Huhtikuiset

Voih, jaksamisia Ms. Bloom! Sulla on ainakin hyvä asenne. :) Toivotaan että tästä kierrosta lykästäisi. :wink

Ääh, mulla on eilisestä lähtien näköjään koko ajan nälkä eikä ruoka oikein maistu. Nyt etoo kovasti. Kiva jos nää nyt jo alkaa...
 
Miekin voisin liittyä mukaan ryhmään! Sunnuntaina tein ensimmäisen hyyyyyyyvin haalean plussan ja sitten ma-su välisenä yönä uuden jo vähän vahvemman ja digin, joka sanoi "Raskaana 1-2vko" ja eilen tein taas testin, joka oli jo huomattavasti tummentunut! LA on menkkojen mukaan 1.4. mutta veikkaan, että miulla on vähän myöhäinen ovis (en tiedä, veikkaan vaan). Ennestään miulla on 10kk ikäinen poika ja tätä toista on nyt huhtikuusta asti yritetty :Heartred Tällä hetkellä vaikka kaikki on vielä hyvin epävarmaa ja pelottaa, niin silti on niin onnellinen ja ihana olo :Heartred
 
Tervetuloa Pionii mukaan ja onnea plussasta!

Jaksamisia Ms Bloom, toivottavasti pian tärppää uudelleen :Heartred

Täällä ei muuta kuin erittäin herkkä hajuaisti ja armoton hikoilu jatkuu.
 
Pahoittelut menkoista Ms Bloom :sad001
Mutta mahtava asenne sulla :)

Tervetuloa mukaan pioni ja muut (oon varmaan tippunut jo kärryiltä )

Täällä oireena kans toooosi herkkä hajuaisti mitä ei muissa raskauksissa oo ollut! Kaikki haisee niin kamalan voimakkaasti ..huh! Yks oire on väsymys. En meinaa pysyä hereillä töissä..ja kolmas oire itkuherkkyys! Välillä myös etoo mutta ei oo kovin pahaksi äitynyt..

Testasin taas aamulla huvikseni :D nyt tuli tasavahvat viivat :Heartred

Millä viikoilla ootte menossa ar-ultraan? Viime raskaudessa kävin viikolla 6+3 ja syke näkyi. Ultrassa on pakko käydä kun takana yksi kohdun ulkopuolinen raskaus mut kunnallisen kautta ei pääse ko. syystä ar-ultraan ellei oo kipuja..

Tiltti 4+1
 
Heippa kaikki ja onnea plussista! Luin teidän aiempaa keskustelua ja täällähän vaikuttaisi olevan oikein kiva porukka jo kasassa :) Toivottavasti yksi ensikertalainen mahtuu vielä mukaan!

Pientä taustaa siis omasta tilanteesta: ollaan oltu 5 vuotta miehen kanssa naimisissa, vaki työt ja asutaan pienessä kaupunkikodissa. Olen haaveillut pitkään jo lapsesta, mutta nyt vasta se tuli kyseeseen meillä. Nyt vaikuttaisi siltä, että ekasta kierrosta tärppäsi kun eilen illalla tuli apteekin testiin haamuviiva ja tänä aamuna cb digitaliin "raskaana 1-2".

Oireita on lieviä/kuviteltuja monia, mutta vatsa ainakin tuntuu erilaiselta kun ennen, ihan kun olisi tehnyt paljon vatsiksia ja se olis jotenki piukeena. Jännä miten aina aiemmin raskausuutisia kuullessa tuntui jotenkin itsestään selvältä, että aijaa niille tulee pian vauva, mutta nyt omalla kohdalla on niin monta huolta vielä edessä ettei uutista ota oikein todesta.

Lise 4+2
 
Onnea plussanneille! Tein vielä varmuuden vuoksi digitestin, "raskaana 2-3". Joten LA 4.4.16 pitänee paikkansa!
Mulla kipeät rinnat ja turvonnut vatsa oireina, myös pahoinvointia ollut mutta se voi johtua pitkästä työputkesta ja unenpuutteesta. Onko muilla turvotusta vatsan alueella??! (Vai olenko vain lihonut)
 
Täällä kans turvotusta..aivan ihanaa avata työpäivän jälkeen nappi ja päästää maha valloilleen :D
 
Pahoittelut Ms Bloomille, ihana asenne sulla kyllä!

Tervetuloa uusille, mukavaa saada lisää porukkaa.

Täällä on niin oireetonta ettei tosikaan! Jos herkkyyttä ei lasketa, mut sama oire mulla viittaa myös alkaviin menkkoihin. Esikoista odottaessa pahoinvointi oli alusta asti aika lamauttavaa, jouduin sen takia jäämään sitten pois töistäkin, kun joutui tiputuksessa muutamaan kertaan käymään... Jotenkin epärealistinen olo siis tällä hetkellä. Testejäkään ei ole, että saisin vielä testattua, enkä kehtaa hakea ennen ensi viikkoa uutta testiä, maanantaina voisin testata digin, ellei postissa tule kivaa yllätystä ja mun tilaamiani testejä :)
 
Miunki oli pakko käydä tänään ostamassa pari testiä lisää, ihan vaan koska niiden positiiviten testien tekeminen on niin ihanaa :Heartred Ja jos kakki menee hyvin, niin tämä saattaa hyvinkin olla viimeinen kerta, kun pääsen positiivisia testejä tekemään, koska ollaan puhuttu miehen kanssa, että 2 olisi hyvä määrä lapsia :Heartred Tosin ollaan vielä nuoria, mie 26v ja mies 24v, joten on tässä vielä 10 vuotta aikaa mielen muuttua :D
 
Pionii samoista syistä mäkin testailen :) mooonen monen negan jälkeen on kiva nähdä testissä kaksi viivaa :) samaten meillä tää todennäköisesti on vika vauveli (jos kaikki menee hyvin) kun kaksi on jo ennestään..

Hei millä raskauslaskurilla ootte laskenut LA:n? Mä käytin vau.fi tä mutta toinen laskuri antaa LA yhden pv aikaisemmin...hmm? Ovis oli 14.7. minkä tää toinen laskuri ilmoitti hedelmöittymisajankohdaksi vaikka laskin viimesten menkkojen perusteella..nooooh eipä sillä yhdellä päivällä niin väliä. Muistaakseni aikaisemmissa raskauksissa neuvola on laskenut LAn 28pv kierron mukaan vaikka mulla on kierto 26pv. Onkohan tämä käytäntö kaikissa neuvoloissa?
 
Tiltti, Meillä ainakin lasketaan 28 mukaan, vaikka mulla kierto on pääsääntöisesti ollut 18 päivää :D Heittää sitten se niitten antama LA aika tavalla, nyt kyllä ovis oli niihin aikoihin mitä se on mulla 26 päivän kierrolla. Mä oon googlesta ettiny erilaisia sovelluksia millä oon saanu katottua sitä LA:ta vähän mutta kaikki on antanu mulle aikalailla saman tuloksen, paitsi yks joka heittikin sitten useammalla viikolla :D
 
Oho onpa sulla Santra87 lyhyt kierto :) onko sulla ovis sit periaatteessa heti menkkojen jälkeen?
 
Tiltti, käytännössä kyllä... Onneks ton esikoisen syntymän jälkeen asettui sinne suunnilleen 26 päivään, kun ennen sen syntymää oli lyhyimmillään 16 päivää... Eikä ne missään halunnut tutkia mitenkään, lääkäri vaan totes että sulla on yliaktiivinen hormonitoiminta ja sun pitää vaan elää sen kanssa...
 
Jos tehtailee enemmänkin vauvoja niin lyhyt kiertohan on kätevä :D =yrityksiä useammin :D No joo mut eipä menkat reilun parin viikon välein kiva juttu ole..Onneksi nyt on hetkeksi menkoista tauko :wink
 
Ite oon laskennu ihan sillä vaun laskurilla. Ja neuvolassa ne joo miusta aina laskee sen 28 pv:n mukaan, ni tulee sama vastaus sitte tolla laskurilla ko ei muuta kierron pituutta :D
 
Varasin nyt sit jo neuvolaan ajan vaikka piti ensi viikkoon oottaa..malttamaton kun oon. Nyt oon laskuissa ihan sekasin. Se laski LAn 28pv mukaan samalle pv lle mihin nyt oon ite laskenut 26pv mukaan? Sit kun sanoin et mulla on kierto aina 26pv niin sen mukaan la olisi 4.4. (Vaikka nettilaskurilla la on 26pv kierrolla 6.4.) Ota noista sit selvää..
Mut mennään siis sillä et la on 6.4.
 
Takaisin
Top