leluponi
Satasella mukana keskusteluissa
Lauantaina "käväistiin" Ikeassa, yhdeksän aikaan oltiin siellä ja semmoiset 4 tuntia siellä pyörittiin... Sisko oli miehensä kanssa mukana, ja äiti oli tottakai mulle ja poikaystävälleni kuskina. :) Mukaan lähti pinnasänky, hoitopöytä, yöpöytä, pari keittiön kaappia ja taso, ja sitten tietysti kaikkea pikkuhärpäkettä, kuten lakanat, amme, vaipparoskis ja unipussi. Rahaa paloi 714e, mutta onneksi ei senttiäkään minun tililtäni, kun äiti maksoi kaiken, jee! Sisko osti myös pinnasängyn, hoitopöydän, yms. He keksivät muuten todella hyvän keinon estää kissojen hyppääminen pinnasänkyyn: laittoivat sinne piikkimaton! Kiellot eivät paljoa heidän kissoja kiinnosta, mutta luulisi, ettei kauhean montaa kertaa kiinnosta piikkimaton päälle hypätä.
Kotimatkalla autossa tunsin ensimmäiset harjoitussupistukset (kai?), niitä tuli kaksi peräkkäin, suunnilleen 10 minuuttia oli väli. Loppupäivänä ei sitten enää mitään. Tästä innostuneena taidankin sitten alkaa siivoilemaan kunnolla, kun ei näköjään edes Ikea-reissu sen pahempia aiheuttanut. :)
Mulla ei ole raskausarpia tullut mahaan ainakaan vielä, reisiin tuli aika alkuraskaudesta, tisseissä on pari. Inhottavan näköisiä, kun ovat vielä niin punaisia. :(
Täälläpäin menetellään niin, että alkuraskaudesta on yksi neuvolalääkäri, ja mulla olisi pitänyt olla ens kuun alussa seuraava, mutta se siirtyy vähän eteenpäin. Ja ilmeisesti on vielä loppuraskaudessa yksi. Aika monessa paikkaa on kai vaan 2 lääkärikertaa.
Kotimatkalla autossa tunsin ensimmäiset harjoitussupistukset (kai?), niitä tuli kaksi peräkkäin, suunnilleen 10 minuuttia oli väli. Loppupäivänä ei sitten enää mitään. Tästä innostuneena taidankin sitten alkaa siivoilemaan kunnolla, kun ei näköjään edes Ikea-reissu sen pahempia aiheuttanut. :)
Mulla ei ole raskausarpia tullut mahaan ainakaan vielä, reisiin tuli aika alkuraskaudesta, tisseissä on pari. Inhottavan näköisiä, kun ovat vielä niin punaisia. :(
Täälläpäin menetellään niin, että alkuraskaudesta on yksi neuvolalääkäri, ja mulla olisi pitänyt olla ens kuun alussa seuraava, mutta se siirtyy vähän eteenpäin. Ja ilmeisesti on vielä loppuraskaudessa yksi. Aika monessa paikkaa on kai vaan 2 lääkärikertaa.
Taitaa olla veri pakkaantuneena ;)
Pitäis ehkä ostaan jokin vähän siistimpi kaupunkireissuja varten...
Se on sen verran herkkis että ottais varmaan kaikki itteensä, tosin niin oon kyllä minäkin. :D
Oon melkeenpä koko ajan hyväntuulinen, tunnen itteni kauniimmaks kuin koskaan ja tuntuu että meidän parisuhde miehen kanssa voi paremmin kuin koskaan