Oon sitten yrittänyt sille selittää, että älä hermoile, kyllä mä sitten kerron jos musta tuntuu että on tosi kyseessä.
Eilen kasattiin pinnasänkykin makkariin. On se vaan iso kapistus. Mutta baby nukkuukin siinä kelan laatikossa aluksi siellä pinnasängyssä. Sitten keksin laittaa sen laatikon kannen siihen sängyn laitojen päälle, kun se just mahtuu siihen laatikon viereen ja siihen reunallisen hoitoalustan. Siinähän mulla on kanssa hoitotaso :) Mutta kattoo nyt missä niitä vaippoja vaihtelee. Meillä ei tosiaan ole hoitopöytää vaan se pelkkä alusta ja sitä sitten siirrellään tarpeen mukaan paikasta toiseen.
Tänään olis tarkoitus avata grillikausi, jos hiiret ei oo kakkinu grilliä täyteen. Niitä pirulaisia täällä vilisee kun asutaan täällä vähän kuin espoon maaseudulla :)
Tsemppiä kaikille odotukseen!! Yritetään kestää vielä ne muutamat viikot. Positiivista tässä on, että vauva kun on isompi, niin sitä on helpompi käsitellä, se syö todennäköiseti paremmin ja jaksaa imeä enemmän kerrallaan, jolloin syöttökertoja ehkä ei ole niin paljoa...näin minua on lohdutettu :)