Huhtikuiset

Hei, Täältä ilmoittautuisi pienellä varauksella 30v. 4,5 vuotiaan tytön äiti.
Tänä aamuna tein testin eli kp 25/28 ja dpo 11 (joten rv olisi 3+3) ja haamu tuli :happy: Teen parin päivän päästä vielä uuden. Näillä näkymin la olisi 7.4.2016

Tyttäreni on edellisestä parisuhteesta ja nykyisen mieheni kanssa ollaan yritetty huhtikuusta lähtien (kierrukka poistettu maaliskuussa). Tulevaa pienokaista on siis odotettu kovasti :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Täällä ilmoittautuu myös yksi plussannut rouva. Olemme mieheni kanssa yrittänyt lasta vasta kesäkuusta lähtien, nyt siis toisesta yrityskierrosta tärppäsi. Lapsi olisi meille ensimmäinen, ikää minulla 27v.

Nyt menossa kp 33 / DPO 14. Olen testaillut DPO 8 lähtien. DPO 8-9 viivanpaikka Davidin liuskatestiin, DPO 10-14 plussa, lähtien hyvin himmeästä viivasta tämänaamuiseen selvään plussaan. Vielä en uskalla ihan täysiä iloita, sillä vasta huomenna olisi kuukautisten alkamispäivä, mikäli pituus olisi sama 33 päivää mitä edellisessä (pillereiden lopettamisen jälkeen ensimmäisessä) kierrossa. Pelko kemiallisesta raskaudesta ja keskenmenosta on olemassa.

Mukava päästä saamaan vertaistukea ja lukemaan muiden vastaavassa tilanteessa olevien kokemuksia. :)
 
Täällä ilmoittautuu yksi 30v äippä mukaan! Eka testi tehty eilen ja ihan selkeä plussa piirtyi testiin vaikka oli menossa vasta dpo11. Negatiivistä tulosta odotin koska niitä on muutama nähty...Yritystä ollut maaliskuusta alkaen. Tänään tein vielä digitestin joka näytti raskaana 1-2. Nyt kuitenkin vielä jännään. Menkkojen pitäisi alkaa vasta tiistaina joten kovin aikaisessa ollaan.
Perheestä löytyy ennalta 6,5v ja 2v tytöt.

Niin ja LA 6.4.2016
 
Muokattu viimeksi:
Onnea kaikille plussasta, toivotaan että pikkuiset pysyisi matkassa mukana :happy: Itselläni oli yksi kemiallinen raskaus huhtikuun jälkeen (5pvä ennen menkkojen alkua varoittamatta reilu puhdas verenvuoto), joten nyt jännitän kuinka käy. Keskiviikkona pitäisi kuukautiset alkaa.... Täälläkin keretty tehdä huhtikuun jälkeen moooonta testiä, mutta kertaakaan ei ole haamua tullut. Nyt yritän odottaa tiistaihin ennen kuin teen seuraavan. Tämä on niin jännää ja ahdistaa kun en voi kenellekään sanoa mitään kun mieskin on ulkomailla ensi perjantaihin asti. Onneksi täältä saa vertaistukea :)
 
Nämä on kyllä mieltä raastavia päiviä, kun suurehko mahdollisuus kemialliseen kuitenkin on aina tässä vaiheessa olemassa. Ai niin aikaisessa vaiheessa sinulla Ms. Bloom alkoi runsas vuoto tuosta kemiallisesta? Sitä ennen olit kuitenkin saanut jo positiivisen testituloksen?

Tiedän tuon tunteen että asiaa ei voi kellekään kertoa. Minunkin mieheni oli monta päivää reissussa ja kerroin hänelle vasta eilen. Tsemppiä jännäämiseen, ja onnea plussasta kaikille!

MUOKS: LA laskurin mukaan tällä hetkellä 3.4.2016.
 
Täälläkin jännätään vielä koko ensi viikko periaatteessa. Menkkojen "pitäisi" alkaa ti mutta toivottavasti ei ala. Kemiallisen mahdollisuus / alkuraskauden km pelottaa.

Kaksi edellistä raskautta on päätynyt kiireelliseen sektioon joten tämä syntyisi sitten suunnitellulla sektiolla eli varmaan maaliskuun lopulla. Haluan kuitenkin täällä huhtikuisissa kirjoitella kun edellisten lasten la on ollut loppukuusta niin pääsee kokemaan tämänkin kun on alkukuusta la

Tiltti 3+4
 
En ole saanut positiivista, mutta kävin lääkärillä ja hän sanoi sen johtuvan kemiallisesta raskaudesta. Eli kierrukan poiston jälkeen kuukautiseni normalisoituivat heti ja ovat päivälleen tarkat (kp 28). Tuolloin (olisiko ollut kp 23) herättiin aamulla ja kun nousin sängystä tunsin että lorahti kunnolla. Puhdas veri. Ei ollut todellakaan kuukautiset, sillä normaalisti tulee eka turvotus ja ns. Kasvukivut lantion alueelle (samat kivut ovulaation aikaan). Silloin ei mitään. Kävin siis lääkärillä ja huom arveli kemiallista. En tiedä sitten mikä muu olisi voinut olla, lääkäri kun en ole..... nyt vaan toivon ettei käy samoin.
 
Minäkin ilmottaudun varovasti mukaan :) plussasin torstaina aikasessa vaiheessa ja la näyttäs olevan kanssa 7.4. :) Ennestään minulla on kolme tyttöä, 7v, 3v ja 9kk :)
:Heartred Kaikille kovasti tarrasukkia että pienet rakkaudet pysyis matkassa :Heartred
 
Okei, aina oppii, kurja juttu tietty. Todella pidän meille kaikille peukkuja, että mitään vastaavia juttuja ei kävisi. :)

Itsellä on tällä hetkellä selkeitä menkkamaisia kipuja ja nyt vaan toivon että menkat ei tulisi... :sour: Päässä muutenkin pyörii miljoona asiaa. Tämä on ensimmäinen kerta elämässäni kun olen raskaana, ja sitä miettii kaikkia mahdollisia skenaarioita ja toisaalta myös asioita joita tulee hoitaa ennen vauvan saamista. Kunpa sitä vain pystyisi tyhjentämään päänsä ja odottamaan rauhassa että jatkuuko raskaus. :shy:
 
Tiltti, täälläkin todennäköisesti edessä suunniteltu sektio, joulukuussa päädyttiin kiireelliseen sektioon, kun ei poika syntynytkään suosiolla, yhden lääkärin mielipide oli alikehittynyt lantio eli ei kokeiltaisi edes alakautta enää, toinen lääkäri oli optimistisempi. Joten arvailuksi menee.

Voisi erilliseen ketjuun tehdä sen listan, voin tehdä sen myöhemmin tänään, jos joku muu ei sitä halua tehdä :)
 
Heipä Hei kaikille! Enpäs ollut aiemmin huomannutkaan et vau.fissä on tällainen foorumi osio. Siistiä! :)
Elikkä siis olen 20-vuotias 8kk pojan äiti Espoosta :) tein tänään positiivisen raskaustestin ja luulen että la on huhtikuussa. Minulla ei oo ollu kuukautisia pojan syntymän jälkeen joten aika hämmentynyt fiilis! Huomenna soittoa neuvolaan ja saas nähä mitä ne siellä tuumaa :D
Onnea kaikille plussanneille ja jarrusukkia ♡
 
Neuvolassa arveli että nyt oltais rv5 paikkeilla, imetyksen lopetuksen perusteella. Meillä siis juhannuksen aikoihin loppu tissittelyt ja luultavasti siitä sit kierto lähteny taas pörräämään. Kalenterin mukaan ois sit la maaliskuun loppupuolella, mut se selviää sit np-ultrassa viimeistään :) neuvola aika varattiin 27.8. Eikä millään malttais odottaa et pääsis varailin ultraan aikaa et näkis onko siellä elämää♡

Rouvaskainen onks ollu viel kipuja? :eek:
 
Rouvaskainen, mä just lueskelin jotain juttua jossa oli että noi alkuraskauden tuntemukset on niin kovin samankaltaisia, kuin menkkatuntemukset, että niitä on vaikea erottaa toisistaan.
Mä en muista esikoisesta muuta kuin sen pahoinvoinnin, vaikka esikoinen onkin vaan 7kk.
Mutta kyllä niitä alkuraskauden tais olla aika paljon erilaisia tuikkasuja ja nippailuja, nyt ei oo ollu, mutta silti kovin rauhallisilla mielin eteenpäin.

Mä en eilen hirveesti kerennyt/jaksanu kommentoida, nyt vähän taukoa koulujutuista ja esikoinen päikkäreillä niin kerkeää vähän kirjoitella, mieskin menee vasta yövuoroon, niin ei tarvitse kiiruhtaa heti jos pikkumies herää :) Saa vähän rauhassa käydä läpi rästijuttuja :)
 
On varmasti Sonjumm mielenkiintoista päästä kuulemaan ekassa neudvolassa että kuinka pitkällä raskaus todella on, ja tietenkin muutenkin että näkyykö siellä elämää. :) Peukut pystyssä! Itse ajattelin ehkä huomenissa soitella neuvolaan.

Kiitos kysymästä Sonjumm ja Santra87 rauhottelusanoista, menkkamaisia kipuja on monena päivänä nyt ollut, eilen ja tänään hieman vahvemmin, muttei kuitenkaan yhtä vahvasti kuin normaalisti menkkojen lähestyessä ja aikana. Edellisessä, eli ekassa luomukierrossa menkat alkoivat jo "tänään aamusta", eikä toistaiseksi ole vielä kuulunut. Jotenkin on melkoisen luottavainen fiilis tällä hetkellä, että raskaus saattaisi jatkua. Ihan hirveesti toki tekisi mieli jo kuulla että onko siellä masussa tosiaan elämää ja oikeassa paikassa, että voisi sulkea tuulimunan ja kohdun ulkoisen pois.

Onko teillä ollut jo minkäänlaisia raskaustuntemuksia? Itselläni ovistuntemukset alkoivat jo DPO -6 ja siitä lähtien on ensin ollut oviskipuja ja -tuntemuksia, ja heti oviksen jälkeen "selviä" raskausnippailuja ja muita oireita. Myös kiinnittymisvuoto tuli tutuksi.
 
Mulla on muissa kierroissa ollut kaikki mahd raskausoireet ja viime kierrossa olin jo ihan varma raskaudesta kun menkkajuilintaa ennen menkkoja oli n. 4pv mitä ei yleensä ennen menkkoja oo. Tästä kierrosta odotukset oli ihan nollassa koska mulla ei oo niin mitään oireita. Sen takia la aamuna ku ekan testin tein niin olin jo varma negasta kunnes testiin alkoikin piirtyä viiva
 
mulla on ne kuuluisat menkkajuilinnat tällä hetkellä ainoot tuntemukset :) kauhulla ootan tuleeko paha olo.. :/ :D soittelin tänään neuvolaan ja varattiin eka aika, se ois 21.8 :)
 
Takaisin
Top