Huhtikuiset

Nyt pieni purkautuminen kun ahdistaa. Minulla on nyt hieman outo tilanne.... su aamuna tuli haamu, mutta kuitenkin näkyvä positiivinen. Tänään (ma) eli kp 26/28 antoi digitaalisella "ei raskaana". Kuitenkin on nyt viime viikosta asti rinnat kutisseet (ihmettelin sitä miehellekin aikaisemmin) ja nyt sellanen pingottava tunne :D viime viikolla taisi tulla nippailua kiinnittymisestä tasan viikko oviksen jälkeen. Normi menkkakipuja ei ole vielä ollut.... jotenkin en luota tuohon digitaaliseen (ekan kerran tein), joten teen huomenna vielä sen tavallisen testin. Kauhean ristiriitainen olo kun ei tiedä onko iloinen vai surullinen. Odottaa vain :sad001

Ainiin! Onnittelut Tiltti, Nasunina ja Sonjumm plussasta! :Heartpink
 
Ms. Bloom, mäkin pidän peukkuja että huomenna tajuaisi toinenkin viiva piirtyä. Kyllä tää raskautuminen yleisesti sisältää niin paljon piinapäiviä, että huhhuh.

Ompa mielenkiintoista Tiltti että juuri tässä kierrossa mitään oireita ei ollut. Todistaa sen ettei nämä ole kyllä ikinä varmaksi etukäteen voi tietää.

Itselläni on tänään jatkunut menkkajuilinnat ja kerran iski oikein paha kohtausmainen kramppi, joka helpotti hetkessä. Menkkoja vaan ei kuulu (jee). :cat:
 
Uskaltaisinkohan minäkin jo tälle puolelle....
Eilen päivällä tuli haamu liuskatestiin ja tänä aamuna jo värillinen, ei kovin vahva, viiva. Tissit särkeneet viime keskiviikosta ja huono olo pahentunut päivä päivältä. Tänään lensi oksu. Nyt olisi kp27/28 ja dpo14. Tosi varma olen kyllä että olen raskautunut, mutta mistäs näistä koskaan tietää. Huomisaamuksi on varattu jo digi odottamaan :D

Ai niin olen 40v. pienen pojan äiti ja tätä toista tulokasta emme oikein edes kunnolla ehtineet tosissaan yrittämäänkään, kun jo nähtävästi napsahti. Edelliskerrasta viisastuneena aloin syömään gelee royalea pari kuukautta sitten ja ovista olen tikuttanut. Tuo talletusten tekeminen on vain ollut välillä vähän huonoa, kun uni on nykyään tässä taaperoarjessa aika kovaa valuuttaa :D
 
Tervetuloa mukaan BeNe! :)
Toivotaan Ms Bloom että digin tulos johtuis vaan siitä että hormonia on vielä niin vähän. Tsemppiä :Heartred

Mä testailen aamulla liuskatestillä vielä niin näen onko viiva lauantain testistä tummunut.. Heh. Omaa mielenrauhaa lisäämään
 
Taas sama homma.... tänä aamuna liuskalla heikko viiva ja digitaalinen nega. Huomenna alkaa sit menkat jos alkaa, onneksi ne on tarkat aina olleet. Varmaan vielä pari liuskaa on ostettava.... toivon niiiin että johtuisi vain vähäisestä hormonista :happy:
 
Ms. Bloom teitkö testin? Mikä tilanne siellä on?

Tervetuloa mukaan BeNe :)

Tiltti hienoa, että viivat ovat vahvistuneet. Mulla odottelee digi ensi viikkoa ja sitten testaan taas :)

Mun pitäis sinne neuvolaan soitella, muttei jotenkin edes huvita... Mua ei jotenkin huvita mikään :D onkohan tää raskausoire? :D jos sitä loppuviikosta soittaisi sinne neuvolaan, kun juuri ennen lomalle lähtöä pitäisi siellä käydä :)
 
Voi höh Ms. Bloom toivotaan, että on vaan hitaasti nousevat hormonit :)
 
Ekaks pahoittelut kun huutelen toiselta palstalta :)

Pakko kommentoida: Ms Bloom. Mulla digitaalisen testin "ei raskaana" opettelee nyt kävelemään :)
Se digi mittaa sitä hormoonin määrää ja se on armoton. Elä huolestu vielä :)

Ai niin ja vauvaliimaa ja tarrasukkia kaikille odottajille!
 
Onnittelut BeNe plussasta ja tervetuloa!

Hienoa Tiltti että viiva on vahvistunut. Itse olen pikkuisen hysteerisenä testaillut joka päivä, kun noita Davidin halpistestejä on läjä ollut. Viiva on vahvistunut joka päivä.

Toivotaan Ms. Bloom tosiaan että johtuu vielä alhaisista lukemista. Eipä minkään testin kuitenkaan pitäisi vääriä positiivisiakaan antaa. Peukut pystyssä! Ainakin KreisiKätin kokemus luo ehkä toivoa.

Rouvaskainen 4+2
 
Huh! Hyvä tietää että ei ne digit niin kovin varmoja sittenkään ole tai ainakaan anna kaikille tulosta kovin aikasin. Kiitos KresiKät kun valat muhun uskoa! :) Olen kyllä kuullut vääristä negoista, mutta positiivisenhan pitäisi olla (aina) positiivinen......
 
Nyt on oireitakin vähän ilmaantunut. Tissejä viiltelee ja menkkoja ei näy kun tänään ois pitänyt alkaa. Väsymystä on ollut jo viikon ajan mut se voi johtua ihan muustakin elämäntilanteesta
 
Kiitos ihanat onnitteluista kiva päästä tänne teidän kanssanne odottamaan, toivotaan että kaikilla menee kaikki hyvin loppuun asti! Varasin neuvolan tänään se ois 27.8. Oon ihan onnessanu kun meidän neuvolantäti on aivan huipputyyppi! Esikoisen odotuksen aikana meillä oli täti, jonka kans ei kemiat ihan natsannu.
Aamulla tein muuten tosiaan cb:n digin ja näytti raskaana 1-2 ja eilen ois menkojen pitänyt alkaa. En ois Mrs. Bloom huolissani vaikka digi ei mitään vielä näytäkään. Ihmettelin kun testi näytti ensin pitkään raskaana ja sitten vasta myöhemmin tuli viikot näkyviin? En muista et ois aiemmin noin käyttäytynyt?
 
Joo noi digit on mitä on, mä ite tykkään. Sitten taas se cb :n plussa testi on ihan... Ei oo antanut plussaa vaikka kaikki muut testit on :D Mä liputan nyt Apteekin oman HERKÄN testin puolesta se antoi nätit viivat, kun se toinen herkkä testi minkä tein ei antanut edes haamua ja se oli puolet kalliimpi :D

BeNe, mä toivon, että saan saman neukku tädin tälle rakkaudelle kuin oli viimeksi :) En alkuun meinannut siitä tykätä, mutta sit meillä jotenkin kuitenkin klikkas ja tykkään käydä siellä :)

Käykääs sitten heittää niitä tietojanne tonne listan ketjuun, niin saa pidettyä sen suunnilleen ajan tasalla :)
 
BeNe mulla kans digi näytti eka tekstin raskaana ja sit vasta viikot. Jos jotenkin laskee sitä hormonien määrää tms..
 
Haamu plussattu kp 26/28, toinen 28/28 ja selvä plussa 29/28! Laskettu aika näillä näkymin 4.4.2016. Ikää 22vuotta ja esikoinen tulossa! Milloin ajattelitte soittaa neuvolaan?
 
Tervetuloa Maatu, itse ajattelin soittaa neuvolaan tällä viikolla, että pääsen ensikäynnille ennen kuin lähdetään muutamaksi viikoksi lomailemaan syyskuussa :)
 
Takaisin
Top