Huhtikuiset

Pionii hyvät viivat sulla :)
Mun teki kans mieli testaa mut testasin eilen niin en viitti :D vkl ollaan mökillä joten maanantaina käytän sit vikan liuskan :) sit on vielä yks digi kaapissa minkä aattelin tehdä ens viikon lopulla. Testaaminen vaan oon niin :Heartred

Tiltti 4+2
 
Tiltti mä tilasin muutaman liuskan paketin parilla eurolla, että digi saa odotella sinne reilun viikon päähän :)

Vieläkin oireetonta, siks haluaisin päästä testailemaan, mutta ei se auta kuin odotella. Tänään pitäisi soittaa neuvolaan, mutta ei toi pikkumies oo vielä suostunut päikkäreille ja ajanvaraus on tänään vissiin vaan yhteen auki.
 
Heippa kaikille! Plussasin viikko sitten dpo10 ja ajattelin itsekin kirjoitella tänne. Olen kyllä seuraillut sivusta alusta asti, mutta nyt päätin sitten kirjoittaa itsekin. LA minulla olisi laskurin mukaan 3.4. ja ajattelin soittaa neuvolaan maanantaina, kun tänään oli puhelinaika ollut jo aamulla. En ole ennen kirjoitellut mihinkään palstoille, joten tämä on vähän uutta minulle. ☺️
 
Tervetuloa mukaan Eljeene :)

Täällä odotellaan, että neuvolasta soiteltais takaisin, kun jätin soittopyynnön, saa nähdä meneekö maanantaille kuitenkin.
 
Tervetuloa mukaan Eljeene!:)
Ainiin Neuvolatäti mainitsi heti puhelun alussa et tuleepa nyt paljon kevätvauvoja :) en siis ollut eka soittaja
 
Heippa!
Ihan noviisi näillä palstoilla, kuten myös tässä odotuksessa.. Rv 5+0 menossa, eli l.a. olis huhtikuun 2016 alussa. Esikoinen tulossa, ja ikää mulla 31. Plussasin viikko sitten omien synttäreiden aamuna digillä, enkä oikein vieläkään ole sisäistänyt koko asiaa! Väsymys painaa, muita oireita odotellessa.. En malttaisi odottaa neuvolakäyntiä! Ihmeellistä tämä! :Heartred
 
Moro!

Täällä vielä yksi aivan uuden edessä. Esikoista toivottu kevään ajan ja koettu monta tuskaisaa hetkeä kun menkat aina vaan alkoivat. Ovulaatiotestin ostaminen helpotti suuresti, mulla ei ollut mtn hajua millon ne mulla olis voinu olla. Niin vaan kävi että ilmeisesti työstressin vuoksi mä en ovuloinut ollenkaan ilmeisesti kahtena kiertona. Oireet alkoivat muutamien päivien jälkeen; rinnat ovat olleet tosi kipeinä siitä lähtien, myöhemmin on tuntunut jännää kuplintaa vatsassa ja vessassa ravaan useammin. Kaksi viivaa näimme alkuviikosta ja la lienee 1.4.2016. Eli kuudes viikko menossa ilmeisesti, neuvolaan en ole vielä ajatellut soittaa... Epätodellista. ❤
 
Onnittelut kaikille plussanneille!

Minäkin uskaltaudun tänne puolelle tuolta yrittävistä. :) Plussasin tänään dpo 17, oireita oli kyllä menkkojen oletetusta alkamispäivästä lähtien. Ikää mulla 29 ja miehellä 31 vuotta ja esikoista odotellaan Turun suunnalla. Tärppi kävi verrattain nopeasti, jo yk3:lla, mutta kuluneet kolme kk tuntuivat kyllä pitkiltä kuin nälkävuosi ja monet pettymyksen itkut on jo tullut itkettyä. Tänään saatu plussa on kyllä jotain niin epätodellista, kuten Mukkelssikin totesi. :nailbiting:

Vaun laskurin mukaan LA olis 5.4. ja nyt menossa siis rv 4+4. (Noiden viikkojen merkitseminenkin tuntuu niin käsittämättömältä, koskakohan tän sisäistää itse...? :woot:)
 
Tervetuloa mukaan kaikki uudet! Tänään ei oo kerenny erikseen hirveemmin kirjoitella, mulla on kyllä ollu niin hirveitä mörköpäiviä nää viimeiset pari päivää, ettei oo tosikaan. Ihan hirvee kiukkuitkuherkkyys päällä koko ajan. Voi mies parkaa. Ei ollu esikoisesta mitään tällästä ja tää on todella ahdistavaa :sad001 Toivottavasti helpottaa pian! En halua koko raskautta olla tällänen persiille ammuttu karhu, taitaa olla vähän univelkaakin tällä hetkellä.
 
Santra87 tiedän tunteen.. Mutkin saa näinä päivinä ärsytettyä niin pienellä että itsekin välillä yllätyn!
Mulla eilen ensimmäiset oksentelut närästyksen johdosta myöhään illalla. Ollut iltapahoinvointia tänäänkin, just heräsin kahden tunnin "päikkäreiltä" (20.30-22.30)
Ensimmäiseen neuvolaan 20.8 (7+4) eli vähän aikaseen mutta ei muu päivä sopinut. Sieltä muistuttivat tutustua ja ottaa etukäteen selvää sikiöseulonnoista ja josko niihin haluaa osallistua, onko teillä kokemuksia tästä? Olen jonkin verran lukenut mutta olen näin ensikertalaisena aika uuno näissä jutuissa.. Neuvoja ja vinkkejä saa antaa! :)
Maatu 4+5
 
Maatu, me osallistuttiin seulontoihin se yhdistelmä seulonta on verikoe ja niskaturvotus ultra. Verikoe otetaan rv 9-10 tai jotain vastaavaa ja tulokset tulee pari viikkoa ultran jälkeen, meillä viimeksi tuli jo parissa päivässä tulokset, kävi hyvä tuuri :)

Kannattaa rennietä kokeilla siihen närästykseen, mulla äityi oksentelu viimeksi niin pahaksi, että kävin kolme kertaa tiputuksessa nestehukan takia, viimeisellä kerralla tiputettiin suoraan suoneen närästykseen lääkettä ja sit helpotti pahin olo :) mutta täysin väistyi vasta puolenvälin jälkeen :)
 
Laskin tuolla omat viikkoni:
http://www.raskauskiekko.fi/kiekko/

Se antaa mielestäni luotettavamman tuloksen kuin Vaun laskuri, ainakin omalla kohdallani. Kiertoni on pitkähkö, ja Vau laskee ovulaation kierron puoliväliin kun tuo laskuri arvioi sen 2 viikkoa ennen seuraavia kuukautisia. Oletan ainakin näin, koska Vau antaa monta päivää aikaisemman la:n kuin tuo ja samoin teki edellisessä raskaudessa, jonka la:a sitten siirrettiin ultran jälkeen eteenpäin.
 
KoBe, mä kokeilin tolla ja sain eri La:n kuin millään muulla laskurilla, täytyy huomenna koneella kattoo, kun tiedän oviksen ajankohdan varsin hyvin :D
 
Tervetuloa kaikille uusille ja onnea! :)

Mä sain tuolla laskurilla paljon myöhemmän LA:n kuin muilla. Eipä auta kun ultraan asti odottaa varmistuaakseen. :)

Voi Santra87, täällä niin samat fiilikset tuon kiukkuherkistelyn kanssa. Pinna on tosi lyhyt ja kaikki asiat itkettää. Toivon että huomenna olisi parempi päivä.
 
Joskos sitä tänne uskaltais jo liittyä, tänään tuli digitestiin raskaana 1-2 :) Lasketusta ajasta ei varmaa haisua, menkkojen mukaan olisi 8.4. mutta ovulaation tunsin siinä 20.7. tienoilla, ja siitä laskettuna 11.4. Mutta joo, meillä ennestään 1 v poika, ja nyt sitten toinen sai luvan tulla ja ekasta kierrosta tärppäsi pillereiden lopetuksen jälkeen, ihan niin kuin esikoinenkin :)
 
Onko teillä alkanut jo pahoinvointi? Elättelen toivoa että kärsisin jostain vatsataudista vaan tällä hetkellä kun eilisestä asti oksennellut ja huono olo koko ajan :sad001 Poikaa odottaessa kärsin oksentelusta ja huonosta olosta n rv 18 asti, ei mitään herkkua :sad001
 
Jannski, tällä kertaa olen vielä selvinnyt ilman oloja, esikoisesta meni yli puolen välin pahoinvoinnin kanssa, viime kesä olikin ihana kun vietin aikaa pää vessanpöntössä ja sitten tiputuksessa. Toivottavasti selviäisi vähemmällä tällä kertaa... Ja juuri kun kerkesin sanoa, alkoikin kahvin seurauksena ällöttää...
Esikoisesta mulla tais oksentelu alkaa rv 6+ huonoa oloa oli kyllä heti alusta asti.
 
Sitä ihmettelinkin että voisiko alkaa jo näin aikaisin? :/ Esikoisesta oli enempi menkkamaista kipua ja huono olo iski siinä rv 6-7 paikkeilla vasta. Eikä tää tunnu ihan tavalliselta mahataudiltakaan, noh näkee sitten jos parin päivän sisään helpottaa :D
 
Takaisin
Top